Hij heeft een kindje en een relatie met een vrouw.quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:18 schreef Luke_SuperDude het volgende:
De Idols traditie is dat homo's of toekomstige homo's de top domineren. Dus hij gaat ook hoog scoren
Dat zegt niks natuurlijkquote:Op donderdag 11 maart 2004 16:31 schreef M_M het volgende:
[..]
Hij heeft een kindje en een relatie met een vrouw.
Het klinkt mij meer als een Moluks/Indische naam in de oren. Deze naam komt wel vaker voor in de Molukse gemeenschap. En misschien is het toeval, maar de andere helft van Sofuja (Gino Taihuttu) is ook van Molukse afkomst. Maar goed, Django Reinhardt is natuurlijk wel een goede jazz gitarist, dus het zou ook naar hem vernoemd kunnen zijn.quote:Op donderdag 11 maart 2004 @ 16:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
Django klinkt afrikaans..
Oh dat kan wel hoor, kheb er niet zoveel verstand vanquote:Op donderdag 11 maart 2004 16:40 schreef CJ het volgende:
[..]
Het klinkt mij meer als een Moluks/Indische naam in de oren. Deze naam komt wel vaker voor in de Molukse gemeenschap. En misschien is het toeval, maar de andere helft van Sofuja (Gino Taihuttu) is ook van Molukse afkomst. Maar goed, Django Reinhardt is natuurlijk wel een goede jazz gitarist, dus het zou ook naar hem vernoemd kunnen zijn.
Hmm.. dan hebben het kindje van Boris en ik wat met elkaar gemeenquote:Django is trouwens ook een veelvoorkomende hondennaam.
quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nee, geen nummer 1. Nummer 4..
Marlies en Maud. Ik heb gewoon een zangeressenfetisjisme.quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:21 schreef Tania18 het volgende:
![]()
Nummer 1!
Wie, behalve Irma moet er volgens jou voor Boris komen dan?
Of je bent gewoon nog aan het puberenquote:Op donderdag 11 maart 2004 18:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Marlies en Maud. Ik heb gewoon een zangeressenfetisjisme.
Nah, Boris z'n achternaam is 'Titulaer'. Misschien is het een vernederlandste verbastering van het Spaanse "Los Titularos"? Heh.quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:01 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb de rest van de discussie nog niet gelezen, maar Boris is toch Spaans? De achternaam zou inderdaad van hem kunnen zijn dus!
Nee, ik heb gewoon een goede smaak.quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:24 schreef Tania18 het volgende:
Of je bent gewoon nog aan het puberen
(oh oh geintje)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |