abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 maart 2004 @ 10:43:10 #51
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_17663005
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 10:30 schreef fetcher het volgende:
Verder is het ook weer niet zo erg gesteld dat er niets te bereiken is... zeker als je kijkt naar de echte hardcore scene, die is best hecht en dat mis je toch wel met punkrock (Laat staat als je er tussen in zit )

Ik ga in ieder geval vaak zat buiten de stad, sterker nog, vaker wel dan niet.
Ja bij punkrock is dat minder. Maar in de media hoor je niks meer over punk of dat het dood is. En grote punkbands (nofx,pennywise,no use, enz.) zie je hier bijna nooit. Ja eens per jaar tijdens de deconstruction tour. Maar Agnostic front die spelen hier onderhand jaarlijlks (komt me nu ook mijn neus uit). Ik moet ook vaak buiten de stad naar concerten, ik bedoel waalwijk, daar is weinig te beleven hoor. Who nose?! iswel grappig.
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_17663107
ja duidelijk.... ik heb et liefst alles in de goudvishal dat is zo fijn en intiem haha.. neej je staat daar gewoon lekker dicht bij alles en als et los gaat, gaat et ook goed los....... Voor de rest mijd ik grote zalen als 013 enzo of een sick of it all in de melkweg dat is gewoon veelste druk en je kan niet meer normaal lopen en das kut... jammer want et is een zeer fijne band... en ja hardcore is meer dan muziek en punkrock lullen ze alleen maar over hoe slecht bush wel niet is... en over linoleum of coke en hoe moeilijk et is om op zondag morgen wakker te worden . Met uitzondering natuurlijk van punkrock bands die wel iets willen overbrengen aan het publiek en de wereld....

kletz
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  vrijdag 12 maart 2004 @ 11:01:03 #53
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_17663345
[quote]Op vrijdag 12 maart 2004 10:49 schreef Kletz het volgende:
ja duidelijk.... ik heb et liefst alles in de goudvishal dat is zo fijn en intiem haha.. neej je staat daar gewoon lekker dicht bij alles en als et los gaat, gaat et ook goed los....... Voor de rest mijd ik grote zalen als 013 enzo of een sick of it all in de melkweg dat is gewoon veelste druk en je kan niet meer normaal lopen en das kut... jammer want et is een zeer fijne band... en ja hardcore is meer dan muziek en punkrock lullen ze alleen maar over hoe slecht bush wel niet is... en over linoleum of coke en hoe moeilijk et is om op zondag morgen wakker te worden . Met uitzondering natuurlijk van punkrock bands die wel iets willen overbrengen aan het publiek en de wereld....

kletz
[/quote

Zoo, zeker bij anti flag, wat een nerds zeg. Nummertje over police brutality en alle puberende schaapjes schreeuwen lekker mee 'fuck police brutality, fuck police brutality' . Alsof ze ooit met de politie in aanraking zijn geweest. Police brutality in Nederland? haha, flikker op man. Echt, die schaapjes klapten echt bij alles wat ze te zeggen hadden.
DEAD! SKIN! MASK!
pi_17663616
ja duidelijk.. ik ben ook echt ANTI anti flag... hun teksten zijn te kut en politiek gericht en de muziek is ook niet echt denderend maar ja er zijn mensen die et wel mooi en koel vinden waar ze over zingen... tis gewoon een schijt band... Het maakt mij niet echt uit waar ze over zingen btw, als de muziek maar rockt maar bij die gasten vind IK dat niet zo. Voorbeeld.. BLOOD FOR BLOOD damn hoe depressief kan je zijn en en wat een negatieve teksten "Fucking your pussy was like fucking the wound from a shotgun blast" of "You call me anti social, you're fucking right" haha maar ja wat rockt deze band hard!!!! Het oudere werk van deze mensen is ook zeer fijn.
Ideaal om op te zetten als je je kut voelt.

Kletz
  vrijdag 12 maart 2004 @ 11:17:30 #55
2391 Jimmy
Door het bot
pi_17663643
Ik denk bij punkrock altijd meer aan de Ramones kant van de punk, dus aan simpele poppy nummertjes. En daar zit meestal weinig boodschap in.
Die punkrock scene is in Rotterdam en omstreken, denk aan the Apers enzo.

Van mij hoeft er echt geen boodschap in de nummers te zitten om het punk te noemen. Ik heb zelfs vaak liever totaal geen politieke boodschap dan die cliche nummers over de politie en de overheid. Als je iets wil zeggen, mag het best een beetje intelligent gebracht worden.
Pennywise vind ik qua muziek wel ok, maar toen ik ze vorig jaar live zag en ze nieuwe nrs speelden die precies hetzelfde klonken en nog steeds dezelfde teksten hadden in de trand van 'fuck the police' had ik het toch wel met ze gehad. Een band als Refused (hoe extreem links ze ook waren) of Ignite brengt het dan toch wat minder beter.

(Goh, waar kwam dat opeens vandaan? )
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  vrijdag 12 maart 2004 @ 11:21:58 #56
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_17663710
Ja, staat in de victory records catalogus van jaren geleden (ja die heb ik) dat muziek van Blood for Blood veel wordt gedraaid in gevangenissen in de usa. Kan ik me ook wel voorstellen. ('revenge on society'). Die gevangenen worden alleen maar meer pissed volgens mij
Teksten maken mij ook weinig uit, zolang het maar niet racistisch of zo is. En zo'n wereldverbeterend toontje ala anti-flag moet ik ook niet.
DEAD! SKIN! MASK!
pi_17664747
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 11:17 schreef Jimmy het volgende:
Ik denk bij punkrock altijd meer aan de Ramones kant van de punk, dus aan simpele poppy nummertjes. En daar zit meestal weinig boodschap in.
Die punkrock scene is in Rotterdam en omstreken, denk aan the Apers enzo.

Van mij hoeft er echt geen boodschap in de nummers te zitten om het punk te noemen. Ik heb zelfs vaak liever totaal geen politieke boodschap dan die cliche nummers over de politie en de overheid. Als je iets wil zeggen, mag het best een beetje intelligent gebracht worden.
Pennywise vind ik qua muziek wel ok, maar toen ik ze vorig jaar live zag en ze nieuwe nrs speelden die precies hetzelfde klonken en nog steeds dezelfde teksten hadden in de trand van 'fuck the police' had ik het toch wel met ze gehad. Een band als Refused (hoe extreem links ze ook waren) of Ignite brengt het dan toch wat minder beter.

(Goh, waar kwam dat opeens vandaan? )
Je hebt helemaal gelijk over Rotterdam.... Punk rock n' roll is hot en de ramones kloontjes schieten uit de grond, waar op zich verder niets mis mee is
Ik heb zelfs op festivalletjes met The Apers gespeelt, sterker nog, in mijn eerste band werden we meegenomen door The Apers buiten Rotterdam terwijl wij totaal andere muziek speelde, Kevin Aper snapt gewoon waar het om draait wat dat betreft.
All for nothing - Hardcore/Punkrock uit Rotterdam - http://www.afn.nu
  vrijdag 12 maart 2004 @ 12:20:51 #58
2391 Jimmy
Door het bot
pi_17664791
De DIY mentaliteit van punk is ook een van de dingen die mij het meest aanspreekt (naast de muziek natuurlijk ).
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  vrijdag 12 maart 2004 @ 12:20:58 #59
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_17664794
Das wel vet ja, gelukkig mag insolent 1 mei ook buiten de provincie optreden, in doornroosje. Met line of defense o.a. Dus das ook wel gaaf.
DEAD! SKIN! MASK!
pi_17665434
Als wij buiten de stad spelen spelen we vrijwel altijd met een andere Rotterdamse of gedeeltelijk Rotterdamse band...

Zou toch gaaf zijn als dat ook internationaal kan met Nederlandse bandjes

Het komt ooit wel goed denk ik... o.a. door het internet
pi_17665660
I wonder, als een band als Dead Kennedys nu op de plaats van Anti-flag stond, zouden jullie dan precies t zelfde reageren?

Leuke verhalen nog trouwens. Toch grotendeels zelfde invloeden hehe...
pi_17665740
Bands zoals I-Reject of Second Chance (nl) haha ag ik ben ook nooit een Dead Kennedy's fan geweest.. Vind 1 nummer daarintegen grandioos en dat is MTV GET OFF THE AIR. Ik heb ze 2 jaar terug gezien op WITH FULL FORCE in duitsland... ECHT tegek... slayer, machinehead, strife, slapshot, heaven shall burn echt te veel vette bands... Maar wat ik al zei et boeit me eigenlijk niet of ik er met de teksten van de bands eens ben of niet... als et maar rockt... ik luister ook XmaroonX haha maar ben geen sXe Vegan haha ik drink en eet vlees en rook een jointje maar ik luister veel youth crew

kletz
  vrijdag 12 maart 2004 @ 13:11:47 #63
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_17665761
dezelfde invloeden? gek he, leeftijdstechnisch gezien...
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
pi_17665820
Pas nog een DVD gezien van de DK's bij een vriend, MTV get off the air... ik kon het nummer al, en die blijft gewoon goed. Zowiezo is het gewoon een te gekke band (bepaal zelf maar hoe je het interpreteer )
pi_17665884
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 13:11 schreef Arma_Angelus het volgende:
dezelfde invloeden? gek he, leeftijdstechnisch gezien...
tja...... maar het kon ook zo zijn dat er iemand kwam met een totaal onbekende band. Valt toch weer mee.... Maar je hebt gelijk, niet al te snuggere opmerking van mij he...........
  vrijdag 12 maart 2004 @ 13:17:55 #66
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_17665903
Mtv get off the air en ook nazi punks fuck off is leuk. Kweet alleen niet of die origineel van dk is
DEAD! SKIN! MASK!
pi_17665939
Dacht het wel. Naar aanleiding van Carnifornia uber alles kwam dat nummer.
pi_17665963
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 13:19 schreef =HellFire= het volgende:
Dacht het wel. Naar aanleiding van Carnifornia uber alles kwam dat nummer.
Die ook geniaal is
  vrijdag 12 maart 2004 @ 13:58:48 #69
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_17666812
Doe mij verder toch maar wat nieuwere punk hoor. Oke Ramones is wel gaaf, maar exploited ofzo geef ik toch weinig om. Beetje eentonig.
DEAD! SKIN! MASK!
pi_17666866
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 13:58 schreef headfirsttohell het volgende:
Doe mij verder toch maar wat nieuwere punk hoor. Oke Ramones is wel gaaf, maar exploited ofzo geef ik toch weinig om. Beetje eentonig.
7 Seconds
Good Riddance
o ja, Shai Hulud

Ga maar door

[ Bericht 18% gewijzigd door fetcher op 12-03-2004 14:15:37 ]
pi_17667033
ik vind toch wel dat 7 seconds en good riddance sterk naar de hardcore gaan. etzelfde geldt voor Death By Stereo

Kletz
pi_17667142
Klopt, dat was ook het statement dat ik wilde maken

Kwa punkrock zit je snel aan nofx/pennywise/mxpx/alkaline trio/no use for a name etc etc etc.

Vind ik persoonlijk ook lekkerder om naar de luisteren dan naar de DK's of zelfs de Ramones.
pi_17667176
Het moest wel om bij mijn vrienden te horen...
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_17667401
haha een doorsnee meeloper haha ag ik heb etzelfde meegemaakt oja om nog ff een schijtband te noemen: The Donuts... damn ik was dus met Millencolin in de 013 samen met anti flag, the donuts. Echt ik heb een zware kut avond gehad.. en millencolin speelde misschien 1 oude nummer... en et was zo druk in de 013 dus daarom mijd ik liever dat soort shit wel zou ik naar SUM41 willen gaan als ze komen en dan maakt et mij niet uit hoe druk et is... want damn wat zijn zij vet en op lowlands waren ze ook vet

kletter
pi_17667531
Zag trouwens Second Chance en straight edge in 1 post staan... a waste of time was het geloof ik volgens een nummer (Wat als grapje was bedoeld )

In ieder geval, ook een leuke hardcore band.... een keer mee gespeeld toen ik in een NY-wannabee-HC bandje speelde... zijn wel relaxe gasten die er zeker wel voor gaan.

2 maanden geleden gezien in Rotterdam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')