Zo, da's zeker te doen. En minder werk dan zelf uitsnijden.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:35 schreef fetcher het volgende:
Die van ons zijn geloof ik bij http://www.stickerfabriek.nl/ gemaakt.
Kwaliteit is in ieder geval goed.
2000 stickers voor 100EUR
Die D.I.Y. spirit van onze gitarist is echt grenzeloos...of hersenloos. Kweeniequote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:37 schreef Jimmy het volgende:
[..]
Zo, da's zeker te doen. En minder werk dan zelf uitsnijden.![]()
Wees blij dat ie het papier en de lijm niet zelf wou maken.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:42 schreef headfirsttohell het volgende:
[..]
Die D.I.Y. spirit van onze gitarist is echt grenzeloos...of hersenloos. Kweenie![]()
Biohazard is ook vet ja! Zelfs al lullen ze teveel tussendoor.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:42 schreef Mr. Orange het volgende:
Door naar Biohazard te luisteren
Ach ze doen ook wel coole dingen, zoals een paar jaar geleden in 013. Zon stagedaiver bleef steeds keilang staan en toen kwam hij weer het podium op, net nadat het nummer was afgelopen. Dus de zaal floot hem al uit. Toen kreeg hij 'straf' van Billy en moest hij tijdens het volgende nummer op het drumstelpodium (?) gaan zitten. En blijven zitten. Nerd.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:57 schreef Kletz het volgende:
biohazard 3 jaar geleden of 4 jaar terug op lowlands.. en toen moesten we met z'n alle de handjes lucht in doen en toen moesten we mee klappen... en toen ben ik weggelopen... schijt band.
kletz
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:22 schreef headfirsttohell het volgende:
Nu ik het teruglees lijkt het helemaal niet zo leuk
Met Laternpoll gaan we deze zomer als het goed is touren...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:59 schreef Kletz het volgende:
trouwens ik ken die gast wel een beetje van Laternpoll fetcher haha drummer heet teun volgens mij wel coole gast.
kletz
Heh, doet me denken aan NOFX 2002.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:57 schreef fetcher het volgende:
[..]
Met Laternpoll gaan we deze zomer als het goed is touren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |