Texturesquote:Op donderdag 11 maart 2004 12:58 schreef Savatage het volgende:
Misschien nog tips, voor het vervolg?
Ik maakte een garpjequote:Op donderdag 11 maart 2004 13:16 schreef Savatage het volgende:
Ja die lensflare was ik eig ook nog aan t zoeken geweestkon em ff niet vinden..
Hoezo van het kastje naar de muur gestuurd worden?quote:Op donderdag 11 maart 2004 13:22 schreef portier het volgende:
[..]
Ik maakte een garpje.
Overigens; Fotografie FAQ! (laatste update: 6-1-2004) style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">[afbeelding] En wat niet?
Fotografie is geen designers forum. Websites, photoshopwerkjes die niets meer met fotografie van doen hebben, tekeningen e.d. daarvoor kun je terecht in een van de vele andere fora.
Photoshopwerkjes die je wel met de rest van FOT wilt delen kennen als voorwaarde dat je zelf de auteur van het totaalprodukt moet zijn, dus van opname tot eindprodukt moet het je eigen kunstje zijn.</div></blockquote> DIG it must be.
Is te weinig animo voor. Ik denk trouwens ook dat ik me dan dood zou gaan ergeren aan de filterjunkies die er met hun werk terecht komen.quote:Op donderdag 11 maart 2004 13:24 schreef Savatage het volgende:
Er moet gewoon een designers / artistiek forum komen ofzo.
Ik vind em zeker niet lelijk en saai of zo, het is een bepaalde sfeer die je over probeert te brengen.quote:Op donderdag 11 maart 2004 12:45 schreef Savatage het volgende:
Ik heb in DIG gevraagt waar ik photoshops moest posten, en blijkbaar moest het hier..
En ik zie niet echt een topic waarin dit zou kunnen, dus leek het mij handig om een centraal topic aan te maken!![]()
TS begint, dus:
[afbeelding]
Commentaar graag..![]()
Hehe, de meeste mensen zien dat niet eens, maar het is wel zo ja. Vooral bij de 2e.quote:Op donderdag 11 maart 2004 13:45 schreef realist_ik het volgende:
@ sanity
zijn wel leuk, jammer dat je goed ziet waar de foto's in elkaar overlopen...
het is net door die 'feather' dat je het verschil goed ziet... dat moet je scherper maken.
het idee is bij beide leuk, potentieel is er... nou de techniek nog wat aanscherpen.
Mwa dit is wel heel kort door de bocht, maar ok.. thnx voor je meningquote:Op donderdag 11 maart 2004 13:45 schreef realist_ik het volgende:
over de afbeelding in openeningspost kan ik eigenlijk niet veel zeggen...
filter_render_clouds voor de background, foto erop geplakt en een stukje tekst.
nee, sorry... dit is niks.
Ok, dus dat gezicht was niet zo voordat je begon te PSsen, nou ik vind het niet slecht hoor als je nog dooroefent met ps kan het heus wel iets worden.quote:Op donderdag 11 maart 2004 13:50 schreef Savatage het volgende:
Hoe heb ik die foto bewerkt? met meerdere foto's zoals jij?
nee, ik heb andere plaatjes eroverheen gegooit (overlay, en dat soort efecten), en met de opacity gespeelt.
ja, sorry... het was niet zo bot bedoeld als het misschien over kwam.quote:Op donderdag 11 maart 2004 13:51 schreef Savatage het volgende:
[..]
Mwa dit is wel heel kort door de bocht, maar ok.. thnx voor je mening
quote:Op donderdag 11 maart 2004 13:56 schreef realist_ik het volgende:
[..]
ja, sorry... het was niet zo bot bedoeld als het misschien over kwam.
het "probleem" is gewoon dat mensen te snel het idee hebben dat ze iets moois gemaakt hebben.
ik had misschien beter ff na kunnen denken over mijn eerste photoshopwerkjes...
toen ik mijn eerste creaties online plaatste -heel trots- kreeg ik ook meteen een koude douche over me heen van een stel "gurus"...
dat is eik het eerste wat ik heb geleerd... niet te snel tevreden zijn.
en niet stoppen! gewoon door blijven klooien... want het is een geweldig programma.
post jij eens wat van je recente psdingen dan?
Idd, eigelijk moet je nooit tevreden zijn, anders ben je ook niet meer gedreven genoeg om alles van het programma te leren en je creative ideeën tot leven te laten komen. Dat geld voor alles niet alleen voor PS maar ook voor tekenen, fotografie enz enz.quote:Op donderdag 11 maart 2004 13:56 schreef realist_ik het volgende:
[..]
ja, sorry... het was niet zo bot bedoeld als het misschien over kwam.
het "probleem" is gewoon dat mensen te snel het idee hebben dat ze iets moois gemaakt hebben.
ik had misschien beter ff na kunnen denken over mijn eerste photoshopwerkjes...
toen ik mijn eerste creaties online plaatste -heel trots- kreeg ik ook meteen een koude douche over me heen van een stel "gurus"...
dat is eik het eerste wat ik heb geleerd... niet te snel tevreden zijn.
en niet stoppen! gewoon door blijven klooien... want het is een geweldig programma.
is er al, ook al wordt dat niet echt duidelijk uit de naaml: LITquote:Op donderdag 11 maart 2004 13:24 schreef Savatage het volgende:
Er moet gewoon een designers / artistiek forum komen ofzo.
Waar staat LIT ook al weer voor dan, Literatuur of zo?quote:Op donderdag 11 maart 2004 14:08 schreef Abbadon het volgende:
[..]
is er al, ook al wordt dat niet echt duidelijk uit de naaml: LIT
idd...de bedoeling is dat het een 'kunst en lteratuur'-subforum is/wordt, dus ook een plek waar iedereen z'n eigen creaties kwijt kan enzo...quote:Op donderdag 11 maart 2004 14:09 schreef Sanity11 het volgende:
[..]
Waar staat LIT ook al weer voor dan, Literatuur of zo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |