*Wrijf*quote:Op donderdag 11 maart 2004 08:40 schreef Cybart het volgende:
@2
ja wrijf het nog ff in
jij bent in een slechte trip blijven hangenquote:voor mij is het dag 1 van mijn afkick periode, ik doe het geleidelijk aan, zodat ik sneller vergeten word en dus makkelijker door de tijd kan reizen.
dank jequote:Op donderdag 11 maart 2004 08:41 schreef Twoflower het volgende:
[..]
*Wrijf*
*Wrijf*
*Wrijf*
Zo goed?
Graag gedaan hoor. I aim to please. (Soms dan.)quote:Op donderdag 11 maart 2004 08:42 schreef Cybart het volgende:
[..]
dank je![]()
![]()
ik gebruik geen drugs. Het is gewoon een feit, een van de meest veilige manieren van tijdreizen is door Astrale Projectie, en als te veel mensen weten wie je bent dan maakt dat de zaken een stuk moeilijker, laatst was ik een een paar maanden terug gereisd, maar ik had moeite om gegrond te blijven in dat tijdsvlak omdat er al te veel mensen mij kenden.quote:Op donderdag 11 maart 2004 08:41 schreef Cybart het volgende:
[..]
jij bent in een slechte trip blijven hangen
het moet wel verrassend blijven inderdaadquote:Op donderdag 11 maart 2004 08:44 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor. I aim to please. (Soms dan.)
vind je het erg als ik daar niet serieus op reageer?quote:Op donderdag 11 maart 2004 08:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik gebruik geen drugs. Het is gewoon een feit, een van de meest veilige manieren van tijdreizen is door Astrale Projectie, en als te veel mensen weten wie je bent dan maakt dat de zaken een stuk moeilijker, laatst was ik een een paar maanden terug gereisd, maar ik had moeite om gegrond te blijven in dat tijdsvlak omdat er al te veel mensen mij kenden.
so what else is new?quote:Op donderdag 11 maart 2004 08:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
*runs from topic like a little bitch*
That's why we love youquote:Op donderdag 11 maart 2004 08:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
My contribution to the pool of insanity.
Haiquote:Op donderdag 11 maart 2004 09:44 schreef ikbengeweldig het volgende:
'mogguh
Patrick Bollebol!quote:Op donderdag 11 maart 2004 09:57 schreef LeBeau het volgende:
![]()
Goedemorgen allemaal.
Grote stad, veel mensen, dus statistisch is de kans klein dat er iets met hem gebeurd is.quote:Op donderdag 11 maart 2004 10:30 schreef Semisane het volgende:
* semisane is nu wel een beetje bezorgd eigenlijk....
Sunbabe!quote:Op donderdag 11 maart 2004 10:47 schreef Sunjammer het volgende:
Mogguh mede-homo's enzo...![]()
mjah relativeren dan...miljoenenstad is het he...quote:Op donderdag 11 maart 2004 10:30 schreef Semisane het volgende:
![]()
![]()
GRMBL!!! Een bom aanslag op het station in Madrid....Een hele goeie vriend van me studeerd daaro nu
![]()
![]()
![]()
* semisane is nu wel een beetje bezorgd eigenlijk....
30 doden....![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.nu.nl/news.jsp?n=289862&c=21
Ja ja weet ik wel, maar het is op het belangrijkste station gebeurd tijdens de spits....maar hoe dan ook...een beetje zorgen maak ik me wel.... logisch lijkt me...toch?quote:Op donderdag 11 maart 2004 10:39 schreef NathaN het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op donderdag 11 maart 2004 10:30 schreef Semisane het volgende:
* semisane is nu wel een beetje bezorgd eigenlijk....</div></blockquote> Grote stad, veel mensen, dus statistisch is de kans klein dat er iets met hem gebeurd is.
Natuurlijk is het logisch, we helpen je alleen wat relativeren, zodat je je minder zorgen hoeft te makenquote:Op donderdag 11 maart 2004 10:56 schreef Semisane het volgende:
logisch lijkt me...toch?
En toen klapte de verbinding er uitquote:Op donderdag 11 maart 2004 09:44 schreef ikbengeweldig het volgende:
'mogguh
Da's niet zo geweldig...quote:Op donderdag 11 maart 2004 11:08 schreef ikbengeweldig het volgende:
En toen klapte de verbinding er uit
niet echt nee, dus ibg'tje door de kamer met zijn utp en in het adsl-gat gestokenquote:Op donderdag 11 maart 2004 11:13 schreef NathaN het volgende:
[..]
Da's niet zo geweldig...
quote:Op donderdag 11 maart 2004 10:02 schreef NathaN het volgende:
[..]
Patrick Bollebol!
Dat waardeer ik ook hoor.quote:Op donderdag 11 maart 2004 11:03 schreef NathaN het volgende:
[..]
Natuurlijk is het logisch, we helpen je alleen wat relativeren, zodat je je minder zorgen hoeft te maken
OK, boboquote:Op donderdag 11 maart 2004 11:20 schreef LeBeau het volgende:
![]()
Hou eens op jij.
Ik noem jou toch ook geen Annelies?quote:Op donderdag 11 maart 2004 11:28 schreef NathaN het volgende:
[..]
OK, bobo
Maar dat zou ook raar zijn.quote:Op donderdag 11 maart 2004 11:30 schreef ikbengeweldig het volgende:
Ik noem jou toch ook geen Annelies?
*aan liedje van Kaandorp denk*quote:Op donderdag 11 maart 2004 11:30 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ik noem jou toch ook geen Annelies?
Ik vind jou wel een beetje een Anneliesquote:Op donderdag 11 maart 2004 11:37 schreef NathaN het volgende:
[..]
Maar dat zou ook raar zijn.
Guido?quote:Op donderdag 11 maart 2004 11:47 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een beetje een Annelies
Geeft niks, hoor, Margaquote:Op donderdag 11 maart 2004 11:47 schreef ikbengeweldig het volgende:
Ik vind jou wel een beetje een Annelies
Nee das die vriend van mij die in Madrid studeert.....niet verwarren met annelies hoor...wie dat ook moge zijn.quote:Op donderdag 11 maart 2004 12:09 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Guido?
Ah, ik snap je Elsquote:Op donderdag 11 maart 2004 12:17 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nee das die vriend van mij die in Madrid studeert.....niet verwarren met annelies hoor...wie dat ook moge zijn.
Nu al Trudi, das snel.quote:Op donderdag 11 maart 2004 12:26 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ah, ik snap je Els
Els!!!quote:Op donderdag 11 maart 2004 12:41 schreef Semisane het volgende:![]()
![]()
BEAVERHAUSEN!!!
![]()
![]()
Too much?![]()
![]()
Truus?quote:Op donderdag 11 maart 2004 12:50 schreef Semisane het volgende:
Tuurlijk Truus, voor jou altijd.
![]()
![]()
Tja sorry, ik ben nou eenmaal niet zo exotisch creatief....quote:Op donderdag 11 maart 2004 12:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Truus?
Ik had gehoopt op iets meer exotisch
quote:Op donderdag 11 maart 2004 12:55 schreef Ang3l het volgende:
Zeg! Wat las mijn oog!
Nee, wat ZAG mijn oog! Wat las mijn ... eh... welk gedeelte leest? Je hoofd? Je hersenen?
ANYWAY!
Wat las ik? Worden pup en ik nu al als setje verkocht aan gewillige hetero-vrouwen?
Geeft niet Elsquote:Op donderdag 11 maart 2004 12:56 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja sorry, ik ben nou eenmaal niet zo exotisch creatief....
Ach...zie het als een uitdaging.quote:Op donderdag 11 maart 2004 12:55 schreef Ang3l het volgende:
Zeg! Wat las mijn oog!
Nee, wat ZAG mijn oog! Wat las mijn ... eh... welk gedeelte leest? Je hoofd? Je hersenen?
ANYWAY!
Wat las ik? Worden pup en ik nu al als setje verkocht aan gewillige hetero-vrouwen?
*duwt beavje naar voren*quote:Op donderdag 11 maart 2004 12:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik was het niet!!
Hij zei dat! *wijs*
Imelda!quote:Op donderdag 11 maart 2004 12:52 schreef beaverhausen het volgende:
Truus?
Ik had gehoopt op iets meer exotisch
Eej! Doe eens niet zo douwen!quote:Op donderdag 11 maart 2004 13:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*duwt beavje naar voren*
Hij! Hij wil wel!
quote:Op donderdag 11 maart 2004 13:04 schreef NathaN het volgende:
[..]
Imelda!
en wanneer was de bruiloft ook al weer?quote:Op donderdag 11 maart 2004 13:17 schreef Xiance het volgende:
als ik ga trouwen wil ik mooie bruine instappers,
voor onder mijn mooie kastanjebruine pak
over 7 jaar :Squote:Op donderdag 11 maart 2004 13:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
en wanneer was de bruiloft ook al weer?
*agenda pak*
*pen pak*
*klaar zit*
131 'nog' maarquote:Op donderdag 11 maart 2004 13:01 schreef Ang3l het volgende:
173 doden!![]()
ochtendspits-aanslag ....![]()
en dan op de bruiloft kijken of je de bruidegom kan versieren zeker?quote:Op donderdag 11 maart 2004 13:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
en wanneer was de bruiloft ook al weer?
*agenda pak*
*pen pak*
*klaar zit*
quote:Op donderdag 11 maart 2004 13:39 schreef WAik het volgende:
[..]
en dan op de bruiloft kijken of je de bruidegom kan versieren zeker?![]()
welke van de twee? ;-)
mij natuurlijkquote:Op donderdag 11 maart 2004 13:39 schreef WAik het volgende:
[..]
welke van de twee? ;-)
De echte bink gaat voor allebeiquote:Op donderdag 11 maart 2004 13:39 schreef WAik het volgende:
welke van de twee? ;-)
Maar je gaat wel trouwen?quote:Op donderdag 11 maart 2004 13:49 schreef WAik het volgende:
er worden definitely geen homo's uitgenodigd op mijn bruiloft
de eerste die ook maar naar mijn vent wijst....quote:Op donderdag 11 maart 2004 13:47 schreef NathaN het volgende:
[..]
De echte bink gaat voor allebei
nope, single momenteelquote:Op donderdag 11 maart 2004 13:50 schreef NathaN het volgende:
[..]
Maar je gaat wel trouwen?
Ik bedoelde het meer algemeen dan concreet nu, zeg maarquote:Op donderdag 11 maart 2004 13:51 schreef WAik het volgende:
nope, single momenteel
*wijs* Oeh!quote:Op donderdag 11 maart 2004 13:51 schreef Xiance het volgende:
[..]
de eerste die ook maar naar mijn vent wijst....
you'd be in for hell's fury
*schroevendraaier en handleiding "bouw uw eigen Sissi" klaarleg*quote:Op donderdag 11 maart 2004 14:01 schreef Xiance het volgende:
*alle 3 de delen van sissi klaar legt*
*zich voorneemt nooit bij Xiance op bezoek te gaan*quote:Op donderdag 11 maart 2004 14:01 schreef Xiance het volgende:
tssk, wie zegt dat je uberhaubt welkom bent?quote:Op donderdag 11 maart 2004 14:06 schreef Twoflower het volgende:
[..]
*zich voorneemt nooit bij Xiance op bezoek te gaan*
Sissiquote:Op donderdag 11 maart 2004 14:01 schreef Xiance het volgende:
mgoed, ik ben vandaag dus in een romantische bui
beavjequote:Op donderdag 11 maart 2004 14:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Sissi
Stuitertjequote:Op donderdag 11 maart 2004 14:12 schreef Xiance het volgende:
[..]
beavje![]()
Nee want dan was het een bruidegumquote:Op donderdag 11 maart 2004 14:30 schreef NathaN het volgende:
Is een bruidegom eigenlijk net zoiets als een potloodgom?
Maakt niet uit. Maar mocht ik het zijn, dan kom ik dus niet...quote:Op donderdag 11 maart 2004 14:08 schreef Xiance het volgende:
[..]
tssk, wie zegt dat je uberhaubt welkom bent?
je bent ut ook nietquote:Op donderdag 11 maart 2004 14:43 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Maar mocht ik het zijn, dan kom ik dus niet...
gum en gom zijn synoniem, Imeldababequote:Op donderdag 11 maart 2004 14:32 schreef beaverhausen het volgende:
Nee want dan was het een bruidegum
In het potloodgom/gum geval wel.quote:Op donderdag 11 maart 2004 14:47 schreef NathaN het volgende:
[..]
gum en gom zijn synoniem, Imeldababe
heeft u daar etymologisch bewijsmateriaal voor?quote:Op donderdag 11 maart 2004 14:53 schreef beaverhausen het volgende:
In het potloodgom/gum geval wel.
In het bruidegom geval niet.
Tuurlijk, maar dat ligt in de auto.quote:Op donderdag 11 maart 2004 14:58 schreef NathaN het volgende:
[..]
heeft u daar etymologisch bewijsmateriaal voor?
Lachend is 'ie leuker... :\quote:Op donderdag 11 maart 2004 14:55 schreef Xiance het volgende:
[afbeelding]
ik vinnem zo wel kinky kijkenquote:Op donderdag 11 maart 2004 15:08 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Lachend is 'ie leuker... :
quote:Op donderdag 11 maart 2004 14:55 schreef Xiance het volgende:
[afbeelding]
mijn vent is knapperquote:Op donderdag 11 maart 2004 15:11 schreef Semisane het volgende:
Das dus jou vent??
Zo ja, dan heb je een leuke vent aan den haak geslagen.
aangifte doen van stalking bij de politie als hij na drie keer (oid) waarschuwen door gaatquote:Op donderdag 11 maart 2004 15:12 schreef Cybart het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
aaaargh, ik heb weer eens een verkeerd iemand in mijn msn mijn telefoonnummer gegeven
eerst belt ie me me gisterenavond wakker
en nu blijft ie dus berichten aan het zenden via sms en msn
iemand tips?
je had toch niks? of was dat weer iemand anders?quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:13 schreef Xiance het volgende:
[..]
mijn vent is knapper
Lekker koppie zeg!quote:
Ik zou zelf beginnen met negeren... Maar ja, ik heb zoiets ook nog nooit meegemaakt, dus echt helpen kan ik je niet...quote:aaaargh, ik heb weer eens een verkeerd iemand in mijn msn mijn telefoonnummer gegeven
iemand tips?
haha, mjahquote:Op donderdag 11 maart 2004 15:14 schreef WAik het volgende:
[..]
aangifte doen van stalking bij de politie als hij na drie keer (oid) waarschuwen door gaat
ik heb al een jaar en 2 maanden wat :Squote:Op donderdag 11 maart 2004 15:14 schreef WAik het volgende:
[..]
je had toch niks? of was dat weer iemand anders?![]()
reageer dus ook niet meer op zijn berichtjes... en zal hem eens op een blok gooien bij msnquote:Op donderdag 11 maart 2004 15:14 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Lekker koppie zeg!
[..]
Ik zou zelf beginnen met negeren... Maar ja, ik heb zoiets ook nog nooit meegemaakt, dus echt helpen kan ik je niet...
Thnx. Maar mag ik vragen waar die vriendelijkheid opeens vandaan komt? Aangezien ik toch niet welkom ben....quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:13 schreef Xiance het volgende:
[afbeelding]
In msn op ignore zetten...of blokeren..quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:12 schreef Cybart het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
aaaargh, ik heb weer eens een verkeerd iemand in mijn msn mijn telefoonnummer gegeven
iemand tips?
haha dat meeten kan ie inderdaad vergetenquote:Op donderdag 11 maart 2004 15:18 schreef Semisane het volgende:
[..]
In msn op ignore zetten...of blokeren..
En het zelfde doen bij je mobiele aanbieder....gewoon dat nummer van hem laten blokeren..
Of met een stoeptegel naar hem toegaan en zeggen. "Do and DIE Motherfucker" In een Clint Eastwood accent!![]()
wat heeft vriendelijkheid nou met niet welkom te maken?quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:16 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Thnx. Maar mag ik vragen waar die vriendelijkheid opeens vandaan komt? Aangezien ik toch niet welkom ben....
Tja...maar ja zolang ik niet weet hoe jouw vent er wel uit ziet, kan elke plaatje dat je post, potencieel jouw vent zijn....snappie.quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:13 schreef Xiance het volgende:
[..]
mijn vent is knapper
Ohw! Mag ik dan in zijn plaats komen eten?quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:19 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha dat meeten kan ie inderdaad vergeten
Sow. Els was te laat maar is toch uitgeslapenquote:Op donderdag 11 maart 2004 15:20 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja...maar ja zolang ik niet weet hoe jouw vent er wel uit ziet, kan elke plaatje dat je post, potencieel jouw vent zijn....snappie.
http://xiz.gay.nlquote:Op donderdag 11 maart 2004 15:20 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja...maar ja zolang ik niet weet hoe jouw vent er wel uit ziet, kan elke plaatje dat je post, potencieel jouw vent zijn....snappie.
haha, tuuuuuuurlijkquote:Op donderdag 11 maart 2004 15:21 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ohw! Mag ik dan in zijn plaats komen eten?![]()
sry!quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:16 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik heb al een jaar en 2 maanden wat :S
WOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op donderdag 11 maart 2004 15:23 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha, tuuuuuuurlijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nieuw nummer?quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:12 schreef Cybart het volgende:
iemand tips?
sorry??quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:27 schreef WAik het volgende:
[..]
sry!![]()
Huh? Je vierde het toch op valentijnsdag? Of ben ik in de war?quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:16 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik heb al een jaar en 2 maanden wat :S
je hebt gelijkquote:Op donderdag 11 maart 2004 15:29 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Huh? Je vierde het toch op valentijnsdag? Of ben ik in de war?
Skattig inderdaad.quote:
Hij tijdreist met Kug mee, denk ik...quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:29 schreef Twoflower het volgende:
Huh? Je vierde het toch op valentijnsdag? Of ben ik in de war?
quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:30 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hij tijdreist met Kug mee, denk ik...
da's wel een understatement hoorquote:Op donderdag 11 maart 2004 15:29 schreef Semisane het volgende:
[..]
Skattig inderdaad.![]()
[..]
[..]
Mag ik wel nog komen?quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:32 schreef Xiance het volgende:
[..]
*ook niet meer op welkomslijstje staat*
jij welquote:Op donderdag 11 maart 2004 15:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mag ik wel nog komen?
Ik ben afgestudeerd in understatements.quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:31 schreef Xiance het volgende:
[..]
da's wel een understatement hoor
i KNOW darlingquote:Op donderdag 11 maart 2004 15:34 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik ben afgestudeerd in understatements.
Oke oke...voor jou dan. Je ventje is GEWELDIG!!!
Ik nu ook.quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:34 schreef Xiance het volgende:
[..]
i KNOW darling
tskquote:Op donderdag 11 maart 2004 15:32 schreef Xiance het volgende:
*ook niet meer op welkomslijstje staat*
Whoeii!quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:34 schreef Xiance het volgende:
[..]
jij wel![]()
vooraf:quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:27 schreef Semisane het volgende:
[..]
WOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uuuuuuh wat eten we eigenlijk dan....want wellicht lust ik het nie eens.![]()
denk dat het afpoeieren wordtquote:Op donderdag 11 maart 2004 15:27 schreef NathaN het volgende:
[..]
Nieuw nummer?
Afpoeieren?
Slaan?
alsof ik op t niveau van kugari leef...quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:35 schreef NathaN het volgende:
[..]
tsk
'k zal je nog eens zoenen
Wegdrukken werkt beter.quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:37 schreef Cybart het volgende:
denk dat het afpoeieren wordt
niet opnemen als ie belt enzo
kijken hoe snel ie het afleert....
Boeien, jij gaat toch trouwenquote:Op donderdag 11 maart 2004 15:38 schreef Xiance het volgende:
alsof ik op t niveau van kugari leef...
pffft
quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:38 schreef NathaN het volgende:
[..]
Wegdrukken werkt beter.
Oke!! Staat!!! Waneer? Vanavond?quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:36 schreef Cybart het volgende:
[..]
vooraf:
weet ik nog niet
hoofdgerecht:
Zalmfilet in parmaham met dillesaus
country patatoes met creme fraich dip
gestoomde erwtjes, worteltjes en bloemkool
japanse komkommer salade
nagerecht:
Chocolademousse met amaretto
Koffie & een likeurtje
so?quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:39 schreef NathaN het volgende:
[..]
Boeien, jij gaat toch trouwen
haha, nee, it's only for special ocasionsquote:Op donderdag 11 maart 2004 15:40 schreef Semisane het volgende:
[..]
Oke!! Staat!!! Waneer? Vanavond?![]()
Klinkt helemaal te lekker gewoon.![]()
aawwww arm Stuitertjequote:Op donderdag 11 maart 2004 15:40 schreef Xiance het volgende:
[..]
so?
dat maakt je belediging niet minder hoor..
*diep gekwetst voel*
Hmmm ok....ook goed....*pak agenda* Zeg het maar!quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:41 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha, nee, it's only for special ocasions
ohja vooraf een courgette- of mosterdsoepje
gezelligquote:Op donderdag 11 maart 2004 15:40 schreef Jerruh het volgende:
ga je weer uit eten bart?.
ik ga vnavond naar den bosch, ff borrelen en eten en biosje met markiemark.
moet je je maar niet door triviale opmerkingen beledigd gaan voelen...quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:40 schreef Xiance het volgende:
so?
dat maakt je belediging niet minder hoor..
*diep gekwetst voel*
I will! me haar zit cool trouwens vandaagquote:Op donderdag 11 maart 2004 15:42 schreef Cybart het volgende:
[..]
gezellig
nee ik eet gewoon leker thuis vanavond.
en dan ga ik beginnen aan seizoen 2 van coupling
doe markie de groeten trouwens!
ik zat zelf te denken aan 31 Aprilquote:Op donderdag 11 maart 2004 15:42 schreef Semisane het volgende:
[..]
Hmmm ok....ook goed....*pak agenda* Zeg het maar!![]()
zie je t nou? ze stuiteren me gewoon op t niveau van kugariquote:Op donderdag 11 maart 2004 15:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
aawwww arm Stuitertje
*aai*
FOTOWquote:Op donderdag 11 maart 2004 15:44 schreef Jerruh het volgende:
[..]
I will! me haar zit cool trouwens vandaag.
en ik heb al weken last van buikpijn.
hoe ist hier met iedreen?
Dit jaar nog?quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik zat zelf te denken aan 31 April
quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
FOTOW
jah, 31 april 2005 lijkt me te ver wegquote:Op donderdag 11 maart 2004 15:46 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dit jaar nog?
Aaawwquote:Op donderdag 11 maart 2004 15:44 schreef Xiance het volgende:
[..]
zie je t nou? ze stuiteren me gewoon op t niveau van kugari
je bent geweldigquote:Op donderdag 11 maart 2004 15:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Aaaww
Nou ja, jou begrijp ik ten minste nog
*zoek*zoek*zoek*quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:47 schreef Cybart het volgende:
[..]
jah, 31 april 2005 lijkt me te ver weg
ach de volgende keer da je me ziet doe ik het precies zoquote:Op donderdag 11 maart 2004 15:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
![]()
heh verrek, nu je het zegtquote:Op donderdag 11 maart 2004 15:50 schreef Semisane het volgende:
[..]
*zoek*zoek*zoek*Kan dat hele 31 april niet vinden joh.
![]()
![]()
dealquote:Op donderdag 11 maart 2004 15:50 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ach de volgende keer da je me ziet doe ik het precies zo.
jij ookquote:Op donderdag 11 maart 2004 15:52 schreef Cybart het volgende:
[..]
deal
Vast wel! 28 april mischien?quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:52 schreef Cybart het volgende:
[..]
heh verrek, nu je het zegt
we vinden er wel wat op
Dat was iemand anders, toch?quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:49 schreef Xiance het volgende:
je bent geweldig
ik zal er over nadenkenquote:Op donderdag 11 maart 2004 15:55 schreef Semisane het volgende:
[..]
Vast wel! 28 april mischien?
ben ik jarig namelijk![]()
It wasn't me.quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:12 schreef Cybart het volgende:
iemand tips?
Ach das tenminste al iets hèquote:Op donderdag 11 maart 2004 15:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik zal er over nadenken
probeer ik ook vanaf een uur geledenquote:Op donderdag 11 maart 2004 16:00 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
It wasn't me.
en een tip is... doe ongelofelijk bot op msn tegen 'em. En verder gewoon niet opnemen en niets terugsturen.
Ben je 'weest dan?quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:01 schreef Kugari-Ken het volgende:
het was echt zo verschrikkelijk gaaf waar ik ben geweest vandaag.
voor je het weet zeg ik nog eens "ja"quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:02 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ach das tenminste al iets hè
ik wil het ook weten!quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:03 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ben je 'weest dan?
Nou...Dat zou schokkend zijn.quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:03 schreef Cybart het volgende:
[..]
voor je het weet zeg ik nog eens "ja"
Oi! Jerruh!quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:04 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik wil het ook weten!
hey semisane en kugari
"Ja"quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:04 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nou...Dat zou schokkend zijn.
Wanneer was dat?quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:01 schreef Kugari-Ken het volgende:
het was echt zo verschrikkelijk gaaf waar ik ben geweest vandaag.
Vandaag, met auto.quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:08 schreef NathaN het volgende:
[..]
Wanneer was dat?
eeen wat-voor-formuliertje!?quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:12 schreef Cybart het volgende:
* Cybart gaat eens richting 1e etage om een premierestitutieformuliertje te zoeken
ikwilgeldterugenwelnuonmiddellijkopmijnbankrekeningformulierquote:Op donderdag 11 maart 2004 16:13 schreef Kugari-Ken het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op donderdag 11 maart 2004 16:12 schreef Cybart het volgende:
* Cybart gaat eens richting 1e etage om een premierestitutieformuliertje te zoeken</div></blockquote> eeen wat-voor-formuliertje!?
Jij daar?quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:15 schreef WAik het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op donderdag 11 maart 2004 16:13 schreef Kugari-Ken het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op donderdag 11 maart 2004 16:12 schreef Cybart het volgende:
* Cybart gaat eens richting 1e etage om een premierestitutieformuliertje te zoeken</div></blockquote> eeen wat-voor-formuliertje!? </div></blockquote> ikwilgeldterugenwelnuonmiddellijkopmijnbankrekeningformulier
die inderdaadquote:Op donderdag 11 maart 2004 16:15 schreef WAik het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op donderdag 11 maart 2004 16:13 schreef Kugari-Ken het volgende:
* Cybart gaat eens richting 1e etage om een premierestitutieformuliertje te zoeken</div></blockquote> eeen wat-voor-formuliertje!? </div></blockquote> ikwilgeldterugenwelnuonmiddellijkopmijnbankrekeningformulier
JIj hier?quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:20 schreef Marc_mga het volgende:
Jij daar?
Daar als in er?quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:27 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Ik daar
in een woord geweldig!quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:27 schreef ikbengeweldig het volgende:
'middag
ik besta weer
*het niet volgt*quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:28 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Daar als in er?
Omdat ik daar sta en niet hierquote:Op donderdag 11 maart 2004 16:28 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik zie niks
middag jijbentgeweldig!quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:27 schreef ikbengeweldig het volgende:
'middag
ik besta weer
ik heb m nie gemaild!quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:29 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
*het niet volgt*
Hoi Jerruh, hoe was't met Dave?
neuh, want ik kijk naar daar en ik zie echt niks. nouja een straat, bomen lantaarnpalen, bedrijven, auto's een school, vogelsquote:Op donderdag 11 maart 2004 16:30 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Omdat ik daar sta en niet hier
Middag Cýbart, alles goedquote:Op donderdag 11 maart 2004 16:30 schreef Cybart het volgende:
[..]
middag jijbentgeweldig!
een laptop, een hondendrol...hmm...hondendrol... en een klok, waarop staat da tik nog 20 minuten heb voordat ik naar markiemark moet, een rek maquettes, bouwtekeningen... blablablaquote:Op donderdag 11 maart 2004 16:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
neuh, want ik kijk naar daar en ik zie echt niks. nouja een straat, bomen lantaarnpalen, bedrijven, auto's een school, vogels
Ik ga maar niet zeggen wat ik allemaal zie als ik naar daar/hier kijkquote:Op donderdag 11 maart 2004 16:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
een laptop, een hondendrol...hmm...hondendrol... en een klok, waarop staat da tik nog 20 minuten heb voordat ik naar markiemark moet, een rek maquettes, bouwtekeningen... blablabla
ow trhanks!!!! doe terug eej haha! ik haat me telefoonquote:Op donderdag 11 maart 2004 16:33 schreef Cybart het volgende:
ohja, jer u krijgt de groeten van thony
off coursequote:Op donderdag 11 maart 2004 16:32 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Middag Cýbart, alles goed
zal ik doen,quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ow trhanks!!!! doe terug eej haha! ik haat me telefoon.
ach, kan er wel weer mee doorquote:Op donderdag 11 maart 2004 16:34 schreef Cybart het volgende:
[..]
off course
heb op mijn discmanneke nu een skon ballade opstaan (lasgo - cry)
en ondertussen tel ik de minuten naar 5 uur af
en hoe is het met u?
ja, ik was m vergeten van me kamer, dus straks ff opnieuw halen, vandaar dak thony ook nie kon bereiken haha! maar ik heb een nieuwe achtergrond: een zatte kawahquote:Op donderdag 11 maart 2004 16:34 schreef Cybart het volgende:
[..]
nu al, ge het krek een nieuwe
heb je nu trouwens je achtergrond al veranderd?
Kijk es achter de horizon? *zwaai doe*quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
neuh, want ik kijk naar daar en ik zie echt niks. nouja een straat, bomen lantaarnpalen, bedrijven, auto's een school, vogels
van welk toestel?quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:35 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
ach, kan er wel weer mee door
ik zit melancholisch naar the black box recorder te luisteren
cool!quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja, ik was m vergeten van me kamer, dus straks ff opnieuw halen, vandaar dak thony ook nie kon bereiken haha! maar ik heb een nieuwe achtergrond: een zatte kawah!
owh, ben de gij da kleine poppekequote:Op donderdag 11 maart 2004 16:36 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Kijk es achter de horizon? *zwaai doe*
Ik ookquote:Op donderdag 11 maart 2004 16:35 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
ach, kan er wel weer mee door
ik zit melancholisch naar the black box recorder te luisteren
het lege vrachttoestel dat mijn leven heet te zijnquote:Op donderdag 11 maart 2004 16:36 schreef Cybart het volgende:
[..]
van welk toestel?
Ik heb een stalker!quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:37 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Ik ook
hey, stop the mechalonic thing!quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:37 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
het lege vrachttoestel dat mijn leven heet te zijn
Vanaf hier gezien ben ik best langquote:Op donderdag 11 maart 2004 16:37 schreef Cybart het volgende:
[..]
owh, ben de gij da kleine poppeke
Je bent vergeten te laden?quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:37 schreef ikbengeweldig het volgende:
iiiin de maaaaleeeeemoooolllleeeeeen vaaaaan heeeet leeeeeeeeeeeveeeeeen....quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:37 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
jeuh, join the clubquote:Op donderdag 11 maart 2004 16:38 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ik heb een stalker!
Zegt de man die helemaal naar Maastricht is afgereisd om mij te achtervolgenquote:Op donderdag 11 maart 2004 16:38 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ik heb een stalker!
Net was je nog daar, niet hier?quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:38 schreef Marc_mga het volgende:
Vanaf hier gezien ben ik best lang
*inlaad*quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hey, stop the mechalonic thing!
doe er op zijn minst een lading bananen bij!!
ow, zo noem jij mensen die jou opzoeken? ik kom dus nie meer naar mestreechquote:Op donderdag 11 maart 2004 16:39 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Zegt de man die helemaal naar Maastricht is afgereisd om mij te achtervolgen
lang....quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:38 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Vanaf hier gezien ben ik best lang
af en toe heb ik mijn poetische uitspattingquote:Op donderdag 11 maart 2004 16:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
iiiin de maaaaleeeeemoooolllleeeeeen vaaaaan heeeet leeeeeeeeeeeveeeeeen....
euhm okay
klinkt wel lekker poetisch als je het zo verwoord hoor!
bananen zijn goed voor je denken!!quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:40 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
*inlaad*
dankje, ik heb weer wat om voor te leven
een lading bananen
Ik noem niemand namen hier!quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ow, zo noem jij mensen die jou opzoeken? ik kom dus nie meer naar mestreech.
quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:41 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Ik noem niemand namen hier!
Sinds wanneer praat jij zo brabants?quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
lang....
wat is lang...langdradig?
mischien ben je wel groot daar?
vanaf hier ben de in ieder geval een heul klein iemand, maar dat komt omdat zelfs maastricht vanaf hier kei klein is
Mestreek is best de moeite waardquote:Op donderdag 11 maart 2004 16:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ow, zo noem jij mensen die jou opzoeken? ik kom dus nie meer naar mestreech.
jek kan er een bundel mee vullen?quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:41 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
af en toe heb ik mijn poetische uitspatting
Je kan natuurlijk ook via België en Duitslandquote:Op donderdag 11 maart 2004 16:42 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Mestreek is best de moeite waard
Jammer dat je door brabant moet om er te komen
alles prima, mijn waarnemingen zijn teruggekomen vandaag en ze zijn geluktquote:Op donderdag 11 maart 2004 16:41 schreef Jerruh het volgende:
[..]
bananen zijn goed voor je denken!!.
voor de rest alles goed?.
mestreech is supercool! ik ben blij dat tim er gaat studerenquote:Op donderdag 11 maart 2004 16:42 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
'hmmm, mjah, ik zit weer in een kroegbui?quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:42 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Sinds wanneer praat jij zo brabants?
hmmz, zou dat schelenquote:Op donderdag 11 maart 2004 16:43 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook via België en Duitsland
jammer dat wij op die opmerking niet happenquote:Op donderdag 11 maart 2004 16:42 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Omdat een gedichtenbundel een bundel is met meerdere gedichten. Een leesboek is echter één verhaalquote:Op donderdag 11 maart 2004 16:43 schreef Cybart het volgende:
[..]
jek kan er een bundel mee vullen?
vraag van de dag
waarom is het geen gedichtenboek, maar een gedichtenbundel?
een leesboek, maar geen leesbundel
bundel is een kutwoord!
ja... wat?quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mestreech is supercool! ik ben blij dat tim er gaat studeren.
alleen ja...
ik heb anders nog wel een paar boeken met korte verhalen?quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:44 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Omdat een gedichtenbundel een bundel is met meerdere gedichten. Een leesboek is echter één verhaal
misschien omdat we geen brabo's zijn?quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
jammer dat wij op die opmerking niet happen
Hoi, ik heb de kennismakingsdag gemist, kan je even in het kort jezelf presenteren?quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:44 schreef WAik het volgende:
[..]
ja... wat?
quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:44 schreef WAik het volgende:
[..]
ja... wat?
Ik ben niet geinspireerd genoeg voor een bundel vrees ik, men zou zich bij het lezen gaan vervelen.quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:43 schreef Cybart het volgende:
[..]
jek kan er een bundel mee vullen?
vraag van de dag
waarom is het geen gedichtenboek, maar een gedichtenbundel?
een leesboek, maar geen leesbundel
bundel is een kutwoord!
gai mischienquote:Op donderdag 11 maart 2004 16:45 schreef WAik het volgende:
[..]
misschien omdat we geen brabo's zijn?![]()
Dan mag je die boeken verhalenbundels noemenquote:Op donderdag 11 maart 2004 16:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik heb anders nog wel een paar boeken met korte verhalen?
he, verdorie, en ik had nog wel zo een zin in een potje brabobashenquote:Op donderdag 11 maart 2004 16:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
jammer dat wij op die opmerking niet happen
mjah, ook weer waar. dat tweede dan. dat eerste weet ik nietquote:Op donderdag 11 maart 2004 16:46 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ik ben niet geinspireerd genoeg voor een bundel vrees ik, men zou zich bij het lezen gaan vervelen.
Wat is er mis met 'dichtbundel', 't is toch een bundeling van gedichten?
Ik heb hem ook nog niet gezien, dacht ikquote:Op donderdag 11 maart 2004 16:45 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Hoi, ik heb de kennismakingsdag gemist, kan je even in het kort jezelf presenteren?
Geilquote:Op donderdag 11 maart 2004 16:45 schreef Jerruh het volgende:
[..]
.
ik ga zo op me gemakje naar het station, er wacht iemand op me.
MAAAAAAAAR?quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:45 schreef Jerruh het volgende:
[..]
.
ik ga zo op me gemakje naar het station, er wacht iemand op me.
jammer he!quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:47 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
he, verdorie, en ik had nog wel zo een zin in een potje brabobashen
heeel snel!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
Geil
hey we zien van de week wel waneer we gaan pilsen!
?quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:48 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
MAAAAAAAAR?
Daaaag Jerruhquote:Op donderdag 11 maart 2004 16:48 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jammer he!.
je had thans dan veel sterren kunnen zien.
oeh en ik ga naar den bosch!!! de mzzol mensuh!.
Wat het nadeel aan Maastricht is?quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
?
dat blijft voor altijd een geheim vrees ik?quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:50 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Wat het nadeel aan Maastricht is?
zei ik dat?quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:50 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Wat het nadeel aan Maastricht is?
d'r is wel een gee.nl-profiel bij had ik al gezienquote:Op donderdag 11 maart 2004 16:48 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nog niet gezien, dacht ik
Ik vrees dat nietquote:Op donderdag 11 maart 2004 16:51 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat blijft voor altijd een geheim vrees ik?
anders dan dat het tamelijk ver weg is?quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:51 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat blijft voor altijd een geheim vrees ik?
quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:51 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
d'r is wel een gee.nl-profiel bij had ik al gezien
jeps, maar heb inmiddels vernomen via andere wegen dan Fok wat het nadeel aan maastricht is.quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:52 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
anders dan dat het tamelijk ver weg is?
een Relnicht? ach, op het eerste gezicht kan ie er toch wel mee door?quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:52 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Tis toch geen jeweetwel???
ach, 'ellek nadeel hep ze voordeel', nam ik eens op uit de mond van een middelmatig wijsgeer.quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:53 schreef Cybart het volgende:
[..]
jeps, maar heb inmiddels vernomen via andere wegen dan Fok wat het nadeel aan maastricht is.
ik beaam dat, maar moest meteen beloven dat geheim mee te nemen in het graf...
tenzij ik gecremeert wordt
Nog een maastrichtenees?quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:55 schreef beaverhausen het volgende:
zeg we gaan hier niet zitten maastrichtbashen hè?!
Ik ben het nadeel?quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:53 schreef Cybart het volgende:
[..]
jeps, maar heb inmiddels vernomen via andere wegen dan Fok wat het nadeel aan maastricht is.
ik beaam dat, maar moest meteen beloven dat geheim mee te nemen in het graf...
tenzij ik gecremeert wordt
Is mij aldaar niet opgevallenquote:Op donderdag 11 maart 2004 16:57 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Ik ben het nadeel?
quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:56 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Nog een maastrichtenees?
Ik heb nog geen foto's gezienquote:Op donderdag 11 maart 2004 16:54 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
een Relnicht? ach, op het eerste gezicht kan ie er toch wel mee door?
Tuurlijk nie!quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:57 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
U schaamt zich?
Enige reden lijkt mij om zo geheimzinnig te doen, of ze willen me gewoon niet kwetsen awwwhhhquote:Op donderdag 11 maart 2004 16:57 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Is mij aldaar niet opgevallen
Beavke!quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tuurlijk nie!IBG
Eigenlijk vinden we je gewoon een lul, lief he dat we dat niet zeggenquote:Op donderdag 11 maart 2004 16:58 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Enige reden lijkt mij om zo geheimzinnig te doen, of ze willen me gewoon niet kwetsen awwwhhhlove you too guys (tenzij het dat eerste is dus!
)
Pfew, ben ik toch een goeie hostquote:Op donderdag 11 maart 2004 17:00 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Beavke!![]()
Mijn ervaringen met Maastricht zijn niets dan positief
Ik heb geen recente ervaringen met Maastrichtquote:Op donderdag 11 maart 2004 17:00 schreef ikbengeweldig het volgende:
Mijn ervaringen met Maastricht zijn niets dan positief
Iedereen houd ineens wijselijk z'n mondquote:Op donderdag 11 maart 2004 17:01 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Eigenlijk vinden we je gewoon een lul, lief he dat we dat niet zeggen![]()
quote:Op donderdag 11 maart 2004 17:01 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Pfew, ben ik toch een goeie host
Ik vind je nog steeds geen lul, hoor.quote:Op donderdag 11 maart 2004 17:02 schreef Marc_mga het volgende:
Iedereen houd ineens wijselijk z'n mond
Jeej @ Ikbengeweldig + NathaNquote:Op donderdag 11 maart 2004 17:03 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik vind je nog steeds geen lul, hoor.
ik stiekem ook nietquote:Op donderdag 11 maart 2004 17:03 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik vind je nog steeds geen lul, hoor.
Fijn hequote:Op donderdag 11 maart 2004 17:05 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Jeej @ Ikbengeweldig + NathaN
EIndelijk alleen!quote:Op donderdag 11 maart 2004 17:07 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Fijn he
Hoe staat het verder met het leven van marc?
Niks moet.quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:42 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
oeh! Marc wat doe je nou!quote:Op donderdag 11 maart 2004 17:09 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
EIndelijk alleen!
*Ikbengeweldig tegen de muur duw*
geen harde gevoelens jegens brabant hoorquote:Op donderdag 11 maart 2004 17:10 schreef tech het volgende:
[..]
Niks moet.Je kunt makkelijk bij Nijmegen de Limburgse grens over. Dan ben je niet in Brabant geweest. Ook kun via België in Maastricht komen. Niet dat wij je er niet zouden willen hebben, maar je vermijdt het gebied zelf nogal graag, lijkt het.
Ik duw je tegen de muur, dat zie je toch?!quote:Op donderdag 11 maart 2004 17:11 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
oeh! Marc wat doe je nou!![]()
Gaat het wel goed met beav?quote:Op donderdag 11 maart 2004 17:12 schreef beaverhausen het volgende:
[afbeelding]
ja, ik zag hetquote:Op donderdag 11 maart 2004 17:13 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Ik duw je tegen de muur, dat zie je toch?!
quote:Op donderdag 11 maart 2004 17:12 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
geen harde gevoelens jegens brabant hoor
Het ergste aan limburg vond ik de lange reis door brabant, maar daar kan brabant niks aan doen natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |