Oe, een heerlijke lijst!quote:Op woensdag 17 maart 2004 11:01 schreef mr_cucumber het volgende:
1. Ministry - Psalm 69
.
.
.
100. Muse - Showbiz
Thank you, de uwe is trouwens ook niet verkeerdquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:25 schreef Summoner het volgende:
[..]
Oe, een heerlijke lijst!![]()
jezus wat een schijtlijstquote:Op vrijdag 12 maart 2004 02:05 schreef -Beestje- het volgende:
hele lijst
quote:Op woensdag 17 maart 2004 17:09 schreef beerke het volgende:
055 Queen -- Liva at the Opera
Wanneer kunnen we jouw lijst verwachten?quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:51 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
jezus wat een schijtlijst![]()
waarom?quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:54 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
A Night At The Opera goed zo
![]()
en die hoort toch ff wat hoger in dat lijstje lijkt me![]()
Gatver, wat heb ik een hekel aan dit soort arrogantiequote:Op woensdag 17 maart 2004 19:51 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
jezus wat een schijtlijst![]()
Weet je zeker dat deze niet uit 2003 is?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:08 schreef mark_03 het volgende:
2. Daniel Lohues & De Lohuesiana Blues Club - Ja boeh
[mierenneuk]quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:35 schreef XL het volgende:
03 The Counting Crows ~ August And Ever After
quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:15 schreef Gillingham het volgende:
[..]
[mierenneuk]
Goeie zaak dat je hem zo hoog hebt staan, maar ik begrijp dan niet waarom je de naam van het album niet goed overneemt. August and Everything After.
[/mierenneuk]
[totale mierenneuk]
Die 'The' voor Counting Crows is ook overbodig.
[/totale mierenneuk]
Saai ? Juist leuk toch ?quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat is het samenstellen van zo'n nietszeggend lijstje eigenlijk toch voor een onmetelijk moeilijk, stierlijk saai en overdreven onzinnig karwei zeg. Bah!
quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
27) David Bowie - Hunky Dory
[...]
43) David Bowie - Hunky Dory
[...]
69) David Bowie - Hunky Dory
Zo dan!quote:Op donderdag 18 maart 2004 09:01 schreef Berkery het volgende:
Uhm...
[..]
Haha, origineel lijstje, Roel.quote:Op maandag 15 maart 2004 17:47 schreef Roellio het volgende:
Alstublieft!
[..]
Kan ook moeilijk anders met zo'n nick hequote:Op donderdag 18 maart 2004 11:54 schreef Mr.Shankly het volgende:
2 The Smiths - The Queen is Dead
Tja...quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:00 schreef Frollo het volgende:
[..]
Kan ook moeilijk anders met zo'n nick he
Ja,quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:09 schreef fripper het volgende:
[..]
Saai ? Juist leuk toch ?
En nu je toch zo goed bezig bent heb je vast ook nog wel wat voor de jazz top 100
Ja, excuus daarvoor, het is al weg.quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:08 schreef Frollo het volgende:
Wat lijken het edit- en het quote-knopje toch op elkaar, nietwaar De-oneven-2?
Nou...quote:Op donderdag 18 maart 2004 15:47 schreef Z het volgende:
Zelden zo'n 'politiek verantwoorde' lijst gezien als die van De-oneven-2. Tegen die lijst kan niemand bezwaar tegen maken denk ik zo. Jouw lijstje is ook weer mooi Grobbel!
Dat was die van mij ook. Maar vergeleken met de voorgaande keren, wordt de lijst wel steeds gevarieerder. Ook kwa jaartallen. Ik heb volgens mij nog nooit zoveel platen uit de jaren '80 in m'n lijst gezet, En nog zijn het er niet veel, maar voor mijn doen een hele hoop.quote:Op donderdag 18 maart 2004 15:43 schreef Grobbel het volgende:
Ach, dat was de mijne ook... Dat trekt wel weer wat bij in de komende jaren.
Toe dan.quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:38 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Nou...
Had jij er trouwens al een gemaakt, Z?quote:Op donderdag 18 maart 2004 15:47 schreef Z het volgende:
Zelden zo'n 'politiek verantwoorde' lijst gezien als die van De-oneven-2. Tegen die lijst kan niemand bezwaar tegen maken denk ik zo. Jouw lijstje is ook weer mooi Grobbel!
Dan komt er weer een voorspelbare tirade tegen een aantal niet nader te noemen, zwaar overschatte bands die door Oor en andere politiek correcte blaadjes, die te laf zijn interessante muziek te ontdekken, de hemel in geprezen worden. Dan krijg je weer een zinloze discussie of die bands idd werkelijk zo saai en slecht zijn, wat in de ogen van de voorstanders van mijn stelling natuurlijk ten volle onderstreept wordt en tegenstanders zullen mij een muziekbarbaar vinden. Voor je het weet zijn we zo 150 reacties verder en vult niemand een lijstje in, wat weer jammer zou zijnquote:Op donderdag 18 maart 2004 16:49 schreef Z het volgende:
Toe dan.
Mooie lijst.. ik zie ook erg veel Jazz staan. Zou je misschien hier ook eens willen kijken ?quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat is het samenstellen van zo'n nietszeggend lijstje eigenlijk toch voor een onmetelijk moeilijk, stierlijk saai en overdreven onzinnig karwei zeg. Bah!
.
edit: "Pink Floyd - Wish You Were Here" moest er nog in.
Dat bedoelde ik eigenlijk ook een beetje met "politiek correct". Er zijn weinig critici die bezwaar op die lijst kunnen maken. Ik vind het wel een mooie lijst trouwens.quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:48 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Dan komt er weer een voorspelbare tirade tegen een aantal niet nader te noemen, zwaar overschatte bands die door Oor en andere politiek correcte blaadjes, die te laf zijn interessante muziek te ontdekken, de hemel in geprezen worden. Dan krijg je weer een zinloze discussie of die bands idd werkelijk zo saai en slecht zijn, wat in de ogen van de voorstanders van mijn stelling natuurlijk ten volle onderstreept wordt en tegenstanders zullen mij een muziekbarbaar vinden. Voor je het weet zijn we zo 150 reacties verder en vult niemand een lijstje in, wat weer jammer zou zijn
Hmmn ja, en daar zijn al genoeg topics over.quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:48 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Dan komt er weer een voorspelbare tirade tegen een aantal niet nader te noemen, zwaar overschatte bands die door Oor en andere politiek correcte blaadjes, die te laf zijn interessante muziek te ontdekken, de hemel in geprezen worden. Dan krijg je weer een zinloze discussie of die bands idd werkelijk zo saai en slecht zijn, wat in de ogen van de voorstanders van mijn stelling natuurlijk ten volle onderstreept wordt en tegenstanders zullen mij een muziekbarbaar vinden. Voor je het weet zijn we zo 150 reacties verder en vult niemand een lijstje in, wat weer jammer zou zijn
Daarom wilde ik die van mij ook compleet toelichten.quote:Op donderdag 18 maart 2004 11:32 schreef Grobbel het volgende:
Die van menjo en Vork waren trouwens ook niet verkeerd, en die van vele anderen zullen ook wel vol staan met pareltjes die ik nog een keer beluisteren moet.
Hmz.quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:05 schreef Z het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik eigenlijk ook een beetje met "politiek correct". Er zijn weinig critici die bezwaar op die lijst kunnen maken.
En dat krijg je ook pas te horen op het moment dat je wilt verzenden GRMBBLLquote:Op donderdag 18 maart 2004 17:15 schreef Grobbel het volgende:
En ai, er is (weer?) een edit-tijdslimiet. Dus mijn lijst wat opfleuren zit er helaas niet meer in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |