Dat is natuurlijk helemaal een goed idee...quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:51 schreef snoweh het volgende:
Ik had een ideetje:
Mijn vriendin heeft een klasgenootje die toevallig bevriend is met Boris. Nu heb ik haar gevraagd of zij kan vragen aan Boris wat hij graag zou willen zingen in de ronde dat het publiek kiest. Als we dan allemaal daarop stemmen is de kans al een stuk groter dat Boris zingt wat hij wilt en dus ook echt goede nummers zingt.
Nu hopen dat het lukt..
morgen vraagt mijn vriendin het aan die vriendin van Boris, en dan maar hopen dat et heel snel gaat.quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:58 schreef LaPluche het volgende:
Dat moet even snel geregeld worden dan kunnen we beginnen met stemmen!
Persoonlijk lijkt mij iets van Usher wel leuk voor Boris.
dan hebben we sowieso een back-up plan nodig !!quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:14 schreef flugeltje het volgende:
Ik hoop het ook, ik geloof dat je maar tot zondag mag stemmen..
klopt... (en niet alleen om de zangquote:Op woensdag 24 maart 2004 19:47 schreef Sweetlay-d het volgende:
when doves cry vind ik het best gezongen nummer door hem tot nu toe!
Ik weet het niet eigenlijk. Vorig jaar hebben ze in de liveshows ook vaker hetzelfde nummer mogen zingen.quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
klopt... (en niet alleen om de zang)
Maar ik geloof niet dat hij dat nóg een keer mag zingen.
ga je nog navragen welk nr hij wil zingenquote:Op woensdag 24 maart 2004 20:27 schreef snoweh het volgende:
[..]
Ik weet het niet eigenlijk. Vorig jaar hebben ze in de liveshows ook vaker hetzelfde nummer mogen zingen.
als het meezit weet ik het snel, maar ik ken hem helaas niet zelf. dus ben afhankelijk van 2 anderen.quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:31 schreef -moi- het volgende:
[..]
ga je nog navragen welk nr hij wil zingen?
Dat hoorde ik ook ja. Hij wilde niet meedoen omdat hij eigenlijk niet té commercieel wilde zijn, hij had er niet zo zin in om meer bezig te zijn met het creëeren van een hype dan met het zingen op zich.quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:53 schreef snoweh het volgende:
[..]
-en even een weetje: volgens een interview heeft Boris vorig jaar, toen hij meedeed aan het Songfestival, dat Idols niets voor hem was en nooit mee zou doen. Gelukkig heeft hij zich bedacht..
Daarom denk ik nog steeds dat hij iets van plan is.quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:53 schreef snoweh het volgende:
[..]
als het meezit weet ik het snel, maar ik ken hem helaas niet zelf. dus ben afhankelijk van 2 anderen.
-en even een weetje: volgens een interview heeft Boris vorig jaar, toen hij meedeed aan het Songfestival, dat Idols niets voor hem was en nooit mee zou doen. Gelukkig heeft hij zich bedacht..
Geloof je nog steeds in dat "mol-verhaal"quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Daarom denk ik nog steeds dat hij iets van plan is.
Dat niet echt, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat hij zichzelf overlevert aan die crap van BMG.quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Geloof je nog steeds in dat "mol-verhaal"![]()
Ik weet het niet hoor. Hij lijkt me serieus genoeg om dit niet te willen verbruien...
Ik eerlijk gezegd ook niet, maar hij kan nu niet zomaar meer terug lijkt me...quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat niet echt, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat hij zichzelf overlevert aan die crap van BMG.
Hmmm.... op het eind merk je inderdaad dat Boris wat op zijn grens zit qua hoogte maar des al niet te min was ie gewoon weer helemaal ok!!!!quote:Op woensdag 24 maart 2004 23:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb vandaag nog eens goed en zonder roze bril op gekeken, maar nog steeds vind ik het een geweldig optreden van Boris. Waar ging het mis?
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:48 schreef flugeltje het volgende:
Yes, er komt een "keuze van het publiek" ronde!!
Op idols.nl vind je onder de knop nieuws het bericht dat je voor de kandidaten een liedje mag opgeven dat ze in één van de volgende shows moeten zingen..
Als we het nu met z'n allen op een akkoordje gooien en samen een balad én een uptempo nummer voor Boris verzinnen kunnen we allemaal dezelfde keuze doorgeven. De kans wordt dan natuurlijk wel groter dat "onze keus" ook daadwerkelijk door hem uitgevoerd gaat worden...
Wat vinden jullie ervan??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |