Lees de wijzigingen in de beginpost maar...quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:19 schreef _VoiD_ het volgende:
Beetje loos om een rijvaardigheidstraining te doen als je nog geeneens mag autorijden hm?
Idd en als je echt 18 jaar bent kun je eigenlijk precies hetzelfde doen maar dan bij je eigen rijschool, en dat is nog goedkoper dan ook (als je wel de goede rijschool kiest)quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:19 schreef _VoiD_ het volgende:
Beetje loos om een rijvaardigheidstraining te doen als je nog geeneens mag autorijden hm?
quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:09 schreef yup het volgende:
Hoi allemaal,
Ik heb gehoord dat je bij de ANWB een rijvaardigheidstraining kan doen op een verkeersterrein (dus op eigen terrein) en dat dat de hele dag duurt, en je hoeft er niet 18 voor te zijn, wie weet hier iets van?
http://www.anwb.nl/servle(...)NWB_auto/LerenRijden
Hier staat dat er een intest is als je over een paar maanden 18 word (ik dus), maar er staat dat het maar 1 uur duurt en het kost 66 euro, en 66 euro voor een uurtje is een beetje veel, niet?
Wie weet er wat over die rijvaardigheidstraining?
EDIT:
Geen gelul over geen rijbewijs ofzo, ga maar een ander topic openen als je over dat wilt discussieren.
Ik heb een klasgenoot, hij is de grootste idioot op aarde, weet niks van auto's, heeft nog nooit van zijn leven gereden, en heeft bij de ANWB in 10 dagen zijn rijbewijs gehaald...quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:23 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Is gewoon van de rijopleding van de ANWB, slechte opleiding, laag slagingspercentage, niemand heeft het nog gehaald binnen de 10 dagen. En die intest is inderdaad erg duur, maar ja ze moeten ook berekenen hoelang je er over gaat doen
quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:25 schreef yup het volgende:
[..]
Ik heb een klasgenoot, hij is de grootste idioot op aarde, weet niks van auto's, heeft nog nooit van zijn leven gereden, en heeft bij de ANWB in 10 dagen zijn rijbewijs gehaald...
He, ik heb ook leren rijden bij Sabrina, in 1 keer geslaagdquote:Op donderdag 11 maart 2004 15:32 schreef Trigger_Hippie het volgende:
Via http://www.rijschool-sabrina.nl/ kun je oefenen op een verkeersoefenterrein.
[afbeelding]
Liegt ie niet, zelf rijbewijs gezien, en de brief van ANWB...quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:29 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Dan liegt hijwant NIEMAND heeft nog zijn rijbewijs binnen 10 dagen gehaald via die opleiding. Vanuit betroubare bron gehoord
Hey waar is dit plek? Hij zegt van 09:30 tot 17:00, dat is verdomde vet en leerzaam lijkt me? Mag je daar als je jonger bent dan 18? (Ben ouder dan 17 en half jaar).quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:32 schreef Trigger_Hippie het volgende:
Via http://www.rijschool-sabrina.nl/ kun je oefenen op een verkeersoefenterrein.
[afbeelding]
Dit terrein ligt in de buurt van Almere dus. Of je ouder dan 18 moet zijn hiervoor weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:45 schreef yup het volgende:
Hey waar is dit plek? Hij zegt van 09:30 tot 17:00, dat is verdomde vet en leerzaam lijkt me? Mag je daar als je jonger bent dan 18? (Ben ouder dan 17 en half jaar).
Ik heb contact opgenomen met zequote:Op donderdag 11 maart 2004 16:03 schreef Trigger_Hippie het volgende:
[..]
Dit terrein ligt in de buurt van Almere dus. Of je ouder dan 18 moet zijn hiervoor weet ik niet zeker.
Het beste is om even contact met hun op te nemen.
Hmm, maar dat is toch 1 week voor dat ie 18 werd, en niet een paar maanden voor me 18de, ik heb voor de zekerheid contact opgenomen.quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:13 schreef VikingGold het volgende:
Nee hoef je geen 18 voor te zijn. Toen ik daar was toen reed ik met een jongen die pas een week later 18 werd en toen begon met de echte lessen op de openbare weg.
Praat geen poep. Ik ken verschillende mensen die het in 10 dagen hebben gehaald. Vriend van me zelfs in 7 dagen.quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:23 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
niemand heeft het nog gehaald binnen de 10 dagen.
Schop die 'betrouwbare' bron dan maar flink hard in z'n reet, want mijn rijbewijs is het tastbare bewijs dat 8 dagen voldoende is.quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:29 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Dan liegt hijwant NIEMAND heeft nog zijn rijbewijs binnen 10 dagen gehaald via die opleiding. Vanuit betroubare bron gehoord
Hoeveel $$$ heeft het gekost?? Heb je ook eentje in Amsterdam?quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:11 schreef Oosthoek het volgende:
Overigens, die intest vond ik persoonlijk zwaar ruk. Eerst een dodelijk saai theoriepraatje over autotechniek en hoe de koppeling werkt etcJe gaat daarna eerst met 3 leerlingen en 1 instructeur de auto in, de instructeur legt je nog wat uit over besturing van de auto. Eerst rijdt iedereen uit de auto een stukje, zodat iedereen n beetje weet hoe hij moet omgaan met dat kreng, vervolgens wordt iedereen in een eigen auto geschopt. Nadeel is wel dat die bak van afstand te blokkeren is. Er waren een paar punten met stopborden, waar je dus MOEST stoppen. Deed je dat niet, dan drukte die droplul in de toren op de stopknop, waarbij ik dus bijna de voorruit uit dat kleine polo'tje kopte
Hij kan ook zien of je de koppeling vast blijft houden en of je auto in de versnelling staat etc. Hij geeft je dan via de intercom advies over je rijgedrag.
Aan 't eind van de dag rijdt er dan nog iemand mee om te kijken hoe het gaat, en in welke categorie je geplaatst wordt.
Weet niet meer hoe lang de dag duurde (zeker niet maar 1 uurtje), maar aan 't begin leek het iig een stuk leuker dan toen ik eenmaal klaar wasAl met al wel een leerzame dag geweest, maar er gaat niets boven zelf rondcrossen op de openbare weg ipv zo'n saai klein circuitje.
[edit] Ik heb trouwens de intest gedaan in Eindhoven, op een bijna exact zelfde circuit als hierboven werd afgebeeld.
[edit2] en ik was nog lang geen 18
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |