oh jah, hij is leuk jah.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zeker parental advisory op je compu?.
zoek anders maa rop google.
Pfff Huiliequote:Op donderdag 11 maart 2004 23:30 schreef Jerruh het volgende:
zooow, terug uit den bosch!
ik heb weer een topavond gehad met markske en tis ene goeie maat!!!!
ow, en zoals ik heb teruggelezen: ik heb ff geen zin om afgeschilederd te worden als schijnhielig persoon over maastricht en inwoners en ik vind het gewoon een zielige opmerking! punt. als marc zich als nadeel van maastricht ziet aan de hand van mijn opmerking (waarin ik niet eens over nadelen had) dan moet hij het maar wete, ik heb geen zin om mezelf te evrdedigen tegen insinuaties en dat ik het nu doe is eigenlijkvan de zotte. dat "maar ja.." sloeg op het feit dat maastricht als stad ten opzichte van nederland ver weg licht van alles, en als architect is dat kut. en daar heb ik het met bart over gehad omdat ik in maastricht wil wonen samen met tim, as ie naar hetconservatorium wilt...
ik hoop dat dit de laatste keer is dat er weer wat wordt geinsinueerd door iemand, want ik wordt er gewoonweg een beetje moe van!
neequote:Op donderdag 11 maart 2004 23:52 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Geef het maar toe
Bij mij is foto 1 een kruisje en foto 2 komt tergend langzaam door. Ik zie nu nog alleen donker haarquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:53 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
bij mij komtie héééééél langzaam (firefox)
die zn hoofd eraf, en dan is ie leukquote:
Ow..acteer ie dan?? Hij staat in Mutant-X een beetje mooi te wezen, maar acterenquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:57 schreef Jerruh het volgende:
forbes!!! alleen hij acteert slecht.
quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:56 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Pfff Huilie
Ik vond Jerruh de wildplasser cooler
wie heeft z'n haar zo leuk gestyledquote:
Nou, ik vind z'n hoofd ook welquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:57 schreef blublub het volgende:
[..]
die zn hoofd eraf, en dan is ie leuk
komt overeen emt wat ik er van vind haha!quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:58 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow..acteer ie dan?? Hij staat in Mutant-X een beetje mooi te wezen, maar acteren
jah dat haarquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
wie heeft z'n haar zo leuk gestyled
niet zo naar als een lekkere vent zonder acteertalentquote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:00 schreef Jerruh het volgende:
[..]
komt overeen emt wat ik er van vind haha!
stelletje mooie mensen in een denderend slechte serie.
Tja alleen die nuchtere markie he da's een ander verhaalquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
je vleid me!!!!
.
markie de zuiplap was lief!.
Vind ik ook ja...Jake heb ik al zo vaak gezien..quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:00 schreef ikbengeweldig het volgende:
ik moet toch mijn vleescollectie eens updaten
[afbeelding]
*geen vleescollectie heeft....quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:00 schreef ikbengeweldig het volgende:
ik moet toch mijn vleescollectie eens updaten
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:03 schreef blublub het volgende:
[..]
*geen vleescollectie heeft....
die van mij is ook zeer beperktquote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:03 schreef blublub het volgende:
[..]
*geen vleescollectie heeft....
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:02 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Tja alleen die nuchtere markie he da's een ander verhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |