quote:
ruim 2 uur als ik het me goed herinner. Wel voordelig, als jullie daar gaan wonen heb ik ook een keer een reden om die kant op te komen.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:05 schreef Jerruh het volgende:
[..]
qua reistijd niet nee :'(!
Vanaf volgende week en dan de hele zomer.quote:en wanneer ben jij nou es beschikbaar!.
Ja, maar jij staat nog gewoon in m'n lijstje hoor.quote:of heb jij je msn opgeschoond.
Wie kaatst kan de bal verwachten, zelfs vanuit onverwachte hoekenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:09 schreef Twoflower het volgende:
[..]
*mep*
OK!!!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:13 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
rum 2 uur als ik het me goed herinner. Wel voordelig, als jullie daar gaan wonen heb ik ook een keer een reden om die kant op te komen.
[..]
Vanaf volgende week en dan de hele zomer.
[..]
Ja, maar jij staat nog gewoon in m'n lijstje hoor.
Ik woon net buiten Maastricht.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:11 schreef Jerruh het volgende:
[..]
.
waar woon jij ergens? ik kwam altijd in daalhof of die wijk ussen daalhof en het centrum (beetje armere wijk was dat). en elke carnavalsmaandag daalden we via de tongelrese baan/straa/weg (ofzo) af naar het centrum, minckeleers, cafe boelen (pleintje), dominicanenkerk en het moaswief.
da warne tijden....
cool!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik woon net buiten Maastricht.
Dat is natuurlijk ook een optie. Is wel iets makkelijker woonruimte te vinden dan in Maastricht zelf. Iedereen wil natuurlijk zo dicht mogelijk en het liefst in het centrum wonen.
Tongersestraat ken ik. 2 jaar lang elke woensdagochtend college gehad daar.
ohhh daarom is maastricht natuurlijk zo'n perfecte stad!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik woon net buiten Maastricht.
Dat is natuurlijk ook een optie. Is wel iets makkelijker woonruimte te vinden dan in Maastricht zelf. Iedereen wil natuurlijk zo dicht mogelijk bij en het liefst in het centrum wonen.
Tongersestraat ken ik. 2 jaar lang elke woensdagochtend college gehad daar.
*Topicinval*quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:19 schreef Xiance het volgende:
[..]
ohhh daarom is maastricht natuurlijk zo'n perfecte stad!
t ligt onder de rook van beafje's huis
Dhr. B: not the marconilaan!!!!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:25 schreef Cybart het volgende:
mijn huidige overzicht voor eindhoven
[afbeelding]![]()
kans dat ik die ga krijgen is ook heel heel heel heeel gheeeeeeel erg kleinquote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Dhr. B: not the marconilaan!!!!![]()
![]()
.
kom in de halve maanstrata.
wachten sucks!! kom je bij mij op kamers? dan vergiftig ik mijn hospita en dan kan je komen wonen hahahaquote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:29 schreef Cybart het volgende:
[..]
kans dat ik die ga krijgen is ook heel heel heel heeel gheeeeeeel erg klein
zowiezo. duurt nog wel een jaartje voro ik aan de beurt ben....minstens
ja doen wequote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wachten sucks!! kom je bij mij op kamers? dan vergiftig ik mijn hospita en dan kan je komen wonen hahaha!
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja doen we
vind je?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:31 schreef Semisane het volgende:
Jerruh is zoooo evil.
op de heiquote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
!!! da wordt een homohutje
.
Welnee, vandaar dat ik ook het knipoogquote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
vind je?.
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:37 schreef Semisane het volgende:
[..]
Welnee, vandaar dat ik ook het knipoogemonicoontje gebruikte.
![]()
techert!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:57 schreef tech het volgende:
Tag alle!
Dag 5 van 5. Het mooie weer is er weer. Zal wel een fijne vlucht worden.
Mijn hoofd zit stampvol met nuttige informatie (voor mijn werk tenminste).
Tot snel weer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |