nooit overdrijven ^_^quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:04 schreef Pietverdriet het volgende:
We aten vroeger thuis veel indisch, lekker heet.
Helaas kan ik er niet meer tegen, als ik nu iets heets eet, ga ik enorm zweten, rode vlekken in mijn gezicht, pupillen die heel klein worden, enorme rush, hartkloppingen
Jammer hoor.
Ik overdrijf niets, ik kan er helemaal niet meer tegen, een theelepeltje sambal naast je nasi is toch doodgewoon, maar als ik dit schrijf dan is me voorhoofd al nat. Jammer, en ik at het vroeger altijd...quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:16 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
[..]
nooit overdrijven ^_^
wel jammer, sommige mensnen gooioen bakken sambal over hun eten omdat ze het 'lekker' vinden
echt zonde![]()
dat bedoel ik niet,quote:Op donderdag 11 maart 2004 17:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik overdrijf niets, ik kan er helemaal niet meer tegen, een theelepeltje sambal naast je nasi is toch doodgewoon, maar als ik dit schrijf dan is me voorhoofd al nat. Jammer, en ik at het vroeger altijd...
Het is Sambal Gandaria geworden! Ik ben heel benieuwd hoe die smaaktquote:Op donderdag 9 december 2004 03:24 schreef Axioma het volgende:
Op dit moment zoek ik een naar een soortgelijke opvolger van deze pot. Liefst niet " te" heet (maar mag best wel pittig zijn) en wat "aangekleder" dan de standaard Oelek. Sambal Manis en Badjak heb ik natuurlijk al gehad, maar misschien dat er hier iemand is die mij kan tippen over een andere variant?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |