Moet ik hier uit opmaken dat je alleen een boete krijgt als je niet komt bij een individueel examen, of geldt dat ook voor een klassikaal examen van 29,30quote:kosten
De kosten van een theorie-examen zijn per 1 januari 2004:
theorie-examen A, B of Bromfiets klassikaal ¤ 29,30
toeslag theorie-examen A, B
of Bromfiets individueel ¤ 32,70
toeslag klassikaal theorie-examen categorie B andere talen ¤ 4,60
Niet verschenen op het examen
Als je niet bent verschenen zijn de kosten ¤ 62,00 (theorie-examen (individueel))
ja ik heb een codequote:Op donderdag 11 maart 2004 16:48 schreef _The_General_ het volgende:
Je kunt gewoon op die zelfde computer afmelden, je hebt toch een code gekregen?
damn, had het meteen gewist omdat ik een nieuwe had gemaaktquote:Op donderdag 11 maart 2004 16:48 schreef krullenbol het volgende:
[..]
ja ik heb een code
ga het meteen proberen
als ik nou een medewerker kon sprekenquote:Op donderdag 11 maart 2004 16:51 schreef hilliebillie het volgende:
en mocht dat niet lukken even bellen naar het CBR, dan weet je het ook zeker,
maar volgens mij is het bij een klassikaal examen zo dat als er iemand niet op komt dagen dat er dan een reserve mag mee doen (die staat te wachten of er een plaats vrij komt) en die betaald dus ook, maarja of je dan zelf ook nog moet betalen...
Ik heb deze vorige week gehad met een autoweg erop.quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:33 schreef Hephaistos het volgende:
Nou, door die open vraag is het wel een stuk moeilijker geworden hoor. Foto van de oprit naar een snelweg.
Vraag: wat is de maximaal toegestane snelheid wanneer u dit bord passeert?![]()
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 14:44 schreef krullenbol het volgende:
Zo net mn eerste theorie examen gehad
eitje, 1 fout
Geslaagd dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |