Boris zal de top 3 niet halen.quote:Op maandag 22 maart 2004 11:28 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er een hoop mensen die er wel warm van worden
Mij ookquote:Op maandag 22 maart 2004 19:31 schreef Cee het volgende:
Maar het lijkt me ZO gaaf om met 'm te 'pronken' bij World Idol (als dat er nog eentje komt aan het eind van 't jaar).
Ik denk ook dat ie het niet zal halen..quote:Op maandag 22 maart 2004 18:20 schreef schatje het volgende:
[..]
Boris zal de top 3 niet halen.
Ik had ook al het idee dat ie vroeger veel gepest is.quote:Op maandag 22 maart 2004 22:42 schreef Slaapmeisje het volgende:
Tja Boring Boris kan goed zingen dat is waar, maar hij is zo saaaaiiiiiii. Volgens mij is hij als klein jongetje vaak gepest. Die tandjes, die tandjes, die tandjes en dat suffe lachje van hem *rrrrillllll*, maar zingen kan hij wel.
lekker belangrijk of tie veel gepest is vroeger.....wat dacht je van die Jamai...die heeft er ook wel een hoofd naar.....maar het belangrijkste is dat ik vind dat hij met kop en schouders boven iedereen uitsteektquote:Op maandag 22 maart 2004 23:57 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Ik had ook al het idee dat ie vroeger veel gepest is.
Een maat van mij zegt trouwens dat ie Boris vroeger altijd gepest heeft. Of dat waar is valt nog te bezien, aangezien diegene wel meer zegt.
Precies. Ik ben ook gepest vroeger en ik ben ook cool.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 07:49 schreef rickie1970 het volgende:
[..]
lekker belangrijk of tie veel gepest is vroeger.....wat dacht je van die Jamai...die heeft er ook wel een hoofd naar.....maar het belangrijkste is dat ik vind dat hij met kop en schouders boven iedereen uitsteekt![]()
GO Goodspeed.........quote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:32 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Precies. Ik ben ook gepest vroeger en ik ben ook cool.
Ik ookquote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:32 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Precies. Ik ben ook gepest vroeger en ik ben ook cool.
hele goede tip voor de platenmaatschappij inderdaad....when Doves Cry van prince.....word geheid een hit....quote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:10 schreef flugeltje het volgende:
Qua zang hoort Boris gewoon op die eerste plek thuis. Ik ben ook helemaal weg van zijn uitstraling. Maar eerlijk gezegd hoop ik niet dat hij eerste wordt. Voor World-Idol zou dat wel het beste zijn natuurlijk, maar voor Boris zelf denk ik dat hij beter 2e of 3e kan worden. De kans is dan gewoon stukken groter dat hij zijn eigen ding mag gaan doen op cd i.p.v. de keus van de platenmaatschappij.
In nachtmerries zie ik Boris al onder een paar leuke gekleurde lampjes staan met een paar achtergrondzangeresjes om op een vrolijke beat een liedje zoals step right up ten gehore te brengen... Nee, laat hem dan maar eerder afvallen en de muziek maken waar hij zo goed in is. Te beginnen met een cover van "When Doves Cry" inclusief een leuke videoclip waarin hij veelvuldig zwoel de camera in blikt....
Ik was altijd al helemaal weg van dit nummer en ik moet eerlijk zeggen dat ik Boris wel héél erg goed vind als hij het nummer zingt. Beter dan het origineel wil ik nog nét niet zeggen, maar zeker wel leuker om naar te kijkenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:12 schreef rickie1970 het volgende:
[..]
hele goede tip voor de platenmaatschappij inderdaad....when Doves Cry van prince.....word geheid een hit....een topnummer
Dat geldt natuurlijk voor iedereen. Maar vooral voor Boris, Marlies en Irma. Maud, Alice, Eric en JK passen meer bij de Jamai-liedjes. Maar van de andere kant: het album van Hind is ook gemaakt door Fluitsma en van Tijn en dat is gewoon ook heel goed.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:10 schreef flugeltje het volgende:
Qua zang hoort Boris gewoon op die eerste plek thuis. Ik ben ook helemaal weg van zijn uitstraling. Maar eerlijk gezegd hoop ik niet dat hij eerste wordt. Voor World-Idol zou dat wel het beste zijn natuurlijk, maar voor Boris zelf denk ik dat hij beter 2e of 3e kan worden. De kans is dan gewoon stukken groter dat hij zijn eigen ding mag gaan doen op cd i.p.v. de keus van de platenmaatschappij.
In nachtmerries zie ik Boris al onder een paar leuke gekleurde lampjes staan met een paar achtergrondzangeresjes om op een vrolijke beat een liedje zoals step right up ten gehore te brengen... Nee, laat hem dan maar eerder afvallen en de muziek maken waar hij zo goed in is. Te beginnen met een cover van "When Doves Cry" inclusief een leuke videoclip waarin hij veelvuldig zwoel de camera in blikt....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |