iddquote:Op donderdag 11 maart 2004 00:44 schreef blublub het volgende:
[..]
nee dankje, mannen zijn toch leuker.
ik ben er zelf 1 dus weet prima wat ik mis....quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:45 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist!
Serieus, NU ga ik echt!!
.
neuh dankje, heb vandaag al genoeg lijken van binnen gezien.....quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:46 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ik zeg haal een kettingzaag over zijn romp heen!
ik had ook geneeskunde moeten gaan doenquote:Op donderdag 11 maart 2004 00:48 schreef blublub het volgende:
[..]
neuh dankje, heb vandaag al genoeg lijken van binnen gezien.....
hoezo?quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:52 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
ik had ook geneeskunde moeten gaan doen
Ik vind het ten eerste een reuze interessant vakgebied en ik zou wel eens een mens van binnen willen zien.quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:53 schreef blublub het volgende:
[..]
hoezo?
in een hart knippen is inderdaad reuze leukquote:Op donderdag 11 maart 2004 00:54 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ik vind het ten eerste een reuze interessant vakgebied en ik zou wel eens een mens van binnen willen zien.
Maar Sterrenkunde is ook leuk
Oeh dat lijkt me zo gaaf!quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:56 schreef blublub het volgende:
[..]
in een hart knippen is inderdaad reuze leuk
jah sterrenkunde is vet, doe jij dat? maar ik haat natuurkunde.....
jah maar er zat zon dikke klont bloed nog in, dat was echt ranzig, en niemand durfde t eruit te beuren, dus moest ik t weer doenquote:Op donderdag 11 maart 2004 00:59 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Oeh dat lijkt me zo gaaf!
Jah, ik doe sterrenkunde en is idd hartstikke vet. Geloof me, wiskunde is nog erger
beuren?quote:Op donderdag 11 maart 2004 01:00 schreef blublub het volgende:
[..]
jah maar er zat zon dikke klont bloed nog in, dat was echt ranzig, en niemand durfde t eruit te beuren, dus moest ik t weer doen![]()
wiskundeben ik ff blij dat ik daar vanaf ben
jah, zo met een pincet erin beuren, erin wroeten enzo, t eruit pulken.....quote:Op donderdag 11 maart 2004 01:01 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
beuren?
aha, ok gaaf!quote:Op donderdag 11 maart 2004 01:03 schreef blublub het volgende:
[..]
jah, zo met een pincet erin beuren, erin wroeten enzo, t eruit pulken.....
jah ik ookquote:Op donderdag 11 maart 2004 01:04 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
aha, ok gaaf!
Maar nou ga'k echt slapen, anders wordt ik gek.
Truste enzo
en je moet hier vaker komenquote:Op donderdag 11 maart 2004 01:05 schreef blublub het volgende:
[..]
jah ik ook
trusten
zal ik doenquote:Op donderdag 11 maart 2004 01:06 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
en je moet hier vaker komen
slaap lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |