Zwaai je effe?quote:Haaaaiii!
Nou ik ga morgen naar Maastrichtdus
en dan ga ik ook Belgie in en Frankrijk. Oh ja, helemaal vergeten te vertellen, maar morgen ga ik dus op vakantie!
Naar Alpe d'Huez!
Past niet meer, jammer maar helaasquote:Op donderdag 11 maart 2004 17:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
waarom sta ik eigenlijk niet in de H?
Ik was er laatst ook, leuk is het daar he?quote:Op donderdag 11 maart 2004 17:26 schreef Nouk het volgende:
Ja ik was laatst in Maastricht..echt kewlDie mensen praten ook zo schattig
Jaaa!quote:Op donderdag 11 maart 2004 17:27 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ik was er laatst ook, leuk is het daar he?
Mestreech is veeel gezelliger dan Utrecht hoorquote:Op donderdag 11 maart 2004 17:28 schreef Nouk het volgende:
[..]
Jaaa!Echt zo relaxed, en lekker rustig op straat, echt beter.. Ik had bedacht dat ik er maar wilde gaan wonen, maar misschien wil ik toch in Utrecht gaan wonen. K ben er nog niet uit
Ja dat is wel zo, maar dan ben ik zo ver weg van m'n fam en school meteen enzoquote:Op donderdag 11 maart 2004 17:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mestreech is veeel gezelliger dan Utrecht hoor
Dus als ik morgen om 20.00u bij de Mac ben zie ik een waxje die stuntelt met z'n skis?quote:Op donderdag 11 maart 2004 17:29 schreef Waxxer het volgende:
Ow ja ik maar refreshen en refreshen....was de 7e pag er al en juridisch gezien heb ik recht op mijn topic, ongeduldigjes
Naja
Maar morgen om 20.15u gaat mijn bus
Wij praten niet schattigquote:Op donderdag 11 maart 2004 17:26 schreef Nouk het volgende:
Ja ik was laatst in Maastricht..echt kewlDie mensen praten ook zo schattig
Sorry Wax, maar we konden het niet latenquote:Op donderdag 11 maart 2004 17:29 schreef Waxxer het volgende:
Ow ja ik maar refreshen en refreshen....was de 7e pag er al en juridisch gezien heb ik recht op mijn topic, ongeduldigjes
Naja
Maar morgen om 20.15u gaat mijn bus
speak for yourselfquote:Op donderdag 11 maart 2004 17:32 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Wij praten niet schattig
Nou, wel een beetje hoorquote:Op donderdag 11 maart 2004 17:32 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Wij praten niet schattig
Oooohhhh ga je morgen voor vieze gluurderd spelen???quote:Op donderdag 11 maart 2004 17:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dus als ik morgen om 20.00u bij de Mac ben zie ik een waxje die stuntelt met z'n skis?
quote:Op donderdag 11 maart 2004 17:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mestreech is veeel gezelliger dan Utrecht hoor
Ja we blijven natuurlijk niet wachten tot Waxje eindelijk door heeft dat ie een nieuw topic moet makenquote:Op donderdag 11 maart 2004 17:32 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Sorry Wax, maar we konden het niet laten
Ik had niet anders van je verwacht beavquote:Op donderdag 11 maart 2004 17:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
speak for yourself
Ik praat heel schattig
Okay mn accentje is misschien wel aandoenlijkquote:Op donderdag 11 maart 2004 17:33 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Nou, wel een beetje hoor
ow, oepsquote:Op donderdag 11 maart 2004 17:34 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
En waarom ben je nooit op msn?
heeft ie dat?quote:Op donderdag 11 maart 2004 17:34 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
En waarom ben je nooit op msn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |