Zwaai je effe?quote:Haaaaiii!
Nou ik ga morgen naar Maastrichtdus
en dan ga ik ook Belgie in en Frankrijk. Oh ja, helemaal vergeten te vertellen, maar morgen ga ik dus op vakantie!
Naar Alpe d'Huez!
Past niet meer, jammer maar helaasquote:Op donderdag 11 maart 2004 17:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
waarom sta ik eigenlijk niet in de H?
Ik was er laatst ook, leuk is het daar he?quote:Op donderdag 11 maart 2004 17:26 schreef Nouk het volgende:
Ja ik was laatst in Maastricht..echt kewlDie mensen praten ook zo schattig
Jaaa!quote:Op donderdag 11 maart 2004 17:27 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ik was er laatst ook, leuk is het daar he?
Mestreech is veeel gezelliger dan Utrecht hoorquote:Op donderdag 11 maart 2004 17:28 schreef Nouk het volgende:
[..]
Jaaa!Echt zo relaxed, en lekker rustig op straat, echt beter.. Ik had bedacht dat ik er maar wilde gaan wonen, maar misschien wil ik toch in Utrecht gaan wonen. K ben er nog niet uit
Ja dat is wel zo, maar dan ben ik zo ver weg van m'n fam en school meteen enzoquote:Op donderdag 11 maart 2004 17:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mestreech is veeel gezelliger dan Utrecht hoor
Dus als ik morgen om 20.00u bij de Mac ben zie ik een waxje die stuntelt met z'n skis?quote:Op donderdag 11 maart 2004 17:29 schreef Waxxer het volgende:
Ow ja ik maar refreshen en refreshen....was de 7e pag er al en juridisch gezien heb ik recht op mijn topic, ongeduldigjes
Naja
Maar morgen om 20.15u gaat mijn bus
Wij praten niet schattigquote:Op donderdag 11 maart 2004 17:26 schreef Nouk het volgende:
Ja ik was laatst in Maastricht..echt kewlDie mensen praten ook zo schattig
Sorry Wax, maar we konden het niet latenquote:Op donderdag 11 maart 2004 17:29 schreef Waxxer het volgende:
Ow ja ik maar refreshen en refreshen....was de 7e pag er al en juridisch gezien heb ik recht op mijn topic, ongeduldigjes
Naja
Maar morgen om 20.15u gaat mijn bus
speak for yourselfquote:Op donderdag 11 maart 2004 17:32 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Wij praten niet schattig
Nou, wel een beetje hoorquote:Op donderdag 11 maart 2004 17:32 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Wij praten niet schattig
Oooohhhh ga je morgen voor vieze gluurderd spelen???quote:Op donderdag 11 maart 2004 17:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dus als ik morgen om 20.00u bij de Mac ben zie ik een waxje die stuntelt met z'n skis?
quote:Op donderdag 11 maart 2004 17:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mestreech is veeel gezelliger dan Utrecht hoor
Ja we blijven natuurlijk niet wachten tot Waxje eindelijk door heeft dat ie een nieuw topic moet makenquote:Op donderdag 11 maart 2004 17:32 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Sorry Wax, maar we konden het niet laten
Ik had niet anders van je verwacht beavquote:Op donderdag 11 maart 2004 17:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
speak for yourself
Ik praat heel schattig
Okay mn accentje is misschien wel aandoenlijkquote:Op donderdag 11 maart 2004 17:33 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Nou, wel een beetje hoor
ow, oepsquote:Op donderdag 11 maart 2004 17:34 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
En waarom ben je nooit op msn?
heeft ie dat?quote:Op donderdag 11 maart 2004 17:34 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
En waarom ben je nooit op msn?
quote:Op donderdag 11 maart 2004 17:35 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Okay mn accentje is misschien wel aandoenlijk
Dmsn zegt niet dat je me geblokt hebtquote:Op donderdag 11 maart 2004 17:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ow, oeps
Alsof ik jou niet zou herkennenquote:Op donderdag 11 maart 2004 17:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oooohhhh ga je morgen voor vieze gluurderd spelen???![]()
![]()
Waxje huurt zijn ski's toch maar in de plaats zelf, dus je ziet een waxje die stuntelt met zijn koffer op wieltjes en een tas met een slaapzak erin en een rugzak als handbagage
Maarja dan moet je mij wel herkennen heGa je ook nog stiekem digitale foto's maken en ze hier integraal posten zeker?
Uhh... nee, zei ik msn? Ik bedoel natuurlijk icq! uhh... nee, uuh, ow, icq? *zweet* nee hehe, nee hoor, ik.... uh.... stop asking me these questions!!!quote:Op donderdag 11 maart 2004 17:35 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
heeft ie dat?
Hoe zou ik jou nou kunnen blocken?!quote:Op donderdag 11 maart 2004 17:37 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Dmsn zegt niet dat je me geblokt hebt
ik kijk er zo doorheen hoorquote:Op donderdag 11 maart 2004 17:38 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Uhh... nee, zei ik msn? Ik bedoel natuurlijk icq! uhh... nee, uuh, ow, icq? *zweet* nee hehe, nee hoor, ik.... uh.... stop asking me these questions!!!![]()
en waarom heb ik beav niet op me msn?quote:Op donderdag 11 maart 2004 17:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hoe zou ik jou nou kunnen blocken?!
tuurlijk heb ik je nie geblockt gekkie, ben alleen de laatste dagen weinig online geweest
sorry.
Goedzo want wij Maastrichtenaren moeten samenwerken in deze moeilijke tijden !quote:Op donderdag 11 maart 2004 17:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hoe zou ik jou nou kunnen blocken?!
tuurlijk heb ik je nie geblockt gekkie, ben alleen de laatste dagen weinig online geweest
sorry.
Want, al het geld is op na carnval?quote:Op donderdag 11 maart 2004 17:45 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Goedzo want wij Maastrichtenaren moeten samenwerken in deze moeilijke tijden !
Ha mijnheer semisaanquote:Op donderdag 11 maart 2004 17:42 schreef Semisane het volgende:
Ben thuis Zwaai
Psies!quote:Op donderdag 11 maart 2004 17:45 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Goedzo want wij Maastrichtenaren moeten samenwerken in deze moeilijke tijden !
En waar zijn mijn mederandstedelingen?quote:Op donderdag 11 maart 2004 17:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Psies!
En zeker in een door brabo's overheerst topic
Het is mijnheer G_Equote:Op donderdag 11 maart 2004 17:49 schreef Great_Expectations het volgende:.
Nee, Limburgers zijn niet voldoende vertegenwoordigt hier tussen alle brabo'squote:Op donderdag 11 maart 2004 17:45 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Want, al het geld is op na carnval?![]()
De marktquote:Op donderdag 11 maart 2004 17:46 schreef beaverhausen het volgende:
*ondertussen loopt arm Beavje wanhopig over de Markt te zoeken naar Waxje*
[afbeelding]
"Waaaaaxjuuuhuh!!! Waahaaaaaaaaxjuuuhuuuuuh!!"![]()
*Geen Waxje ziet*
*dan maar bij Reitz frietjes gaat eten*
Psiesquote:Op donderdag 11 maart 2004 17:51 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Nee, Limburgers zijn niet voldoende vertegenwoordigt hier tussen alle brabo's
Gelukkig is het voor mij wat langer.quote:Op donderdag 11 maart 2004 17:52 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
De markt6 minuutjes fietsen vanuit mij
Ja! En euh...woohoo!quote:Op donderdag 11 maart 2004 17:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Psies
Schande! Opstand! Revolutie!
Power to the Limbo's !
[afbeelding]
ofzo
Bij mij is de friturette op 40 seconden hiervandaan, da's inderdaad niet goedquote:Op donderdag 11 maart 2004 17:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Gelukkig is het voor mij wat langer.
6 minuutjes bij Reitz vandaan zou niet echt goed zijn
hmmz, die brabo's dat zijn er inderdaad wel errug veel hierquote:Op donderdag 11 maart 2004 17:51 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Nee, Limburgers zijn niet voldoende vertegenwoordigt hier tussen alle brabo's
ow ja!quote:Op donderdag 11 maart 2004 17:55 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Ja! En euh...woohoo!
Reitz met carnavalquote:Op donderdag 11 maart 2004 17:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Gelukkig is het voor mij wat langer.
6 minuutjes bij Reitz vandaan zou niet echt goed zijn
Er zit wel een friturette dichterbij maar Reitz is niet zomaar een friturettequote:Op donderdag 11 maart 2004 17:56 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Bij mij is de friturette op 40 seconden hiervandaan, da's inderdaad niet goed
Daar heeft mijn maastrichter gids mij niet van op de hoogte gesteld.quote:Op donderdag 11 maart 2004 17:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Er zit wel een friturette dichterbij maar Reitz is niet zomaar een friturette
[afbeelding]
Gelukkig zijn wij geen limburgse boerenquote:Op donderdag 11 maart 2004 17:59 schreef Great_Expectations het volgende:
Maar oh wee als je een Limburgse boer er toe wil overhalen om een keer naar een wat meer noordelijk gelegen stad te komen, dan verzinnen ze opeens allerlei vage smoesjes..
Volgende keerquote:Op donderdag 11 maart 2004 18:01 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Daar heeft mijn maastrichter gids mij niet van op de hoogte gesteld.
Laat de boeren toch op hun landerijenquote:Op donderdag 11 maart 2004 17:59 schreef Great_Expectations het volgende:
Maar oh wee als je een Limburgse boer er toe wil overhalen om een keer naar een wat meer noordelijk gelegen stad te komen, dan verzinnen ze opeens allerlei vage smoesjes..
quote:Op donderdag 11 maart 2004 17:59 schreef Great_Expectations het volgende:
Zal ik dan even langskomen met Beav?quote:Op donderdag 11 maart 2004 17:59 schreef Waxxer het volgende:
Oooohh fuck it Beav, ook nog midden in de stad wonen????![]()
![]()
![]()
*STIKjaloers word*
Enne, morgen ben ik pas in Maastricht, rond 16u hoop ik op het station aan te komen
*notitie maak*quote:Op donderdag 11 maart 2004 17:59 schreef Waxxer het volgende:
Oooohh fuck it Beav, ook nog midden in de stad wonen????![]()
![]()
![]()
*STIKjaloers word*
Enne, morgen ben ik pas in Maastricht, rond 16u hoop ik op het station aan te komen
Karen Walker !!!!!quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
<sub>wat doe je hier eigenlijk?
You should have a tongue in your ear right now.</sub>
*stikjaloers wordt*quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:03 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Zal ik dan even langskomen met Beav?
Nee, wij wonen niet in een boerderie.quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:02 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij geen limburgse boeren
like DUH!quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:04 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Karen Walker !!!!!![]()
![]()
We nemen gewoon allemaal fotos van je mee en vragen aan iedereen: "Have you seen this man?"quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:06 schreef Waxxer het volgende:
ooohhhh ophalen? Staan jullie daar zeker met een bordje "waxxer"En dan loop ik suf voorbij en dan herkennen jullie mij niet want ik heb korter haar nu
We wachten je gewoon op bij de Brunaquote:Op donderdag 11 maart 2004 18:06 schreef Waxxer het volgende:
ooohhhh ophalen? Staan jullie daar zeker met een bordje "waxxer"En dan loop ik suf voorbij en dan herkennen jullie mij niet want ik heb korter haar nu
Daar moet ie toch langsquote:Op donderdag 11 maart 2004 18:07 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
We wachten je gewoon op bij de Bruna![]()
Oftewel "Höbs tiech deze maan gezeen??"quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
We nemen gewoon allemaal fotos van je mee en vragen aan iedereen: "Have you seen this man?"
quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Daar moet ie toch langs
quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:09 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Oftewel "Höbs tiech deze maan gezeen??"
quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:07 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
We wachten je gewoon op bij de Bruna![]()
quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:09 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Oftewel "Höbs tiech deze maan gezeen??"
*al lang opslaan als heeft gedaan*quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:12 schreef Waxxer het volgende:
*fotoboek delete*
Tuurlijk, ik heb hier altijd gewoond...quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:11 schreef Waxxer het volgende:![]()
neeeeee niet met een zachte g praten in mijn bijzijn, al helemaal niet als ik sta (qua knikkende knieen)
Heb jij ook al een zachte g dan Marc???![]()
Daar is mijn andere stalkerquote:Op donderdag 11 maart 2004 18:12 schreef wizarddragon het volgende:
* wizarddragon meldt zich maar weer..
quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:12 schreef wizarddragon het volgende:
NAVOND!!!![]()
![]()
oeh!quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:16 schreef Waxxer het volgende:
[afbeelding]
"Höbs tiech deze maan gezeen??"
ooooohhhohohohohohohohohohhhhhhhhhhhhhhooooooohhhhhhhhhhhhhh.....
*BENG*
quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:16 schreef Waxxer het volgende:
[afbeelding]
*BENG*
Met liefde....quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:14 schreef ikbengeweldig het volgende:
Daar is mijn andere stalker
Broquote:Op donderdag 11 maart 2004 18:12 schreef wizarddragon het volgende:
NAVOND!!!![]()
![]()
Waxje, we zoeken jou, niet Marcjuh!quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:16 schreef Waxxer het volgende:
[afbeelding]
*BENG*
Het vrijthof is alweer maanden dicht!quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:19 schreef Cybart het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op donderdag 11 maart 2004 18:12 schreef wizarddragon het volgende:
NAVOND!!!![]()
![]()
</div></blockquote> Bro
hey de plannen voor morgenavond worden mischien gewijzigd.
over het nadeel van maastricht:
de treinreis en dat plein wat openligt...
Alleen de rest van de stad ligt nog openquote:Op donderdag 11 maart 2004 18:19 schreef Marc_mga het volgende:
Het vrijthof is alweer maanden dicht!
Precies! Dus we spreken morgen om half 4 af?quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Waxje, we zoeken jou, niet Marcjuh!![]()
Marc staat dan gewoon naast me bij de Bruna![]()
hmmm, ik ben er echt al lang niet meer geweestquote:Op donderdag 11 maart 2004 18:19 schreef Marc_mga het volgende:
Het vrijthof is alweer maanden dicht!
niks van gemerktquote:Op donderdag 11 maart 2004 18:19 schreef Cybart het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op donderdag 11 maart 2004 18:12 schreef wizarddragon het volgende:
NAVOND!!!![]()
![]()
</div></blockquote> Bro
hey de plannen voor morgenavond worden mischien gewijzigd.
over het nadeel van maastricht:
de treinreis en dat plein wat openligt...
Ik zal maar niet over Leiden beginnen he!!!quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Alleen de rest van de stad ligt nog open
hmmz...straks pakt ie stiekem een trein eerder ofzo, om ons te ontlopen...quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:21 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Precies! Dus we spreken morgen om half 4 af?
Sjah, Leiden. Leuk voor Leijenaarschquote:Op donderdag 11 maart 2004 18:21 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Ik zal maar niet over Leiden beginnen he!!!
Van mij mag jequote:Op donderdag 11 maart 2004 18:21 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Ik zal maar niet over Leiden beginnen he!!!
elke keer als ik naar maastricht ga kom ik nooit op de aangegeven tijd aan. of weer thuisquote:Op donderdag 11 maart 2004 18:21 schreef ikbengeweldig het volgende:
niks van gemerkt
Klopt, je bent er inderdaad al lang niet meer geweest...quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
hmmm, ik ben er echt al lang niet meer geweest
al zou ik denk ik de weg nog wel steeds kunnen vinden
staat daar een straffe op?quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:23 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Klopt, je bent er inderdaad al lang niet meer geweest...
Er..........was.................eens..............een..............hele.................heeele......................zaaie.....ztadquote:Op donderdag 11 maart 2004 18:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Van mij mag je
Veel plezier en eet smakelijkquote:Op donderdag 11 maart 2004 18:23 schreef ikbengeweldig het volgende:
Maar nu gaat ibg'tje lekker uit eten. Dus ik ben d'r zo vandoor
quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:12 schreef wizarddragon het volgende:
NAVOND!!!![]()
![]()
Nee hoor, tenzij je mij niet zien als een straf ervaartquote:Op donderdag 11 maart 2004 18:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
staat daar een straffe op?
gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op donderdag 11 maart 2004 18:25 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Nee hoor, tenzij je mij niet zien als een straf ervaart
quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:25 schreef wizarddragon het volgende:
ow...m'n sexy stalker...![]()
Kheb vandaag ook maar Ben & Jerry's Karamel Sutra's ingeslagen.quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:26 schreef NathaN het volgende:
[..]
*intussen eten kook*
Iets meer naar linksquote:Op donderdag 11 maart 2004 18:26 schreef beaverhausen het volgende:
*Beavje en Marcjuh staan enthousiast te wachten op de trein uit Zwolle*
[afbeelding]
*herken*quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:26 schreef beaverhausen het volgende:
*Beavje en Marcjuh staan enthousiast te wachten op de trein uit Zwolle*
[afbeelding]
quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:27 schreef wizarddragon het volgende:
Kheb vandaag ook maar Ben & Jerry's Karamel Sutra's ingeslagen.
Misschien vlucht ie wel een stadsbus in.quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:27 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Iets meer naar links
Dag geweldenaarquote:Op donderdag 11 maart 2004 18:31 schreef ikbengeweldig het volgende:
Ik ben d'r vandoor lieve mensen
uhmm we kunnen ook alles delen...of creatief zijn met ijsquote:Op donderdag 11 maart 2004 18:30 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dus nou hoef je daar niet voor langs te komen
Jouw vriezer of de mijne?quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:36 schreef wizarddragon het volgende:
uhmm we kunnen ook alles delen...of creatief zijn met ijs
Jouw vriezer...quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:42 schreef NathaN het volgende:
[..]
Jouw vriezer of de mijne?
Wanneer en hoe laat?quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:43 schreef wizarddragon het volgende:
Jouw vriezer...
Niet als wij bij de Bruna staan, deal?quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Misschien vlucht ie wel een stadsbus in.
[afbeelding]
you learn fast young grasshopperquote:Op donderdag 11 maart 2004 18:47 schreef Cybart het volgende:
stalker heeft weer gebeld
en ik heb hem weggedrukt
thank youquote:Op donderdag 11 maart 2004 18:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
you learn fast young grasshopper
Ow dat is die teringdrukke frietzaak aan de kant van de Mac hequote:Op donderdag 11 maart 2004 17:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Er zit wel een friturette dichterbij maar Reitz is niet zomaar een friturette
[afbeelding]
Ja...waarom hing je nou opquote:Op donderdag 11 maart 2004 18:47 schreef Cybart het volgende:
stalker heeft weer gebeld
en ik heb hem weggedrukt
haha, jij hebt mijn nummer niet eensquote:Op donderdag 11 maart 2004 18:53 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja...waarom hing je nou op
Ja..waarom eigenlijk nietquote:Op donderdag 11 maart 2004 18:54 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha, jij hebt mijn nummer niet eens
waarom eigenlijk niet
dat gaat geregeld wordenquote:Op donderdag 11 maart 2004 18:55 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja..waarom eigenlijk niet![]()
ow..maar je hebt eergisteren wel?? dan moet je eergisteren opnieuw herbeleven om gisteren weer terug te krijgen..quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:55 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik ben gisteren kwijt.
heb hem niet zo lang geleden nog gezien?quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:55 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik ben gisteren kwijt.
euhm...ok....quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:57 schreef wizarddragon het volgende:
* wizarddragon is so horny en gaat eten.
morgenvroeg opvragen?quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik ben ook m'n inlog nummers kwijt voor mijn webmail van mijn school
dan zit ik op m'n stageschool, en kan ik het niet opvragenquote:Op donderdag 11 maart 2004 19:00 schreef Cybart het volgende:
[..]
morgenvroeg opvragen?
Welke bioscoop en welke film?quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
Wie gaat er morgen mee naar de bioscoop?
Je gaat de boel overnemen?quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:23 schreef Vlarp het volgende:
Hoi piepeloi
Net gegeten.
Staan erg grote veranderingen op stapel op m'n werk de komende weken...
Er moest even gegeten wordenquote:Op donderdag 11 maart 2004 19:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
wat is het toch weer een lvendige boel hier
Hier in Utrecht welquote:Op donderdag 11 maart 2004 19:27 schreef Kugari-Ken het volgende:
Paycheck in Eindhoven, bij gebrek aan Big Fish die niet draait in de avond
wat in Utrecht?quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:30 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hier in Utrecht wel
Big Fish in de avond?quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:33 schreef blublub het volgende:
wat in Utrecht?
ooohquote:Op donderdag 11 maart 2004 19:34 schreef NathaN het volgende:
[..]
Big Fish in de avond?
hejquote:Op donderdag 11 maart 2004 19:35 schreef beaverhausen het volgende:haai!
Andere Big Fish...quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:35 schreef beaverhausen het volgende:haai!
Mietjequote:Op donderdag 11 maart 2004 19:38 schreef Kugari-Ken het volgende:
Utrecht is te ver
Heej homovriendzoekrondkijk-mevrouw!quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:38 schreef blublub het volgende:
[..]
hej
*pets doe*quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:40 schreef NathaN het volgende:
[..]
Andere Big Fish...
ik ben hier niet per se omdat ik een homo zoek ofzo hoor. mijn oude reeks is gesloten en ik mis toch wel wat gezelligheid enzo.... en ik vind mezelf nog een beetje jong voor mevrouw hoor....quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heej homovriendzoekrondkijk-mevrouw!
flikker opquote:Op donderdag 11 maart 2004 19:40 schreef NathaN het volgende:
[..]
Mietje
owquote:Op donderdag 11 maart 2004 19:43 schreef blublub het volgende:
[..]
ik ben hier niet per se omdat ik een homo zoek ofzo hoor. mijn oude reeks is gesloten en ik mis toch wel wat gezelligheid enzo.... en ik vind mezelf nog een beetje jong voor mevrouw hoor....
dankjequote:Op donderdag 11 maart 2004 19:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ow
oeps
Nou je bent hoe dan ook van harte welkom hier hoor
quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:43 schreef Kugari-Ken het volgende:
flikker op
Wish I had that much moneyquote:Op donderdag 11 maart 2004 19:24 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je gaat de boel overnemen?
een beetje??quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:07 schreef Kugari-Ken het volgende:
IkBenGeweldig is wel een beetje een slettebak hoor
Ik denk dat ie z'n benen aan het harsen is.quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:08 schreef blublub het volgende:
waar blijft gerdo nou?
ohw....quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:11 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik denk dat ie z'n benen aan het harsen is.
quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:08 schreef blublub het volgende:
waar blijft gerdo nou?
Gerdo?quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:14 schreef blublub het volgende:
ik heb vandaag gebodypaint
En was het een levend slachtoffer dit keer?quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:14 schreef blublub het volgende:
[..]
ohw....
he bah
jah, bodypainten op een lijkquote:Op donderdag 11 maart 2004 20:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En was het een levend slachtoffer dit keer?
nee niet gerdo gekkiequote:Op donderdag 11 maart 2004 20:15 schreef NathaN het volgende:
[..]
Gerdo?
kind of a stuiterbal?quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:23 schreef Semisane het volgende:
* semisane heeft net zijn hoofdje gestoten!!!!![]()
![]()
![]()
Aan de koelkastdeur, terwijl ik al zoekend een beetje te enthousiast mee-swingde met de muziekVoel me een beetje een sufferd nu
![]()
Een kodac-momentquote:Op donderdag 11 maart 2004 20:20 schreef blublub het volgende:
[..]
jah, bodypainten op een lijk
t zit er bij mij nog op
Mijn koelkast deur stuiterden dan niet echt lekker mee.....quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:24 schreef WAik het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op donderdag 11 maart 2004 20:23 schreef Semisane het volgende:
![]()
![]()
Aan de koelkastdeur, terwijl ik al zoekend een beetje te enthousiast mee-swingde met de muziekVoel me een beetje een sufferd nu
</div></blockquote> kind of a stuiterbal?
tis reeds vastgelegd voor t nageslacht.....quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:24 schreef Semisane het volgende:
[..]
Een kodac-momentOf zeg je...."nou nee laat maar"
![]()
ach goshquote:Op donderdag 11 maart 2004 20:23 schreef Semisane het volgende:
![]()
![]()
![]()
is het mooi geworden?quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:14 schreef blublub het volgende:
[..]
ohw....
he bah
heel mooiquote:Op donderdag 11 maart 2004 20:27 schreef Andyvie het volgende:
[..]
is het mooi geworden?
*kusje erop geef*quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:25 schreef Semisane het volgende:
Mijn koelkast deur stuiterden dan niet echt lekker mee.....(mijn hoofd ook nie trouwens)
Op z'n koelkastdeur?quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:29 schreef WAik het volgende:
*kusje erop geef*![]()
![]()
![]()
Wat een vreemde freudiaanse uitspraak van je Nathan.quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:32 schreef NathaN het volgende:
[..]
Op z'n koelkastdeur?
Dank je, voel me meteen een stuk beter.quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:29 schreef WAik het volgende:
[..]
*kusje erop geef*![]()
![]()
![]()
nee op de stuiterbalquote:Op donderdag 11 maart 2004 20:32 schreef NathaN het volgende:
[..]
Op z'n koelkastdeur?
Zit dat in de familie?quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:35 schreef LeBeau het volgende:
Mag ik even een applaus voor mijn zus die het voor elkaar heeft gekregen om voor de tweede keer in anderhalve maand een geparkeerde auto aan te rijden?
*Applaus*bejubel*Applaus*quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:35 schreef LeBeau het volgende:
Mag ik even een applaus voor mijn zus die het voor elkaar heeft gekregen om voor de tweede keer in anderhalve maand een geparkeerde auto aan te rijden?
Ik begin me nu eigenlijk toch echt af te vragen of ze haar rijbewijs misschien toch bij een pak melk heeft gekregen.
Jij wilde Tukker, jijquote:Op donderdag 11 maart 2004 20:35 schreef WAik het volgende:
nee op de stuiterbal![]()
![]()
Ik rij eigenlijk alleen mensen aan die me Patrick noemen.quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:37 schreef NathaN het volgende:
[..]
Zit dat in de familie?
Of Bollebol?quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:38 schreef LeBeau het volgende:
Ik rij eigenlijk alleen mensen aan die me Patrick noemen.
quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:39 schreef NathaN het volgende:
[..]
Of Bollebol?
*aai*quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:41 schreef Waxxer het volgende:
*enorm gestressed is*
*rustig blijf*
quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:40 schreef LeBeau het volgende:
![]()
WEDDEN dat ik mijn paspoort vergeet?quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*aai*
Voor ik het vergeet...alvast een hele prettige vakantie, Wax!quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
WEDDEN dat ik mijn paspoort vergeet?
Of mijn ski-broek...
Je hebt vast een lijstje met wat je allemaal mee moet nemenquote:Op donderdag 11 maart 2004 20:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
WEDDEN dat ik mijn paspoort vergeet?
Of mijn ski-broek...
Merci, merciquote:Op donderdag 11 maart 2004 20:47 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Voor ik het vergeet...alvast een hele prettige vakantie, Wax!
Nou, niet dusquote:Op donderdag 11 maart 2004 20:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je hebt vast een lijstje met wat je allemaal mee moet nemen
quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, niet dus
Kijk, DAT is dus Waxxer "{
En zet dan bovenaan dat je Beavje even voor mij aan moet rijden als je door Maastricht komt voor die "Patrick" die hij er net uitgooide.quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nou begin dan eens als de sodemieter een lijstje te maken!
sorry,quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:04 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En zet dan bovenaan dat je Beavje even voor mij aan moet rijden als je door Maastricht komt voor die "Patrick" die hij er net uitgooide.
U vraagt wij draaien, blublub?quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:38 schreef blublub het volgende:
gerdo?
quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:40 schreef Gerdo het volgende:
[..]
U vraagt wij draaien, blublub?.
Ik ook... en ik ben moe! En chagerijnig aan het worden...quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:43 schreef blublub het volgende:
[..]
ik verveel me
hoezo wordt je chagerijnig?quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:45 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Ik ook... en ik ben moe! En chagerijnig aan het worden....
*naar blubblub's fotoboek wijst...*.
jah, ik snap wel wat je bedoelt hoor.quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:48 schreef Waxxer het volgende:
Oh ja en ik had spareribs besteld en die werden bezorgd doorDamian
En een vriend van mijn huisgenoot is echt leuk en dan doet hij geinteresseerd tegen mij en dan klap ik weer hihihi dicht en hij heetJohan
maar is helemaal niet zo'n Johan die je je bij de doorsnee Johan voorstelt
quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:50 schreef blublub het volgende:
[..]
jah, ik snap wel wat je bedoelt hoor.
maar ik begrijp dus dat jij op vakantie gaat en dat een vriend van je huisgenoot heel leuk is. waarom klaag je dan???
Ik heb me de hele dag zitten ergeren aan een klasgenoot die in mijn projectgroep zit, had de hele dag al zin om 'm eens goed uit te schelden, maar uiteindelijk is het er niet van gekomen... En nu baal ik nog steeds van die lapzwans!quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:48 schreef blublub het volgende:
[..]
hoezo wordt je chagerijnig?
terugwijst![]()
ik ben ook chagerijnig nuquote:Op donderdag 11 maart 2004 21:52 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Ik heb me de hele dag zitten ergeren aan een klasgenoot die in mijn projectgroep zit, had de hele dag al zin om 'm eens goed uit te schelden, maar uiteindelijk is het er niet van gekomen... En nu baal ik nog steeds van die lapzwans!.
Volgens mij zijn dat van die gevallen waarop je het recht in eigen hand moet nemen en diegene een stoel naar z'n hoofd moet gooien!quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:55 schreef blublub het volgende:
[..]
ik ben ook chagerijnig nu
dat is idd erg irritant, bij ons in de werkgroep zitten ook van die irritante types. daar kan ik zo slecht tegen. van die betweters, zo irritant. vraag ik zo iets aan de docent, zegt er zo een, voordat de docent kan antwoord: "nee, natuurlijk niet!"![]()
quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
![]()
Beaverdinges!quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:49 schreef beaverhausen het volgende:
Waxje, check je mail eens
ik wacht rustig af, een meisje uit mijn groep kan heel mooi ontploffen en ze heeft al aangekondigd dat t er binnenkort aan gaat komen, dus ik wacht nog even geduldig afquote:Op donderdag 11 maart 2004 21:57 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat van die gevallen waarop je het recht in eigen hand moet nemen en diegene een stoel naar z'n hoofd moet gooien!.
Verder is het in m'n groep wel leuk, maar die gozer is dus echt een hufter 1e klas!.
Ik denk dat ik de mannelijke versie ben van dat klasgenootje! Als er gezeik is (met betrekking tot wat dan ook) dan staat Gerdo wel vooraan... Ik ben een beetje een flapuit...quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:01 schreef blublub het volgende:
[..]
ik wacht rustig af, een meisje uit mijn groep kan heel mooi ontploffen en ze heeft al aangekondigd dat t er binnenkort aan gaat komen, dus ik wacht nog even geduldig af![]()
dat past vast nooitquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:02 schreef WAik het volgende:
paklijst waxxer:
-goed humeur
-standaardinges
-johan?
Gerdoow!quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:58 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Beaverdinges!.
jah ik ook hoor, maar zij kan t zo mooi, daar wil ik me wel even voor inhouden hoorquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:04 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de mannelijke versie ben van dat klasgenootje! Als er gezeik is (met betrekking tot wat dan ook) dan staat Gerdo wel vooraan... Ik ben een beetje een flapuit....
We weten natuurlijk niet hoe groot Johan isquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:04 schreef blublub het volgende:
[..]
dat past vast nooit
*zucht*quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Gerdoow!
alleen de belangrijke dingen meenemen natuurlijkquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
We weten natuurlijk niet hoe groot Johan is
hm, jah das waar. dan hoop ik maar voor m dat dat niet past....quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
We weten natuurlijk niet hoe groot Johan is
Ha Gerdo, Ha Beavke, ha Bubbels, ha Waikquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:07 schreef Gerdo het volgende:
[..]
*zucht*.
Best krap zo'n koffertje, ook al is ie wellicht nie zo groot...quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:09 schreef blublub het volgende:
[..]
hm, jah das waar. dan hoop ik maar voor m dat dat niet past....
Jij bent de beste!quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:09 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ha Gerdo, Ha Beavke, ha Bubbels, ha Waik
IBG!quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:09 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ha Gerdo, Ha Beavke, ha Bubbels, ha Waik
nou, dat valt ook wel weer mee Gerdowquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:10 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Jij bent de beste!.
Iig wel heel goed dan?quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:11 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
nou, dat valt ook wel weer mee Gerdow
en dat zegt iemand die zichzelf 'ik ben geweldig' noemtquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:11 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
nou, dat valt ook wel weer mee Gerdow
ik verdenk me ervan acceptabel te zijnquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:11 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Iig wel heel goed dan?
Bubbels tochquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:11 schreef blublub het volgende:
[..]
en dat zegt iemand die zichzelf 'ik ben geweldig' noemt![]()
Je naam is een een vlaag van pure arrogantie tot stand gekomen blijkbaar?quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:12 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
ik verdenk me ervan acceptabel te zijn
mn grap, wat doe je?quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:13 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Je naam is een een vlaag van pure arrogantie tot stand gekomen blijkbaar?.
quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:13 schreef LeBeau het volgende:
Ooh hey, blublub is er ook weer.
Je was geloofk net wat sneller...quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:14 schreef blublub het volgende:
[..]
mn grap, wat doe je?
In een puberale opwelling vermoed ik (ibg'tje was destijds 15), ik gebruik die nick al zo lang dat ik me er niet meer aan stoor.quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:13 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Je naam is een een vlaag van pure arrogantie tot stand gekomen blijkbaar?.
ej ik kan t ook niet helpen dat ik gewoon snel benquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:14 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Je was geloofk net wat sneller....
Lange halen snel thuis... vast geen pretje met jou in bed!quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:15 schreef blublub het volgende:
[..]
ej ik kan t ook niet helpen dat ik gewoon snel ben
Pátrickquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:13 schreef LeBeau het volgende:
Ooh hey, blublub is er ook weer.
Slijmbal!quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:15 schreef beaverhausen het volgende:
Ik vind IBG eigenlijk best wel aaridg constant geweldig
quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:15 schreef beaverhausen het volgende:
Ik vind IBG eigenlijk best wel aaridg constant geweldig
quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:15 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Lange halen snel thuis... vast geen pretje met jou in bed!.
Eej! Ik doe ook lief tegen jou hoor!quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:16 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Slijmbal!.
Als jij zo snel bent is de lol er snel af...quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:16 schreef blublub het volgende:
[..]
viespeukquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:17 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Als jij zo snel bent is de lol er snel af....
Nou...quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:17 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
wat hij zegt
Ik zei toch dat ik alles zei wat in me opkomt!quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:18 schreef blublub het volgende:
[..]
viespeukdaar heb ik t toch helemaal niet over!
en zo snel ben ik niet hoor, ik ben een vrouw
kijk nou, je loopt me nou alweer te beschermenquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:18 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Is Gerdo weer lastig ?
Weer? Weer? Niet zo'n nare toon aanslaan hé...quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:18 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Is Gerdo weer lastig ?
jah maar toch nog steeds heel viesquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:19 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik alles zei wat in me opkomt!.
Klein beetje snel dan?.
Aanpakken die heterowsquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:19 schreef blublub het volgende:
[..]
kijk nou, je loopt me nou alweer te beschermenliev
die stomme figuur doet nog steeds stom
tsja, t blijft natuurlijk Gerdoowquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:20 schreef blublub het volgende:
[..]
jah maar toch nog steeds heel vies
Soms!quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:20 schreef blublub het volgende:
[..]
jah maar toch nog steeds heel vies
ligt eraan he...
Ik was me iedere morgen hoor!quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
tsja, t blijft natuurlijk Gerdoow
We vinden je wel lief hoor Gerdootjequote:Op donderdag 11 maart 2004 22:19 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Weer? Weer? Niet zo'n nare toon aanslaan hé....
*opluchting alom*quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:21 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
We vinden je wel lief hoor Gerdootje
wederomquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:21 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Soms!.
...met wie je in bed ligt... I don't wanna know!.
heeej!quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:20 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Aanpakken die heterows
Jij: en toch heel viesquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:22 schreef blublub het volgende:
[..]
wederom
quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:22 schreef blublub het volgende:
[..]
wederom
Totale miscommunicatie, waar gaat het heen!quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
dit gaat de verkeerde kant op, Gerdoow!
heej!quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:24 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
heteromannen dan he![]()
jij: i dont wanna knowquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:24 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Jij: en toch heel vies
Ik: soms
Jij: ligt er een beetje aan
Ik: ... met wie je in bed ligt
Vrouwen, je moet ze ook alles uitleggen!.
Valt reuze mee, wil alleen niet weten met welke mannen jij snel klaar was in bed!quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:25 schreef blublub het volgende:
[..]
jij: i dont wanna know
ben ik zo weerzinwekkend?
Tsss...heteromannen, ze kunnen ook niks...quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:25 schreef blublub het volgende:
[..]
jij: i dont wanna know
ben ik zo weerzinwekkend?
ok dan is t goedquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:24 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
heteromannen dan he![]()
quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:26 schreef Waxxer het volgende:![]()
![]()
Biefje
valt meequote:Op donderdag 11 maart 2004 22:26 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Valt reuze mee, wil alleen niet weten met welke mannen jij snel klaar was in bed!.
Ik voel een complot aankomen!quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:29 schreef blublub het volgende:
[..]
ok dan is t goed
"Je bent zo lief als je boos kijkt"quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:30 schreef blublub het volgende:
[..]
valt mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |