quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:36 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Klinkt truttig.quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:36 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Een witte met bloemetjes, en hij stond 'r best leuk!.
.
Mannen!quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die is weer met geen mogelijkheid van z'n nieuwe laptop af te slaan
*stripshow geef* nee.,.... helpt niet.
Damn, als ik 'm een PS2 ga geven wordt dat vast alleen nog erger. Alhoewel ik die wel kan aansluiten op de slaapkamer
Dan slaap jij dus waarschijnlijk niet meer. Leuk, zien we je hier misschien heel de tijd omdat je toch niet kan slapen met dat PS2 geraas in de slaapkamer.quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Damn, als ik 'm een PS2 ga geven wordt dat vast alleen nog erger. Alhoewel ik die wel kan aansluiten op de slaapkamer
Ik denk dat je meer succes hebt als je jezelf op de computer aansluitquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, lievvig!quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:37 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Klinkt truttig.![]()
*bibbert bij de gedachte aan het inpluggen*quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik denk dat je meer succes hebt als je jezelf op de computer aansluit
Ja! Wat moet je d'r mee?!quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:37 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Mannen!.
Je kunt zo door voor gevoelloze lompe hetero, goed!quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja! Wat moet je d'r mee?!
*pakt liter bier, spuugt op grond, krabt aan zak*
Wijvuh! Da moete we hebbe!
Gift mèn mar 'ne lekkere vis!
Overuigend?
KUT!quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:43 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Je kunt zo door voor gevoelloze lompe hetero, goed!.
Roep daarbij "kut" en praat over voetbal en dan ben jij dé man!.
I just don't get it... at all!quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:43 schreef WAik het volgende:
nope, geen vrouwenpolonaise aan mijn lichaam, duidelijk![]()
Dan is het nu tijd om die vent van je eindelijk eens het bed in te lullen!quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
KUT!
'Ne Voebal.. die's rond! En dar kende mee speule!
Zo, ben ik weer ff DE man geweest vandaag
Da's voor 't eerst in m'n leven
ik weet helemaal niks van voetbal.quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:43 schreef Gerdo het volgende:
[..]
*gaat achter waik staan, legt handen op schouders en begint te lopen*quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:43 schreef WAik het volgende:
nope, geen vrouwenpolonaise aan mijn lichaam, duidelijk![]()
als je bedoelt dat jij mij niet begreep: leuk meisje, maar nee, niks voor mijquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:45 schreef Gerdo het volgende:
[..]
I just don't get it... at all!.
Je bent nooit te oud om te leren natuurlijk!quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik weet helemaal niks van voetbal.Daar gaat m'n cursus heteroows.
adres hebben? ik ben wel van de computer weg te halenquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*gaat achter waik staan, legt handen op schouders en begint te lopen*
Olé!!! Wa'n lekker ding bende gij! En ge het zu'n lekker kúúúntje!
Ik snapte wat jij bedoelde.... en daar kan ik niet bij met m'n hoofd!quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:46 schreef WAik het volgende:
[..]
als je bedoelt dat jij mij niet begreep: leuk meisje, maar nee, niks voor mij*vrouwen van me af sla*
Kut voetbal!!quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:43 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Ja geef maarquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:46 schreef WAik het volgende:
[..]
adres hebben? ik ben wel van de computer weg te halen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |