FOK!forum / General Chat / Casema is van zijn geloof af gevallen...
#ANONIEMdonderdag 11 maart 2004 @ 16:53
Mijn internet lag er net effe een kwartiertje uit. Aangezien dit redelijk vaak gebeurt, besloot ik de honden van casema maar weer eens te bellen.
Tot mijn grote verbazing kreeg ik meteen iemand aan de lijn! Deze persoon was ook nog heel aardig, deed niet of ik achterlijk was, en stuurt maandag aanstaande al een monteur bij me langs!

Volgens mij zit ik in candid camera.
deantoinedonderdag 11 maart 2004 @ 17:01
*breaking news*
trekdropdonderdag 11 maart 2004 @ 17:01
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 16:53 schreef Toeps het volgende:
Mijn internet lag er net effe een kwartiertje uit. Aangezien dit redelijk vaak gebeurt, besloot ik de honden van casema maar weer eens te bellen.
Tot mijn grote verbazing kreeg ik meteen iemand aan de lijn! Deze persoon was ook nog heel aardig, deed niet of ik achterlijk was, en stuurt maandag aanstaande al een monteur bij me langs!

Volgens mij zit ik in candid camera.
sioux_donderdag 11 maart 2004 @ 17:01
shens!

ik geloof er geen zak van
Umbabaraumadonderdag 11 maart 2004 @ 17:02
.
AliaS_donderdag 11 maart 2004 @ 17:04
ik zou er niet op vertrouwen dat die monteur ook daadwerkelijk langskomt. Ik heb hier ook casema en als er iets stuk is, is het altijd ellende met die monteurs, helpdesk etc.
#ANONIEMdonderdag 11 maart 2004 @ 17:06
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 17:01 schreef sioux_ het volgende:
shens!

ik geloof er geen zak van
Ik ook niet. Ik kreeg nieteens dat verneukte bandje waar je eerst 500 dingen moet intoetsen... Heb ik wel met casema gebeld...
Umbabaraumadonderdag 11 maart 2004 @ 17:08
En lachen dat ze nu doen op Casema HQ. .
The-1donderdag 11 maart 2004 @ 17:23
omg, had je niet een andere helpdesk aan de lijn?????
ik heb er een screenshot van gemaakt TS, zodat ik het kan koesteren
_DaNi_donderdag 11 maart 2004 @ 17:25
kewl,
khoop dat er maandag iemand voor de deur staat...
Truckdonderdag 11 maart 2004 @ 17:26
Denk dat die monteur op zondag avond al om de hoek zit te wachten tot het eindelijk maandag is...
bravodonderdag 11 maart 2004 @ 18:27
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE dat kan niet....

Alhoewel niet alle helpdesken zijn slecht. ... Die van Orange heb ik nooit problemen mee...
VAKdonderdag 11 maart 2004 @ 19:28
Casema als in: N.V. Casema? En internet als in Cable Wanadoo?

Ik had altijd het idee dat ze een timer hebben die je minstens 20 minuten laat wachten voordat je doorverbonden wordt. Op de meest rare tijden moest ik namelijk tussen de 18 en 21 minuten wachten. Op normale tijden meestal 3 kwartier tot anderhalf uur (internet lag er toen al 2 weken uit).

Er zitten inderdaad soms personen die je niet behandelen alsof je achterlijk bent. Meestal begin ik met praten dat ik al x maal dat probleem gehad heb en dat het altijd aan hun heeft gelegen. Ik vertel er dan ook gelijk bij welke lampjes branden en wat m'n ping-gegevens zijn etc.

Sommigen weten het dan direct niet meer ("RF-lampje, welke is dat?") en maken alleen een notitie voor de technische dienst en anderen gaan dan verder onderzoeken wat je signaalsterkte dan is etc.
quote:
en stuurt maandag aanstaande al een monteur bij me langs!
*bookmarkt om maandag weer te kijken

Ik heb al erg vaak gehad dat ze zeiden dat ze op een bepaalde dag een monteur zouden langssturen, maar vervolgens niks van gehoord. Een keertje hard gevraagd of de monteur niet op maandag kon komen ipv dinsdag. Dat lukte niet dus was ik dinsdag thuis ipv maandag. Zie ik maandag een briefje in de bus met: "u was niet thuis." Na een paar keer telefoneren werd het vervolgens van afstand verholpen.

Nog vaker gehad met: "we bellen binnen een week terug". Als je dan na anderhalve week weer belt sta je helemaal niet in het systeem, dachten ze dat het al gemaakt was of hebben ze niks te maken met degenen die zouden bellen ("nee, ik heb niet eens het telefoonnummer van de technische dienst").



O ja, deze verhalen gaan over 2 storingen, maar wel gelijk over een stuk of 8-12 telefoontjes. Meer aan die telefoontjes kwijt geweest dan aan abonnementsgeld.
N_I_donderdag 11 maart 2004 @ 19:39
#ANONIEMmaandag 15 maart 2004 @ 19:03
Ik weet niet of die montuer nou is geweest. Half vijf heb ik mijn vriend gesproken, toen nog geen monteur gezien. Maar goed, misschien hoefde hij niet bij ons binnen te zijn. Of hij is nog geweest tussen half vijf en vijf.

Later meer!
DemonRagedinsdag 16 maart 2004 @ 02:10
Dat was een nieuwe werknemer die je aan de lijn had. Na een paar dagen is zijn motivatie net zo ver gezakt als de rest van de afdeling.
#ANONIEMdinsdag 16 maart 2004 @ 07:39
Ja ik denk het. Want er is dus gister niemand geweest. Of hij is alleen bij het kastje in de straat geweest. Maar dan zijn we dus de hele middag voor jan lul thuis gebeleven.
Honden!
Megumidinsdag 16 maart 2004 @ 07:47
Je zat in candid camera.
AliaS_dinsdag 16 maart 2004 @ 11:23
haha ja dat is zeker goed kut. Zeker net weer anderhalf uur geprobeerd de helpdesk te bellen? Ik ken de problemen als geen ander :/
Miwedinsdag 16 maart 2004 @ 11:38
O, wat ben ik toch blij dat ik van dat kutbedrijf af ben.
SEMTEXdinsdag 16 maart 2004 @ 19:47
Move to KLB?