Uitgegeven: 20-7-2001 20:29
Laatst gewijzigd: 20-7-2001 20:31
-------------------------------------------------------
AMSTERDAM - Vliegmaatschappij KLM laat niet meer met zich sollen. Passagiers die zich onveilig of agressief gedragen op de routes van en naar de Nederlandse Antillen en Los Angeles worden vanaf maandag hard aangepakt. De KLM heeft met justitie versnelde aangifteprocedures afgesproken. Vervelende passagiers worden direct overgeleverd.
De luchtvaartmaatschappij claimt eventuele schade op de passagier. Bij een noodgedwongen tussenlanding kunnen die kosten aardig oplopen, zegt een woordvoerder. De vliegmaatschappij is tot deze stap gekomen omdat op vluchten van en naar Los Angeles vaak wordt gerookt op toiletten. Van en naar de Antillen komen ook andere incidenten voor, aldus de KLM.
Passagiers voor de twee bestemmingen krijgen een brief, waarin zij worden gewaarschuwd. Het gaat overigens niet alleen over gedrag in het vliegtuig, maar ook op het vliegveld zelf. Als iemands gedrag door te veel te drinken nog voor vertrek tot twijfel leidt, dan wordt vervoer geweigerd.
-------------------------------------------------------
Helemaal mee eens, je gaat toch geen herrie schoppen in een vliegtuig?
Teveel drinken lijkt me ook niet echt verstandig.
Zou hierbij ook die stelletjes horen die in zo'n 747 een potje gaan liggen rampetampen?
Maargoed tis al laat Marvin gaat maffe
Wat voor incidenten, passagiers die uit willen stappen ?
[Dit bericht is gewijzigd door Midioot op 23-07-2001 00:05]
quote:
De vliegmaatschappij is tot deze stap gekomen omdat op vluchten van en naar Los Angeles vaak wordt gerookt op toiletten. Van en naar de Antillen komen ook andere incidenten voor, aldus de KLM.
quote:Je mag niet roken in het vliegtuig. Naar LA is ongeveer 11 uur en dat is voor veel 'verslaafden' knap lang om zonder sigaret te moeten.
Op zondag 22 juli 2001 23:35 schreef links234 het volgende:
Waarom gaan mensen in godsnaam op de plee van een vliegtuig roken?
quote:Ja, dat kan wel kloppen. Ik word ook knap sjacherijnig als ik een paar uur niet mag roken. Maar bouw een rookhok in zo'n toestel en je bent klaar.
Op zondag 22 juli 2001 23:36 schreef cptmarco het volgende:[..]
Je mag niet roken in het vliegtuig. Naar LA is ongeveer 11 uur en dat is voor veel 'verslaafden' knap lang om zonder sigaret te moeten.
Those days are over...
Beter dat ik niet vlieg dan, want na 6 uur niet roken begin ik om wild me heen te bijten... Rabies Nicotinis .
Worden die ook opgepakt?
heb al een keer meegemaakt dat we een tussenlanding moesten maken omdat er een figuur zich niet kon gedragen , hun 2 uur vertraging
Ik rook ook als een ketter maar 8 uurtjes vliegen zonder sigaret ging prima beetje nintendo lopen spelen en voordat je het weet ben je al op de plaats van bestemming
quote:Blijkbaar niet. Het maakt voor veel mensen uit of je je wel of niet kunt roken: Ik rook soms urenlang niet terwijl ik thuis zit, terwijl ik als ik in de tram zit continu een sigaret wil opsteken.
Op zondag 22 juli 2001 23:52 schreef Re het volgende:
Ach, een beetje vent kan toch wel een paar uur zonder roken?....Ik rook ook als een ketter maar 8 uurtjes vliegen zonder sigaret ging prima beetje nintendo lopen spelen en voordat je het weet ben je al op de plaats van bestemming
quote:lost niets op als de tussenstop in amerika is.
Op zondag 22 juli 2001 23:48 schreef links234 het volgende:
Vliegen met een paar tussenstops dan maar.
een uur in een afgeschermd hok waar je ook nog mag roken. er werd steeds gecontroleerd of er geen mensen op het toilet gingen roken.
quote:Inderdaad , ik ben al geen grote fan van vliegen maar dan ook nog niet roken
Op maandag 23 juli 2001 00:10 schreef HighPriority het volgende:
En sommige mensen zijn in een vliegtuig nou eenmaal nerveuzer dan thuis.
En nerveus = roken (voor rokers dan).
quote:Natuurlijk wel. Ook een verslaving zit grotendeels tussen de oren. Kwestie van fatsoen en zelfbeheersing.
Op zondag 22 juli 2001 23:52 schreef Re het volgende:
Ach, een beetje vent kan toch wel een paar uur zonder roken?....
quote:Ben jij er lid van dan?
Op zondag 22 juli 2001 23:48 schreef golfer het volgende:
En wat doen ze met die leden van de 3 miles high club?Worden die ook opgepakt?
Gaat de KLM ook kleine klierende koters in een aparte ballenbak gooien? Zal wel leuk zijn bij een evt. turbulentie..
quote:Leuk dat je daarover begint, ik heb het al zo vaak meegemaakt dat ik tijdens lange vluchten een huilende/krijsende baby op de stoel achter me had, slapen was echt onmogelijk.
Op maandag 23 juli 2001 01:20 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Ben jij er lid van dan?
Gaat de KLM ook kleine klierende koters in een aparte ballenbak gooien? Zal wel leuk zijn bij een evt. turbulentie..
quote:Maar das niet de 3 miles high-club.
Op maandag 23 juli 2001 01:41 schreef Cosma-Shiva het volgende:Leuk dat je daarover begint, ik heb het al zo vaak meegemaakt dat ik tijdens lange vluchten een huilende/krijsende baby op de stoel achter me had, slapen was echt onmogelijk.
quote:Nee, dat is een ander soort club
Op maandag 23 juli 2001 01:43 schreef golfer het volgende:[..]
Maar das niet de 3 miles high-club.
quote:De 3 miles high-club is een mij onbekend fenomeen moet ik bekennen.
Op maandag 23 juli 2001 01:43 schreef golfer het volgende:[..]
Maar das niet de 3 miles high-club.
quote:Je bent er dus duidelijk geen lid van.
Op maandag 23 juli 2001 02:07 schreef Cosma-Shiva het volgende:De 3 miles high-club is een mij onbekend fenomeen moet ik bekennen.
(Maar ter opheldering: zo noemen zich de mensen die "het" wel eens in een vliegtuig hebben gedaan. )
quote:De liefde prediken hoog in de hemel kan wat mij betreft alleen maar positief opgevat worden.
Op maandag 23 juli 2001 13:11 schreef golfer het volgende:
Maar ter opheldering: zo noemen zich de mensen die "het" wel eens in een vliegtuig hebben gedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |