"valt reuze mee"quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:44 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Wat heb ik misdaan dan?.
*bij zichzelf te rade gaat*.
Oeh! Lekka lekka!quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:40 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Dat was meer dan goed bedoelt eigenlijk...quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:46 schreef blublub het volgende:
[..]
"valt reuze mee"
Que?quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:48 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Angel toch
Merci!quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:49 schreef Auxerre het volgende:
Gefeliciteerd met jullie 800ste reeks!![]()
oh, zo kwam t niet over.quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:46 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Dat was meer dan goed bedoelt eigenlijk....
Heb ik wel vaker, dat ik niet zo tactvol overkom... Bij voorbaat excuses!quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:51 schreef blublub het volgende:
[..]
oh, zo kwam t niet over.
maar ok dan
OMG!quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:54 schreef Waxxer het volgende:
Oh ja, paspoort zoeken om 234u 's avonds hihihihi
Niet te lang hequote:Op donderdag 11 maart 2004 22:57 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben weer ff m'n billen verbranden!
Dag Gerdoquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:59 schreef Gerdo het volgende:
*slapen gaat*
Ik heb het echt helemaal gehad met deze donderdag!.
Prettige avond nog allemaal, ik hou het voor gezien!.
is goed joh, ik ben toch nooit echt boos joh!quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:53 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Heb ik wel vaker, dat ik niet zo tactvol overkom... Bij voorbaat excuses!.
trustenquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:59 schreef Gerdo het volgende:
*slapen gaat*
Ik heb het echt helemaal gehad met deze donderdag!.
Prettige avond nog allemaal, ik hou het voor gezien!.
Gewoon het lijstje afwerkenquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:00 schreef Waxxer het volgende:
*hyperventileer*
Nou, ook gevonden. Ik heb in mijn koffer: skibroek, muts, sjaal, handschoenen, skisokken, gewone sokken en uiteraard wat onderbroekjes en schone kleren, handdoeken............ ooohhh hoeslaken nog (for your interest) en z-o-n-n-e-b-r-i-l natuurlijk!!
*kalmeer*quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:00 schreef Waxxer het volgende:
*hyperventileer*
Nou, ook gevonden. Ik heb in mijn koffer: skibroek, muts, sjaal, handschoenen, skisokken, gewone sokken en uiteraard wat onderbroekjes en schone kleren, handdoeken............ ooohhh hoeslaken nog (for your interest) en z-o-n-n-e-b-r-i-l natuurlijk!!
rugbyfoto's?quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:19 schreef Davidboaz het volgende:
over gienieten gesproken; ik zoek die rugbyfoto's van laatst; wie had ze, in welk nummer staan ze bladiebla....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |