abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17635765
.

Het is, wat Batuwu ook denkt, geen neger, en evenmin, zoals Beeer betoogt, een excuusblanke.
't En is wel een artistiekeling.
pi_17635816
Sorry dat ik in jullie spel val,

Amerikaanse commediant?
pi_17635852
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 23:51 schreef _The_General_ het volgende:
Sorry dat ik in jullie spel val,

Amerikaanse commediant?
Integendeel: wees welkom, ouwe speldjesvergaarder.

Mijnheer is zo Europees als 'n regiment Swabische huzaren.

Of is het 'Schwabische'? Geen idee.
pi_17635877
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 23:51 schreef _The_General_ het volgende:
commediant
Leuk woord!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2004 23:54:49 ]
pi_17635991
Is deze imitatieneger een Engelse schrijver?
Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
pi_17636018
Neen, Engelsen zijn bij lange na niet europees genoeg.
pi_17636024
hrmbl. *kuch*

*NNGGG luister naa.. >$#%"*

Sorry.
pi_17636048
Geen amerikaan, ook doet hij me denken aan de vlam van Connie Palmen, Ischa Meijer, maar dat is hem niet!

Meneer doet mij zeer intelligent en kunstminnend aan, doch krijg ik een sterke homosexuele vibe door ...
pi_17636083
Kijk! Zodiakk is er! Ha zodiakk!

Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
pi_17636091
Wat moet jij hier nu weer zodiakk? Dit is ene topic voor impotente stoffige feitjeskenners, niet voor brullende zonneridders in schipperstruien.

Of je moet net een briljante hint gegeven hebben.
pi_17636120
Goed punt, Generaal. Ik krijg ook een enorme homoseksuele vibe door. Echt niet te filmen. Kan natuurlijk ook door zodiakk komen.

Is het wel een schrijver, Gellius? Fransman misschien? Ik kan hem frenologisch in het geheel niet thuisbrengen.
pi_17636159
Frenologisch gezien is het een rasechte Bask.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2004 00:06:25 ]
pi_17636176
Het is wel wis en wel drie een schrijver! Maar je moet wel een vertwijfelde frenolopaat zijn om hier een Fransman in te zien. Kijk nog eens goed.
pi_17636238
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 00:06 schreef beeer het volgende:
Frenologisch gezien is het een rasechte Bask.
Jij kan ook terug in de schoolbanken, beeer.

Tsjongejonge-jonge, wat zijn jullie toch slecht in dit spel.
pi_17636297
Is het gewoon een Duitser met schoensmeer op zijn gezicht?
pi_17636301
Ik heb er eigenlijk geen enkel benul van hoe een Bask eruit zou moeten zien. Maar het leek me wel een interessante invalshoek, eigenlijk.
pi_17636351
Het is ook geen Duitser.

Moeilijk hè?
pi_17636382
Geen Duitser, saaie man,

Het zou toch geen Vlaming of Wallonier zijn?
pi_17636398
Kom even!

Nou, veel Europa is er niet over, dacht ik zo.
pi_17636416
Maltees?
pi_17636417
De man moet toch iets zijn? Het is geen Fransman, geen Engelsman, geen Spanjaard, geen Duitser. Dan hebben we heel Europa gehad. Toch?

Is het niet-Monet?
pi_17636441
Cyprioot?
pi_17636456
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 00:18 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:

Is het niet-Monet?
Die was, net zoals je avatar drager van ene baard!
pi_17636462
Monegask?
pi_17636470
Liechtensteiner?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')