Toch wel vreemd dat het nog steeds het rijkste land ter wereld is, dat bijna alle belangrijke uitvindigen uit de Verenigde Staten van Amerika komen. Laat mij dan ook maar achterlijk zijn!quote:Op donderdag 11 maart 2004 11:21 schreef DirtyCutFreak het volgende:
Yeah man,
Amerikanen blijfen als nog achterlijk, maar dit laat zien dat ze vooruit gaan
Niet zo moeilijk als ze een hoop briljante studenten uit andere delen van de wereld aantrekken en daar houden. De VSA is nu eenmaal een aantrekkelijk land voor buitenlandse wetenschappers.quote:Op donderdag 11 maart 2004 11:26 schreef 001 het volgende:
[..]
Toch wel vreemd dat het nog steeds het rijkste land ter wereld is, dat bijna alle belangrijke uitvindigen uit de Verenigde Staten van Amerika komen.
Volgens mij zijn ook een groot gedeelte van die uitvindingen gemaakt met wat buitenlandse wetenschappers.quote:Op donderdag 11 maart 2004 11:26 schreef 001 het volgende:
Toch wel vreemd dat het nog steeds het rijkste land ter wereld is, dat bijna alle belangrijke uitvindigen uit de Verenigde Staten van Amerika komen. Laat mij dan ook maar achterlijk zijn!
quote:Op donderdag 11 maart 2004 11:21 schreef DirtyCutFreak het volgende:
Yeah man,
Deze wijze woorden komen dus van iemand die MBO doet en 'blijven' met een f schrijft. De Amerikanen mochten willen dat ze allemaal zo intelligent waren als jij.quote:Op donderdag 11 maart 2004 11:21 schreef DirtyCutFreak het volgende:
Yeah man,
De mening van Fok middels de mods is dus dat men aldaar nooit gezond verstand heeft gehad? mag men dat nu ook over bv negers, noord-afrikanen en andere figuren zeggen?quote:Op donderdag 11 maart 2004 11:34 schreef Dagonet het volgende:
Titel aangepast voordat mensen zich gaan ergeren, anders kost dat weer een half topic
Omdat een paar vreetzakken te lui zijn om af te vallen?quote:Op donderdag 11 maart 2004 11:41 schreef TechXP het volgende:
Maar jammer dat die wet er is. Had graag gezien dat de fastfoodketen eens hopen voor geld afhandig werd gemaakt en failliet zouden gaan.
Mee eens isquote:Op donderdag 11 maart 2004 11:24 schreef Monidique het volgende:
Hoewel ik het er inderdaad mee eens ben dat het de eigen schuld is van die bepaalde dikke mensen, snap ik niet waarom dit via de wet geregeld moet worden. De rechtbank kan daar toch een uitspraak over doen?
Oh, en die titel kan natuurlijk ook wel veranderd worden, omdat het behalve generaliserend ook nog eens ontzettend flauw en afgezaagd is en getuigt van vooroordelen.
Nee, ik ben de aanhalingstekens vergeten; het is een quote uit het artikel. Ik ga ze er nu inzetten, zag het ook netquote:Op donderdag 11 maart 2004 11:42 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
De mening van Fok middels de mods is dus dat men aldaar nooit gezond verstand heeft gehad? mag men dat nu ook over bv negers, noord-afrikanen en andere figuren zeggen?
Nee, daarom niet. Gewoon omdat ik tegenstander ben van die fastfoodketensquote:Op donderdag 11 maart 2004 11:43 schreef Monidique het volgende:
Omdat een paar vreetzakken te lui zijn om af te vallen?
Dus omdat jij er tegen bent, gun je het anderen niet?quote:Op donderdag 11 maart 2004 11:44 schreef TechXP het volgende:
[..]
Nee, daarom niet. Gewoon omdat ik tegenstander ben van die fastfoodketens
omdat je er tegen bent moeten ze maar betalen?quote:Op donderdag 11 maart 2004 11:44 schreef TechXP het volgende:
[..]
Nee, daarom niet. Gewoon omdat ik tegenstander ben van die fastfoodketens
Dat 'gezond' is erg toepasselijk gekozen...quote:Op donderdag 11 maart 2004 11:34 schreef Dagonet het volgende:
Titel aangepast voordat mensen zich gaan ergeren, anders kost dat weer een half topic
Nou, het is niet eens een erg egoistisch argument. Fastfoodketens zijn een vorm van massaproductie en massaconsumentisme. Het is beter voor de mens, dier en milieu dat deze stoppen., vandaar.quote:Op donderdag 11 maart 2004 11:45 schreef Monidique het volgende:
Dus omdat jij er tegen bent, gun je het anderen niet?
Dat beslis jij eventjes. Hoewel ik over het algemeen niets moet hebben van die fastfoodrestauranten zijn er anderen die er helemaal geen bezwaar tegen hebben. En er is niets mis met massaproductie en massaconsumptisme, whatever dat laatste mag zijn.quote:Op donderdag 11 maart 2004 11:46 schreef TechXP het volgende:
Nou, het is niet eens een erg egoistisch argument. Fastfoodketens zijn een vorm van massaproductie en massaconsumentisme. Het is beter voor de mens, dier en milieu dat deze stoppen., vandaar.
Ik beslis volgens mij niets. Het is hoe ik erover denk.quote:Op donderdag 11 maart 2004 11:50 schreef Monidique het volgende:
Dat beslis jij eventjes. Hoewel ik over het algemeen niets moet hebben van die fastfoodrestauranten zijn er anderen die er helemaal geen bezwaar tegen hebben. En er is niets mis met massaproductie en massaconsumptisme, whatever dat laatste mag zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |