Dat is niet wat ze zei!quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:29 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
je bedoelt assertief?
duidelijkheidquote:Op donderdag 11 maart 2004 00:28 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Ik ben vóór duidelijkheid!!
nou nee... eingenlijk nietquote:Op donderdag 11 maart 2004 00:29 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
je bedoelt assertief?
Duidelijk isquote:Op donderdag 11 maart 2004 00:29 schreef blublub het volgende:
[..]
duidelijkheid
waren er maar meer mannen die daar van hielden....
Ik moet eerlijk gezegd ook geen vent die niet weet wat ie wil, maar zo eentje waar je in een keer al aan kan zien wat ie te beiden heeft, da's ook niks.quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:29 schreef blublub het volgende:
[..]
duidelijkheid
Over het algemeen zijn het de vrouwen die daar moeite mee hebben toch?quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:29 schreef blublub het volgende:
[..]
duidelijkheid
Er moet natuurlijk ook wat mysterie te ontrafelen zijnquote:Op donderdag 11 maart 2004 00:30 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk gezegd ook geen vent die niet weet wat ie wil, maar zo eentje waar je in een keer al aan kan zien wat ie te beiden heeft, da's ook niks.
ben ik met je eens. in t begin moet t wel een beetje mysterieus en spannend blijven, maar zon figuur dat maar niet weet wat ie wil is ernstig vermoeiend....quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:30 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk gezegd ook geen vent die niet weet wat ie wil, maar zo eentje waar je in een keer al aan kan zien wat ie te beiden heeft, da's ook niks.
Gaan we nu maar shoppenquote:Op donderdag 11 maart 2004 00:28 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Wanneer gaan we nou uit Wiz?
uiteraard, niets zo leuk als een mysterieuze jongenquote:Op donderdag 11 maart 2004 00:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Er moet natuurlijk ook wat mysterie te ontrafelen zijn
Teruste! Eindelijk tijd voor Slerdooom om braaf en rustig te zijn!quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:29 schreef Gerdo het volgende:
Overigens begint het zo langzamerhand wel een beetje bedtijd te worden... Ik kan nu nog welgeteld 5,5 uur slapen....
euhm, Gerdoow, volgens mij scoor je hier geen punten meequote:Op donderdag 11 maart 2004 00:31 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn het de vrouwen die daar moeite mee hebben toch?.
Duidelijkheid in de zin van wat voor plannen je had met een bepaald persoon in bijvoorbeeld de kroeg is uitermate praktsich!quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Er moet natuurlijk ook wat mysterie te ontrafelen zijn
Heej, ik ben ook maar gewoon mezelf... Meer kunnen we d'r niet van maken hé!quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
euhm, Gerdoow, volgens mij scoor je hier geen punten mee
Dat is weer heteroow-duidelijkheidquote:Op donderdag 11 maart 2004 00:33 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Duidelijkheid in de zin van wat voor plannen je had met een bepaald persoon in bijvoorbeeld de kroeg is uitermate praktsich!.
Maar we kunnen je wel een beetje proberen op te leukenquote:Op donderdag 11 maart 2004 00:33 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Heej, ik ben ook maar gewoon mezelf... Meer kunnen we d'r niet van maken hé!.
en wat houden die plannen bij jou dan meestal in?quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:33 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Duidelijkheid in de zin van wat voor plannen je had met een bepaald persoon in bijvoorbeeld de kroeg is uitermate praktsich!.
Ikzelf was best tevreden met mezelf tot deze opmerking...quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar we kunnen je wel een beetje proberen op te leuken
Ja, leuk!quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:31 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Gaan we nu maar shoppen???
Soms, soms... ik kan ook heel vriendelijk, charmant en geheimzinnig zijn...quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat is weer heteroow-duidelijkheid
of liever: heteroow-mannen-duidelijkheid
hmm kheb aankomende twee weken tentamens.quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:35 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ja, leuk!
Kun je volgende week ergens?
Wat denk je? Eerst nuecken en dan zien we wel verder.quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:35 schreef blublub het volgende:
[..]
en wat houden die plannen bij jou dan meestal in?
ik had t niet over badguys, ik had t over figuren die zeggen dat ze je niet willen, maar je vervolgens iedere dag bellen zonder dat je er om vraagt en af willen spreken en net als je weer denkt dat t heel misschien wel ergens naar toe zou kunnen gaan ooit dat ze dan weer moeilijk gaan doen. dat zijn geen mysterieuze types, dat zijn zeikerds.....quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:34 schreef wizarddragon het volgende:
Ik hou wel van mysterieuze jongens, van die bad guys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |