Je zit wat rond te surfen en dan kom je weer op zo'n weblog van iemand.
Die persoon beschrijft dan in zijn log van dag tot dag wat hij/zij heeft gedaan. Ik lees dat eens door en denk dan, wat bezield hun in godsnaam om zoiets te doen. Hebben ze niemand om mee te praten? vinden ze zichzelf zo intressant om dit even met de hele wereld te delen?
Enkele citaten uit een weblog:--------------------------------------------------------------------
Plonsj:"Het Senseo koffiezetapparaat zou zeer gebruiksvriendelijk moeten zijn. Maar voor mij mag het nog wel wat gebruiksvriendelijker, naast het kopje koffie wat dat ding zou moeten zetten onstaan er bij mij ook spontaan koffieplassen op de grond.
Zojuist was het alweer raak, voor de 3e keer deze week. Dit keer was het ietsje erger omdat mijn broertje net een half uurtje geleden de keuken gedweild had. *schaam*"
--------------------------------------------------------------------
Wat een belevenis van Plonsj, zoiets wil je echt even kwijt. Op zo'n apparaat zitten maar drie knoppen en nog maakt hij er een "senzooi" van zoals ie dat zegt.
Op een andere log:
Jan gaat met de trein naar Amsterdam.
Hij gaat winkelen in Amsterdam.
Het was heeeel leuk.
Hij plaatst er zelf een foto bij van zijn treinkaartje.
jeeee.
dat wou iederen weten.
Frederieke"Zo, een 8 voor mijn eindexamenspreekbeurt. Daar ben ik klaar mee
Nu nog 100 bladzijdes engels, boekverslag nederlands, enquete nederlands, informatie van geschiedenis, po wiskunde afmaken, frans boekverslag, naar de duitse en franse tv kijken, en leren voor de testweek, die volgende week is."
Heeeeel leuk voor je! maar gelukkig staat Frederieke nog een beetje met beide benen op de grond:
"Soms lijkt de wereld even teveel. Te saai, te vervelend, of te stom. Dan heb je wel eens behoefte aan iets leuks. Niet dat deze web log op zo'n moment iets kan toevoegen aan deze wereld, maar toch. We wagen maar gewoon een poging tot het verbeteren van deze wereld"
Het trieste is nog dat iemand al een heel archief heeft van logs en dan bij al zijn logs staat:
"0 keer gereageerd"
Ook hebben ze ook nog een stuk of 10 links naar mede-loggers. Die waren ook zo slim om dat te gaan doen. Net zoals 401.000 andere resultaten in google (nl) Orgineel hoor.
kan iemand me vertellen waarom ze hun hele leven op het internet zetten, en waarom ze denken dat dat leuk is?
[ Bericht 4% gewijzigd door pooier op 11-03-2004 21:00:11 (update) ]