Helaas is die roos rechts half in beeld. Ik had die liever helemaal niet gezien zodat je je kunt concentreren op die ene in het midden. Een andere mogelijkheid was natuurlijk om je op het stuk in z'n geheel te concentreren, dan had de roos rechts er dus helemaal (en scherp) op moeten staan.quote:Op woensdag 10 maart 2004 01:06 schreef beertje_ het volgende:
[...]
Wat te zeggen van deze foto?
Eindelijk een foto kunnen maken met een vage achtergrond(vind het zelf al heel wat)
[afbeelding]
Mooie foto van die Schotse hooglander The_Frog
Ik vind je puntjes niet echt nodig hoor. Enige wat je wel weg moet halen is die dubbele slagschaduw links (een lichtbron daar oid), verder hoogstens iets meer licht.quote:Op donderdag 11 maart 2004 13:24 schreef Bright het volgende:
[afbeelding]
Bedankt voor de nogal positieve reactie!!quote:Op donderdag 11 maart 2004 13:52 schreef miki het volgende:
Wow, die tweede van Thiamat is da bomb! Echt mooi, dat blauw springt er echt uit, en het contrast met de witte sneeuw is super!
De onderste foto laat het contrast mooi zien, maar voor de rest vind ik deze foto niet zo spannend, er is niet veel te zien zeg maar...
De bovenste foto vind ik ook mooi, maar ik vind dat er net iets te veel sneeuw op de foto in beeld is gebracht.
Die tweede foto staat defenitely op nummer 1!
Mooie foto!quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:38 schreef ploepkonijn het volgende:
[afbeelding]
Gemaakt met een fuji S7000
Is een prettige foto om naar te kijken. Maar daar blijft het voor mij ook bij. De meeldraden keurig in het midden. Die hadden wel iets buiten het midden mogen liggen. En hij had wel iets kleiner gemogen. Nu vult ie het hele kader.quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:16 schreef Impry het volgende:
Ik had gister nog een bloempje gefotografeerd
[afbeelding]
Commentaar/Opmerkingen?
De originele resolutie is 'bij de weg' 2048x1536, dus als je nog een grote foto van bloem nodig hebt moet je maar ff mailen.
Uhmm net iets te veel contrast???quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:38 schreef ploepkonijn het volgende:
[afbeelding]
Gemaakt met een fuji S7000
Het was kansrijker geweest wanneer de bloem gestoken scherp was geweest en dat is ie volgens mij nu helaas nietquote:
Inderdaad hele mooie kleuren. Die reflectie van het glas is wat minder...quote:Op zondag 14 maart 2004 13:06 schreef Silent_Lucidity het volgende:
[afbeelding]
Kwam net zo'n bloem tegen bij mijn ouders thuis. Wilde hem even fotograferen omdat ik wilde zien hoe de kleuren zijn met mijn nieuwe A70, vandaar dat ie door een glazen vaas is gefotografeert en je die spiegeling ziet. Maar ik was gewoon heel erg verbaasd over de heldere kleuren. Nu ga ik zeker wat vaker bloemetjes fotograferen
Ja ik weet het was ook verder alleen een proeffotootje terwijl ik met mijn tassen in de hand stond om weg te gaan hehehehquote:Op zondag 14 maart 2004 13:26 schreef Black_Jack het volgende:
[..]
Inderdaad hele mooie kleuren. Die reflectie van het glas is wat minder...
Een beperkte straal ochtendlicht in dit geval...quote:Op zondag 14 maart 2004 13:41 schreef Silent_Lucidity het volgende:
Mooie foto's alleen vind ik het jammer dat je bij die bloem kunt zien dat er een spotje op gestaan heeft ofzo..die overgang met het zwart.
Erg lekker plaatje. Goed gefotografeert. Enige puntje dat ik heb is dat het op mij overkomt alsof hij gewoon in een studio staat, het hele concertgevoel dat mist een beetje.quote:Op zondag 14 maart 2004 15:00 schreef American_Nightmare het volgende:
Een van de m.i. beter gelukte foto's van mijn eerste staaltje concertfotografie. Gisteren gemaakt met mijn A60 tijdens het optreden van een bluesband.
Wat vinden jullie ervan?
[afbeelding]
Stuk voor stuk behoorlijk nette concertfoto's, maar ik mis de sfeer... Het lijkt er wel een beetje op dat de sfeer daar uberhaupt niet te vinden wasquote:Op zondag 14 maart 2004 15:15 schreef American_Nightmare het volgende:
En hier nog een paar:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |