ik denk niet.quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:19 schreef N_I_ het volgende:
Ik las een tijdje geleden dat een meisje op een forum had gezegd dat ze van plan was haar leraar te vermoorden en daarvoor werd ze ook vervolgd door de justitie. Ik vroeg me af als ik zoiets doms en achterlijks zou overwegen ( zeer zeer hypotetisch ) en als ik zoiets op een forum had gezegd, zou fok administratie mij dan bij de politie aangeven en zou ik vervolgd kunnen worden?
( Ik ben zoiets zeker !!NIET!! van plan maar ik vraag me af hoe zoiets op FOK zou worden aangepakt )
Antwoord op mijn vraag graag? Jij zou het moeten weten meneer de modquote:Op donderdag 11 maart 2004 15:21 schreef static het volgende:
Ik ben een:![]()
Ja iddquote:Op donderdag 11 maart 2004 15:21 schreef static het volgende:
Ah, de meneer van dat leuke KLB topic.
Naar aanleiding van het voorbeeld dat ik gegeven had acht ik dit mogelijk, alleen ik wil het zeker weten.quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:23 schreef Megumi het volgende:
Sorry. Maar wat denk je zelf. Denk wel dat de mods en admins daarop zouden reargeren. Beetje een domme vraag.
Ik denk dat denken zijn sterkste punt niet echt is.quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:25 schreef nikky het volgende:
wat denk je zelf
Dank u voor deze info. Nu heb ik meteen een beeld van de TS.quote:
Nieuwsgierigheidquote:Op donderdag 11 maart 2004 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je zulke bedreigingen op FOK! uit en je bent er serieus mee (en dat is niet zo moeilijk te achterhalen) dan loop je vrij vlot tegen de lamp denk ik.
Waarom wil je dat weten eigenlijk?
je broek stinkt naar poep!quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:28 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Nieuwsgierigheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |