abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17641923
Hoi,

ik zag op de tv een reclame over Winsor Pilates, heeft iemand hier ervaring mee of dit echt zn vruchten kan afwerpen, dit is namelijk een van de weinige afvalmethoden die naar mijn idee lijkt te werken...

iemand enige ervaring?
pi_17642070
ik heb het een tijdje gedaan, en het beviel best goed. of ik er van afgevallen ben weet ik niet maar ik werd er wel fitter van. het is trouwens zwaarder dan het lijkt.
  donderdag 11 maart 2004 @ 14:56:06 #3
61279 Coolfool
Belanda goreng
pi_17644759
Idd. Ik heb vorige week voor het eerst pilates gedaan, maar dat viel nog niet mee. Het is niet vermoeiend maar meer heel erg intensief. Ik heb wel het idee dat dit wat voor je doet.
pi_17644805
Ik doe het ongeveer elke week in Utrecht, telkens een uurtje. Het is zwaarder dan je denkt; die mensen in die reclame die doen de oefeningen alsof het zo eenvoudig is maar ik doe het nu een paar maandjes en ik kom echt niet zo soepel over. Je gaat je er wel fit van voelen Afgevallen ben ik niet, maar dat komt doordat ik het maar eens per week doe; volgens mij moet je het drie keer in de week n half uurtje doen.
Tap tap tap
pi_17651544
Ik vind het erg lekker om te doen, maar bespaar je die kosten en download ze op internet, geloof dat ze ook bij een postorderbedrijf te bestellen zijn, wehkamp of zo, je wordt er lekker lenig van en het kost niet te veel tijd en je valt nog af ook!
pi_17676722
Haha ge-wel-dig. Downloaden van internet, daar was ik nog niet op gekomen!
pi_18369010
Je kunt ook kijken bij marktplaats.nl..
Daar verkopen mensen vaak het hele pakket.
Voor al snel de helft minder.
  FOK!fossiel maandag 12 april 2004 @ 15:19:55 #8
1455 Keroppi
kool kikker
pi_18369158
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 14:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik doe het ongeveer elke week in Utrecht, telkens een uurtje. Het is zwaarder dan je denkt; die mensen in die reclame die doen de oefeningen alsof het zo eenvoudig is maar ik doe het nu een paar maandjes en ik kom echt niet zo soepel over. Je gaat je er wel fit van voelen Afgevallen ben ik niet, maar dat komt doordat ik het maar eens per week doe; volgens mij moet je het drie keer in de week n half uurtje doen.
Waar in Utrecht, en wat ben je er ongeveer aan kwijt? Hoe zit het qua flexibiliteit, wordt het elke dag gegeven of maar 1 of 2 keer in de week?

(Ik wil niet afvallen, maar langere spieren lijkt me wel een okee plan )
Chick on a mission
pi_18374989
Wordt het ook gegeven in het zuiden van het land dat iemand weet? Ik woon in Helmond en hier moet je 18 zijn om mee te mogen doen en het kost 5 euro per les :S
  vrijdag 16 april 2004 @ 01:45:27 #10
70867 Jackal_Omega
Boeiend.................
pi_18458974
quote:
Op maandag 12 april 2004 15:12 schreef karineke het volgende:
Je kunt ook kijken bij marktplaats.nl..
Daar verkopen mensen vaak het hele pakket.
Voor al snel de helft minder.
hoi liefie, dat jij nog eens op Fok! zou komen.
Het beste horlogeforum van Nederland
  zondag 18 april 2004 @ 09:49:58 #11
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_18508596
Ik doe Pilates in de sportschool. Ben er inmiddels erg aan verslingerd geraakt, het is namelijk heerlijk om te doen. Het ziet er wel makkelijker uit dan het is, sommige oefeningen zijn ontzettend zwaar. Van Pilates alleen zul je niet afvallen; dan moet je het combineren met letten op je voeding.
Suc6!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_18842203
Ik doe niet aan pilates want dat gaat niet op onze sportschool..
maar ín de ochtend en avond doe ik een paar pilates oefeningen..
Waar op internet kan je winsor pilates trouwens downloaden?
pi_18842226
Oh laat maar al gevonden..
gewoon bij KaZaa dus
pi_19560233
Heeft iemand enig idee waar je winsor pilates lessen kan krijgen in de omgeving van rotterdam??
  dinsdag 8 juni 2004 @ 13:16:08 #15
59200 thefella
Rock 'n roll
pi_19725455
lol gewoon lekker downloaden die troep!
pi_19727120
Bij de Kijkshop zijn die DVD's ook te koop (hier in Eindhoven hebben ze nl. een vitrine met TellSell spul).

Misschien heb je er wat aan.
  zaterdag 12 juni 2004 @ 09:18:53 #17
593 sjak
Juffie Bloem
pi_19829606
Leuk, ik ben verslaafd aan het raken. Ik vind het heerlijk om te doen!
Het is niet supervermoeiend, maar het voelt oh zo goed aan. Je krijgt echt het gevoel dat je lange, slanke spieren krijgt. Je houding verbetert zienderogen.
Zonder dieet zul je niet afvallen, bij mij gebeurt dat in ieder geval niet. Maar er gaan wel centimeters overal vanaf. Ik ben in bijna 4 weken 6 cm van mijn taille kwijt, heupen 3 cm en ga zo maar door.

Ik heb die basic serie bij perry sport gekocht. Ik ben nu de andere lessen aan het downloaden maar je kunt het ook via marktplaats kopen.
Ik train gemiddeld 4 keer per week, 3 keer een 20 minuten workout en 1 keer de accelerated sculpting.

Zijn er nog meer fans?
Lekker douchen!
  zaterdag 12 juni 2004 @ 12:12:18 #18
89891 missDemeanor
Captured by the game
pi_19831770
pilates rules!!!! Ik ben alweer aan mn 7e les van de 10 en ga beslist weer verder in een volgende cursus.
Op die video's ziet het er allemaal makkelijk uit; alsof die vrouwtjes het zo uit hun mouw schudden, maar het valt bij sommige oefeningen bar tegen.
Ik zie gelukkig wel vooruitgang, want ik heb steeds minder moeite met die in het begin zo zware oefeningen.
Ik had er niet eens aan gedacht om te downloaden, maar mn Kazaa is nu bezig : )
OK en nu ben ik het zat!!!
▒­ ­
Ik heb van je gedroomd vannacht
  zaterdag 12 juni 2004 @ 12:13:55 #19
593 sjak
Juffie Bloem
pi_19831808
Doe jij het bij een sportschool? Zo ja, maakt dat veel verschil?
Lekker douchen!
  maandag 19 september 2005 @ 17:21:56 #20
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_30731209
Woww... ik ga vanavond ook voor de derde keer Pilates doen. Het is heerlijk!!!!
IK doe dit op advies van een fysiotherapeut. Mijn spieren zijn veel te lenig en wanneer ik ze veel te weinig gebruik blesseer ik nogal wat. Dus Pilates is een mooie sport om de boel sterk te houden.
Ik doe Pilates bij een Sportschool want als ik het zou downloaden en thuis zou moeten doen, dan heb ik die langdurige discipline toch niet om er 1 of 2 of 3 x per week aan te gaan werken!
Op een sportschool krijg je namelijk precies de goede begeleiding en wordt je gecorrigeerd.
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
pi_30731586
Ik heb zowel thuis als op de sportschool Pilates gedaan, vond het allebei erg leuk. Alleen heb ik de discipline niet om het thuis vol te houden...en is mijn sportschool te duur

Verder heb ik nog een probleem, ik kreeg van de 'rol' oefeningen ontzettende pijn aan mijn stuitje. Vorige zomer heb ik een tijd lang 3x in de week de 20 Minute WorkOut gedaan, en sindsdien heb ik af en aan erg pijn aan mijn stuitje bij het zitten.

Dat je dus gewoon op de bank zit, wil opstaan en dat echt ongelofelijk zeer doet
Ik heb trouwens altijd gewoon fitnessmatjes gebruikt als ondergrond. Bij de oefeningen waarbij je op je zij moet liggen krijg ik trouwens ook altijd pijn in mijn heupbot.

Mijn spek zit kennelijk net op de verkeerde plekken
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_30732040
Misschien eens gewoon je eetpatroon veranderen en niet dagelijks naar de Mac gaan! Ik begrijp niet dat mensen zo'n moeite hebben met afvallen. Het is zoooo simpel.
  maandag 19 september 2005 @ 18:21:59 #23
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_30732794
Ik weet niet waar je op doelt FuifDuif maar ik ben vandaag 19 september 2005 deze topic weer begonnen en over afvallen hadden syrena en ik het dus "niet" .....

Laat wel zijn:
IK doe Pilates omdat ik er me HEERLIJK bij voel en het is beter voor mijn te lenige spieren !!!
Er is voor mij geen aanleiding om Pilates te doen om af te vallen.
Eerder in dit topic is zelfs al gezegd ( en daar ben ik het mee eens ) : Afvallen doe je door normaal en ietsje minder te eten dan je gewend bent.

Dus FuifDuif !! Roep geen loze kreten in Topics die je niet interesseren. Zoek anders een "afval-topic" en ga daar in lopen verkondigen dat het zó verrekte makkelijk is voor mensen om af te vallen
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
pi_30734893
Oh sorry, ik weet eigenlijk niet eens wat Winsor Pilates zijn . Ik las ergens het woordje afvallen. Ik moet beter lezen. Nogmaals sorry!
pi_30739398
Pilates is leuk, maar ik geef toch de voorkeur aan BodyBalance [mix van TaiChi, Pilates en Yoga]. Wat me opvalt is dat veel mensen denken dat het bijna geen moeite kost, terwijl de praktijk toch echt anders is.
Ambtenaar in functie? Jeugdpuis in uniform zal je bedoelen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')