Casema als in: N.V. Casema? En internet als in Cable Wanadoo?
Ik had altijd het idee dat ze een timer hebben die je minstens 20 minuten laat wachten voordat je doorverbonden wordt. Op de meest rare tijden moest ik namelijk tussen de 18 en 21 minuten wachten. Op normale tijden meestal 3 kwartier tot anderhalf uur (internet lag er toen al 2 weken uit).
Er zitten inderdaad soms personen die je niet behandelen alsof je achterlijk bent. Meestal begin ik met praten dat ik al x maal dat probleem gehad heb en dat het altijd aan hun heeft gelegen. Ik vertel er dan ook gelijk bij welke lampjes branden en wat m'n ping-gegevens zijn etc.
Sommigen weten het dan direct niet meer ("RF-lampje, welke is dat?") en maken alleen een notitie voor de technische dienst en anderen gaan dan verder onderzoeken wat je signaalsterkte dan is etc.
quote:
en stuurt maandag aanstaande al een monteur bij me langs!
*bookmarkt om maandag weer te kijken
Ik heb al erg vaak gehad dat ze zeiden dat ze op een bepaalde dag een monteur zouden langssturen, maar vervolgens niks van gehoord. Een keertje hard gevraagd of de monteur niet op maandag kon komen ipv dinsdag. Dat lukte niet dus was ik dinsdag thuis ipv maandag. Zie ik maandag een briefje in de bus met: "u was niet thuis." Na een paar keer telefoneren werd het vervolgens van afstand verholpen.
Nog vaker gehad met: "we bellen binnen een week terug". Als je dan na anderhalve week weer belt sta je helemaal niet in het systeem, dachten ze dat het al gemaakt was of hebben ze niks te maken met degenen die zouden bellen ("nee, ik heb niet eens het telefoonnummer van de technische dienst").
O ja, deze verhalen gaan over
2 storingen, maar wel gelijk over een stuk of 8-12 telefoontjes. Meer aan die telefoontjes kwijt geweest dan aan abonnementsgeld.