Om het helemaal af te maken moet je vervolgens ook echt hard gaan lachen..quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:13 schreef Sm0keZ het volgende:
Ondertussen zit de halve bus je aan te kijken, onder het motto van "spoor jij wel".. erg leuk dus
quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:15 schreef Tom het volgende:
[..]
Om het helemaal af te maken moet je vervolgens ook echt hard gaan lachen..
vaak is het zo dat iedereen maar een beetje suf om zich heen zit te kijken, en als er dan iemand alleen zit die begint te praten valt dat nogal op ofzoquote:Op donderdag 11 maart 2004 21:22 schreef shinyhair het volgende:
maar als je door blijft praten,, waarom zou heel de bus je aan kijken dan?![]()
dat is niet echt correct ofzo.quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:24 schreef sj44k het volgende:
en je moet naar voren lopen, de bak met spitsen pakken en door de voorruit smijten
daar zit iets inquote:Op donderdag 11 maart 2004 21:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
vaak is het zo dat iedereen maar een beetje suf om zich heen zit te kijken, en als er dan iemand alleen zit die begint te praten valt dat nogal op ofzo
Nee, maar dat doet er niet toe...quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:29 schreef Mr.Zop het volgende:
[..]
dat is niet echt correct ofzo.
ja er zijn er wel meer die daar last van hebbenquote:Op donderdag 11 maart 2004 21:33 schreef Lelyzee het volgende:
ik ga altijd kwijlen als ik in bus in slaap val
(errug charmant en zo)
ik ook niet, als ik morgen me rijbewijs haalquote:Op donderdag 11 maart 2004 21:45 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Lijkt me heel erg leuk om te doen.
Maar ik kom nooit in de bus.
In de auto kan je beter niet in slaap vallen.quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
ik ook niet, als ik morgen me rijbewijs haal![]()
ja, hét 'false-awakening'-effect,quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:55 schreef Pizza_Shooter het volgende:
'false-awakening'-effect?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |