Helemaal niet Bloes, deze aflevering was geweldig.quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:08 schreef Bluezz het volgende:
Haha, omhoog geschopt...ik geef toe, een iets mindere aflevering misschien met die flashbacktoestanden...en een uur eerder, maar niet meer zo klagen nu hoor
Misschien volgende week weer
Yup, kwartfinale UEFA Cup tegen Newcastle, zit er weer helemaal klaar voor. Ik schrok me bijna de tering want de TV Gids gaf ER aan, gelukkig is die fout recht gezetquote:Op donderdag 8 april 2004 20:16 schreef Robertje het volgende:
Moet PSV voetballen?
Tja dan moet je maar geen ER kijken... En wanneer je ER kijkt pest jij iemand andersquote:Op donderdag 8 april 2004 20:20 schreef pluisje het volgende:
Jullie zijn gemeen, beetje zwangere vrouw pesten
Sowwyquote:Op donderdag 8 april 2004 20:20 schreef pluisje het volgende:
Jullie zijn gemeen, beetje zwangere vrouw pesten
En jij moet echt op gaan passen jaquote:Op donderdag 8 april 2004 20:18 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Yup, kwartfinale UEFA Cup tegen Newcastle, zit er weer helemaal klaar voor. Ik schrok me bijna de tering want de TV Gids gaf ER aan, gelukkig is die fout recht gezet
quote:Op donderdag 8 april 2004 21:17 schreef Bluezz het volgende:
En jij moet echt op gaan passen ja![]()
Ik ben het eens met betreffende user.quote:Op donderdag 11 maart 2004 11:23 schreef Tiemie het volgende:
ER sucks anyway. dus het is volkomen terecht
![]()
liugt er ook aan of je hele leven overhoop ligt als je een wedstrijd van een stel overbtaalde mongolen mist.....quote:Op donderdag 11 maart 2004 13:15 schreef White_Wolf het volgende:
[..]
Zielig als je je afhankelijk bent van een tv-serie en zodra die niet uitgezonden wordt, je hele leven meteen overhoop ligt..
Dat moet ik je nageven, daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 8 april 2004 23:39 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Vanavond heb je toch mogen genieten van de acteerprestaties van Gilles Veissière
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |