hmm, ik grijp nog regelmatig even naar het sql boek of zo hoor, even kijken hoe die ene functie ook al weer heet...quote:Op donderdag 11 maart 2004 11:51 schreef mynick het volgende:
Bewaren en denken, "dat komt nog wel eens van pas als naslagwerk"
oftewel verkopen op marktplaats, gebruik je toch niet meer
Kan begrijpen als je ICT of b.v. iets medisch hebt gedaan dat je je boeken als naslagwerk goed kunt gebruiken. Maar in de regel zal je voor de meeste beroepen geen studieboeken als naslagwerk nodig hebben.quote:Op donderdag 11 maart 2004 11:52 schreef Fearlezz het volgende:
[..]
hmm, ik grijp nog regelmatig even naar het sql boek of zo hoor, even kijken hoe die ene functie ook al weer heet...
vrouwenquote:Op donderdag 11 maart 2004 12:19 schreef Helaaz het volgende:
Nee man, bewaren!!
Heb een mega-rij studieboeken in mijn kast staan, en gebruik ze nog regelmatig als naslagwerk, of om gewoon even in te bladeren.
dan ga je naar de coolsingel en daar zit een boekhandel in 2hands schoolboeken en gewone boeken en die kopen en verkopen boeken.quote:Op donderdag 11 maart 2004 11:47 schreef Supaaah het volgende:
DUs als je ze niet meer nodig hebt?
En als je ze op zolder legt bijv, heb je er weleens aan gedacht om ze 2e hands te verkopen via internet bijv? Waarom wel/niet?
Just interested.
quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:44 schreef LoggedIn het volgende:
allemaal op een grote stapel gooien en verbranden, komt het tenminste nog 1x voor dat je er lol aan hebt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |