aaawwwquote:Op donderdag 11 maart 2004 00:35 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Ikzelf was best tevreden met mezelf tot deze opmerking....
Dat hangt totaal af van de persoon! Samen dronken worden, een hopeloze versierpoging in gang zetten, of mekaar zo snel mogelijk weer uit het oog zien te raken bijvoorbeeld!quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:35 schreef blublub het volgende:
[..]
en wat houden die plannen bij jou dan meestal in?
iz coolquote:Op donderdag 11 maart 2004 00:37 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
hmmz, we kijken nog wel even. Maar ik hou je d'r aan!
Een beetje hard-to-get is wel es leuk, maar als je iemand leuk vindt moet je dat natuurlijk wel gewoon zeggenquote:Op donderdag 11 maart 2004 00:37 schreef blublub het volgende:
[..]
ik had t niet over badguys, ik had t over figuren die zeggen dat ze je niet willen, maar je vervolgens iedere dag bellen zonder dat je er om vraagt en af willen spreken en net als je weer denkt dat t heel misschien wel ergens naar toe zou kunnen gaan ooit dat ze dan weer moeilijk gaan doen. dat zijn geen mysterieuze types, dat zijn zeikerds.....
Een soort van extra pakket zoals bij auto's?quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
aaawww
Zo bedoelde ik het niet!
Tuurlijk ben je zelf al heel erg leuk!
Maar een beetje extra leuk kan nooit kwaad toch?
oooh, dat klinkt heel onschuldig en netjes... maar is t nodig dat uit te plannen dan?quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:37 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Dat hangt totaal af van de persoon! Samen dronken worden, een hopeloze versierpoging in gang zetten, of mekaar zo snel mogelijk weer uit het oog zien te raken bijvoorbeeld!.
als dat positief is, dan doen we dat!quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:39 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Een soort van extra pakket zoals bij auto's?.
Trustequote:Op donderdag 11 maart 2004 00:40 schreef LeBeau het volgende:
Ik ga nu maar naar bedje toe, moet er morgen toch weer tegen een uur of 10 uit en ik houd van mijn uurtjes slaap.En in tegenstelling tot Slerdooow ga ik wel gewoon in één keer naar bed.
Doei!
Fijne nachtquote:Op donderdag 11 maart 2004 00:40 schreef LeBeau het volgende:
Ik ga nu maar naar bedje toe, moet er morgen toch weer tegen een uur of 10 uit en ik houd van mijn uurtjes slaap.En in tegenstelling tot Slerdooow ga ik wel gewoon in één keer naar bed.
Doei!
Soms... en soms ben ik net iets minder braaf en onschuldig!quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:39 schreef blublub het volgende:
[..]
oooh, dat klinkt heel onschuldig en netjes... maar is t nodig dat uit te plannen dan?
Meer Gerdo voor hetzelfde geld, dat klinkt wel goed!quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
als dat positief is, dan doen we dat!
kijk, zelf jij wordt er al boos van. kan je nagaan hoe ik erover denkquote:Op donderdag 11 maart 2004 00:39 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Een beetje hard-to-get is wel es leuk, maar als je iemand leuk vindt moet je dat natuurlijk wel gewoon zeggen
stoutquote:Op donderdag 11 maart 2004 00:41 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Soms... en soms ben ik net iets minder braaf en onschuldig!.
trustenquote:Op donderdag 11 maart 2004 00:42 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Meer Gerdo voor hetzelfde geld, dat klinkt wel goed!.
*ook slapen gaat*
Ogen vallen dicht en morgen moet ik weer vroeg op!.
Trustuh!.
.
Mannen ook!quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:42 schreef blublub het volgende:
[..]
kijk, zelf jij wordt er al boos van. kan je nagaan hoe ik erover denken dan zeg ik nog, je hoeft me niet meer te bellen hoor, doet ie t toch! dat is toch elke mannen droom, dat een meisje dat hij niet wilt zegt: bel me maar niet meer.....
Grrrrquote:Op donderdag 11 maart 2004 00:42 schreef blublub het volgende:
[..]
kijk, zelf jij wordt er al boos van. kan je nagaan hoe ik erover denken dan zeg ik nog, je hoeft me niet meer te bellen hoor, doet ie t toch! dat is toch elke mannen droom, dat een meisje dat hij niet wilt zegt: bel me maar niet meer.....
nee dankje, mannen zijn toch leuker.quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:43 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Mannen ook!.
Ik zou aan vrouwen gaan denken, absoluut de moeite waard!.
Zo zou je het kunnen zeggen...quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:43 schreef blublub het volgende:
[..]
stout![]()
![]()
*wat zij zegt*quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:44 schreef blublub het volgende:
[..]
nee dankje, mannen zijn toch leuker.
jahquote:Op donderdag 11 maart 2004 00:44 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Grrrr
Je weet niet wat je mist!quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:44 schreef blublub het volgende:
[..]
nee dankje, mannen zijn toch leuker.
Trusten Gerdoow!quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:44 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Zo zou je het kunnen zeggen....
Een vriendin van me noemt me vaak "ondeugende lieverd"....
En NU ga ik echt slapen!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |