*Wrijf*quote:Op donderdag 11 maart 2004 08:40 schreef Cybart het volgende:
@2
ja wrijf het nog ff in
jij bent in een slechte trip blijven hangenquote:voor mij is het dag 1 van mijn afkick periode, ik doe het geleidelijk aan, zodat ik sneller vergeten word en dus makkelijker door de tijd kan reizen.
dank jequote:Op donderdag 11 maart 2004 08:41 schreef Twoflower het volgende:
[..]
*Wrijf*
*Wrijf*
*Wrijf*
Zo goed?
Graag gedaan hoor. I aim to please. (Soms dan.)quote:Op donderdag 11 maart 2004 08:42 schreef Cybart het volgende:
[..]
dank je![]()
![]()
ik gebruik geen drugs. Het is gewoon een feit, een van de meest veilige manieren van tijdreizen is door Astrale Projectie, en als te veel mensen weten wie je bent dan maakt dat de zaken een stuk moeilijker, laatst was ik een een paar maanden terug gereisd, maar ik had moeite om gegrond te blijven in dat tijdsvlak omdat er al te veel mensen mij kenden.quote:Op donderdag 11 maart 2004 08:41 schreef Cybart het volgende:
[..]
jij bent in een slechte trip blijven hangen
het moet wel verrassend blijven inderdaadquote:Op donderdag 11 maart 2004 08:44 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor. I aim to please. (Soms dan.)
vind je het erg als ik daar niet serieus op reageer?quote:Op donderdag 11 maart 2004 08:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik gebruik geen drugs. Het is gewoon een feit, een van de meest veilige manieren van tijdreizen is door Astrale Projectie, en als te veel mensen weten wie je bent dan maakt dat de zaken een stuk moeilijker, laatst was ik een een paar maanden terug gereisd, maar ik had moeite om gegrond te blijven in dat tijdsvlak omdat er al te veel mensen mij kenden.
so what else is new?quote:Op donderdag 11 maart 2004 08:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
*runs from topic like a little bitch*
That's why we love youquote:Op donderdag 11 maart 2004 08:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
My contribution to the pool of insanity.
Haiquote:Op donderdag 11 maart 2004 09:44 schreef ikbengeweldig het volgende:
'mogguh
Patrick Bollebol!quote:Op donderdag 11 maart 2004 09:57 schreef LeBeau het volgende:
![]()
Goedemorgen allemaal.
Grote stad, veel mensen, dus statistisch is de kans klein dat er iets met hem gebeurd is.quote:Op donderdag 11 maart 2004 10:30 schreef Semisane het volgende:
* semisane is nu wel een beetje bezorgd eigenlijk....
Sunbabe!quote:Op donderdag 11 maart 2004 10:47 schreef Sunjammer het volgende:
Mogguh mede-homo's enzo...![]()
mjah relativeren dan...miljoenenstad is het he...quote:Op donderdag 11 maart 2004 10:30 schreef Semisane het volgende:
![]()
![]()
GRMBL!!! Een bom aanslag op het station in Madrid....Een hele goeie vriend van me studeerd daaro nu
![]()
![]()
![]()
* semisane is nu wel een beetje bezorgd eigenlijk....
30 doden....![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.nu.nl/news.jsp?n=289862&c=21
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |