Ja bij punkrock is dat minder. Maar in de media hoor je niks meer over punk of dat het dood is. En grote punkbands (nofx,pennywise,no use, enz.) zie je hier bijna nooit. Ja eens per jaar tijdens de deconstruction tour. Maar Agnostic front die spelen hier onderhand jaarlijlks (komt me nu ook mijn neus uit). Ik moet ook vaak buiten de stad naar concerten, ik bedoel waalwijk, daar is weinig te beleven hoor. Who nose?! iswel grappig.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:30 schreef fetcher het volgende:
Verder is het ook weer niet zo erg gesteld dat er niets te bereiken is... zeker als je kijkt naar de echte hardcore scene, die is best hecht en dat mis je toch wel met punkrock (Laat staat als je er tussen in zit)
Ik ga in ieder geval vaak zat buiten de stad, sterker nog, vaker wel dan niet.
Je hebt helemaal gelijk over Rotterdam.... Punk rock n' roll is hot en de ramones kloontjes schieten uit de grond, waar op zich verder niets mis mee isquote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:17 schreef Jimmy het volgende:
Ik denk bij punkrock altijd meer aan de Ramones kant van de punk, dus aan simpele poppy nummertjes. En daar zit meestal weinig boodschap in.
Die punkrock scene is in Rotterdam en omstreken, denk aan the Apers enzo.
Van mij hoeft er echt geen boodschap in de nummers te zitten om het punk te noemen. Ik heb zelfs vaak liever totaal geen politieke boodschap dan die cliche nummers over de politie en de overheid. Als je iets wil zeggen, mag het best een beetje intelligent gebracht worden.
Pennywise vind ik qua muziek wel ok, maar toen ik ze vorig jaar live zag en ze nieuwe nrs speelden die precies hetzelfde klonken en nog steeds dezelfde teksten hadden in de trand van 'fuck the police' had ik het toch wel met ze gehad. Een band als Refused (hoe extreem links ze ook waren) of Ignite brengt het dan toch wat minder beter.
(Goh, waar kwam dat opeens vandaan?)
tja...... maar het kon ook zo zijn dat er iemand kwam met een totaal onbekende band.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:11 schreef Arma_Angelus het volgende:
dezelfde invloeden? gek he, leeftijdstechnisch gezien...
Die ook geniaal isquote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:19 schreef =HellFire= het volgende:
Dacht het wel. Naar aanleiding van Carnifornia uber alles kwam dat nummer.
7 Secondsquote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:58 schreef headfirsttohell het volgende:
Doe mij verder toch maar wat nieuwere punk hoor. Oke Ramones is wel gaaf, maar exploited ofzo geef ik toch weinig om. Beetje eentonig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |