De DVD van Live in Paradiso natuurlijk, die is namelijk precies 25 euro.quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:18 schreef Zander het volgende:
Vraag 26: Als je ¤ 25 kreeg, wat zou je dan het liefste van Di-rect kopen?
Ha, "Win leuke prijzen voor slechts drie minuten van je tijd: in beslagname van je PC, torenhoge boetes of zelfs een geheel verzorgd verblijf in de Bijlmerbajes. Prijzen worden beschikbaar gesteld door de Stichting Brein en Buma/STEMRA."quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:19 schreef Lexie het volgende:
Ik kan morgen toch geen inval van stichting Brein verwachten he?
quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:20 schreef R-Mon het volgende:
Uhhhh wacht eens. Hoe willen ze mij ooit bereiken als ik wat heb gewonnen?
quote:E-mailadres
(nodig om prijswinnaars bekend te maken)
Gefeliciteerd, je hebt gewonnen!! Geef ons zo snel mogelijk je adres, dan komen we het persoonlijk langsbrengen. Zorg dat je thuis bent!quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:21 schreef Zander het volgende:
[..]
Ha, "Win leuke prijzen voor slechts drie minuten van je tijd: in beslagname van je PC, torenhoge boetes of zelfs een geheel verzorgd verblijf in de Bijlmerbajes. Prijzen worden beschikbaar gesteld door de Stichting Brein en Buma/STEMRA."
F*ckquote:Op donderdag 11 maart 2004 21:22 schreef Seborik het volgende:
[..]
[..]
Via je email adres suffie.quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:20 schreef R-Mon het volgende:
Uhhhh wacht eens. Hoe willen ze mij ooit bereiken als ik wat heb gewonnen?
Als ze nou iets als "Vraag #" erbij hadden gezet...quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:24 schreef Shogo het volgende:
[..]
Via je email adres suffie.![]()
WC-papier denk ik?quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:18 schreef Zander het volgende:
Vraag 26: Als je ¤ 25 kreeg, wat zou je dan het liefste van Di-rect kopen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |