Nou, als in sommige topics een dikke vette ingezoomde flamoes mag, dan mag een man met een doekje voor z'n piepie toch zeker wel blijven staanquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nou vooruit dan.
Waarschijnlijk wordt ie binnen een paar tellen weer offline wegens "adult content" maar goed. Enjoy.
[afbeelding]
Euh, dat werkt toch met straling?quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:41 schreef Ang3l het volgende:
Poe hey, hete bips!
Maar ik heb het natuurkundig verklaard!
Aangezien ik een holle rug heb raakt mijn lijf de steeds warmer wordende plastic plaat maar op 3 plaatsen: hakkn, bibsje en schouderbladen. Hakken liggen op't einde van de zonnebank dus da's geen punt. Maar de rest van de warmte van de plaat wordt dus op 2 plaatsen m'n lijfje ingeleid: bips en scouderbladen. Vandaar dat die dus ook steeds extreem heet worden en ik met een knalrood kontje en knalrode schouderbladen onder die bank uitkruip. Voorkant heeft niets, want die raakt de plaat niet aan boven (zit zelfs een ventilator in de zonnebank die een koel briesje over me heen jaagt.... maar niet over m'n bibs!!!!)
Ik zou geen "NEE"" zeggen als ie voor m'n deur staat.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nou vooruit dan.
Waarschijnlijk wordt ie binnen een paar tellen weer offline wegens "adult content" maar goed. Enjoy.
[afbeelding]
Ik doelde dus eigenlijk op Cybertarp (waar ik m'n foto's upload). Ik had dus ook al foto's van die rugbymeneren er op staan en toen kreeg ik van hun een mailtje dat ze waren verwijderd wegens "adult or offensive content". Terwijl er dus absoluut niks te zien was.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, als in sommige topics een dikke vette ingezoomde flamoes mag, dan mag een man met een doekje voor z'n piepie toch zeker wel blijven staan
En wat voor man!!Mooie blik
bij augustus welquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik doelde dus eigenlijk op Cybertarp (waar ik m'n foto's upload). Ik had dus ook al foto's van die rugbymeneren er op staan en toen kreeg ik van hun een mailtje dat ze waren verwijderd wegens "adult or offensive content". Terwijl er dus absoluut niks te zien was.
mooi kruisjequote:
Ja. Maar de lampen worden natuurlijk ook warm, waardoor de plastic/glas-plaat die daaroverheen ligt ook warm wordt en op die warm wordende plaat lig je met je lijf. En mijn lijf drukt met 2 plekken op die plaat: bibsje en schouderbladen, dus de warmte gaat van de lamp, in de plaat en dan in m'n bibsje.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:44 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Euh, dat werkt toch met straling?
ik zie twee mooie fotos van mijn fav. actor hoor...quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:47 schreef blublub het volgende:
[..]
mooi kruisje
oh, vandaarquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Maar de lampen worden natuurlijk ook warm, waardoor de plastic/glas-plaat die daaroverheen ligt ook warm wordt en op die warm wordende plaat lig je met je lijf. En mijn lijf drukt met 2 plekken op die plaat: bibsje en schouderbladen, dus de warmte gaat van de lamp, in de plaat en dan in m'n bibsje.
ik betwijfel dat t normaal is hoor, ik heb er nl nog nooit eerder van gehoord, en zou ook wel een beetje apart zijn denk je niet? een zonnebank waar je van verbrandt....quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Maar de lampen worden natuurlijk ook warm, waardoor de plastic/glas-plaat die daaroverheen ligt ook warm wordt en op die warm wordende plaat lig je met je lijf. En mijn lijf drukt met 2 plekken op die plaat: bibsje en schouderbladen, dus de warmte gaat van de lamp, in de plaat en dan in m'n bibsje.
Vrouwenquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:47 schreef blublub het volgende:
[..]
mooi kruisje
Maar dat is toch min of meer bedekt?quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:47 schreef blublub het volgende:
[..]
bij augustus wel
hij zegt forbidden tegen mijquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:48 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik zie twee mooie fotos van mijn fav. actor hoor...
nou meer min dan meer bedekt hoor.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar dat is toch min of meer bedekt?
Anyway, augustus was het niet. Hoewel ie wel ergen
is.
Dat is absolúút niet apart. Er zitten niet voor niets verschillende kuren op deze bank geplakt. Voor rode huid, lichte huid t/m olijfkleurige en donkere huid. Als ik dat kuurtje voor die laatste doe ben ik binnen 2 dagen een kreeftquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:49 schreef blublub het volgende:
[..]
ik betwijfel dat t normaal is hoor, ik heb er nl nog nooit eerder van gehoord, en zou ook wel een beetje apart zijn denk je niet? een zonnebank waar je van verbrandt....
ik??? nooit!quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
VrouwenGluren altijd meteen naar't kruis
zeker parental advisory op je compu?quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:49 schreef blublub het volgende:
[..]
hij zegt forbidden tegen mij
jah maar dat is stralingsverbranden, ik bedoel uit verbranden alsin je aan iets heets verbranden, dat is anders dan door zon verbranden....quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is absolúút niet apart. Er zitten niet voor niets verschillende kuren op deze bank geplakt. Voor rode huid, lichte huid t/m olijfkleurige en donkere huid. Als ik dat kuurtje voor die laatste doe ben ik binnen 2 dagen een kreeftJe kunt ECHT wel verbranden van een zonnebank
![]()
Ik gok gewoon directorybeveiliging, jer.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:51 schreef Jerruh het volgende:
zeker parental advisory op je compu?.
zoek anders maa rop google.
Geef het maar toequote:Op donderdag 11 maart 2004 23:50 schreef blublub het volgende:
[..]
ik??? nooit!
Ik zie ook alleen maar twee rode kruisjes.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zeker parental advisory op je compu?.
zoek anders maa rop google.
Maar dat rode op m'n bibsje is niet van verbranden, da's gewoon van hitte. Alsof m'n bibsje bloost. Da's nu al weer aan 't wegtrekken.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:51 schreef blublub het volgende:
[..]
jah maar dat is stralingsverbranden, ik bedoel uit verbranden alsin je aan iets heets verbranden, dat is anders dan door zon verbranden....
nopez, mister zakelijkheidquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:52 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik gok gewoon directorybeveiliging, jer.
Jij hebt hem waarschijnlijk in je cache zitten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |