abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17633115
Hallo!
Wie zijn er allemaal al naar de Tefaf in Maastricht geweest dit jaar? Is het wat? Wat zijn de hoogte/dieptepunten en wat mag ik àbsoluut niet missen? Ik ga morgen nl.

Modjes; please niet verhuizen naar Literatureluurs, iets te beperkt publiek daar. Dank.
pi_17633151
In gc sneeuwt het helemaal onder

Ik zou graag gaan, maar dit jaar zijn er niet zo'n apparte stukken ofwel?
pi_17633181
Geen idee of er aparte stukken zijn???
pi_17633532
nee dit jaar voor het eerst niet helaas! We kregen slechts een uitnodiging voor twee personen, en mijn vader besloot dit jaar eens wel te gaan. De topstukken staan gewoon op de website
pi_17633605
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 22:01 schreef nO_On het volgende:
Hallo!
Wie zijn er allemaal al naar de Tefaf in Maastricht geweest dit jaar? Is het wat? Wat zijn de hoogte/dieptepunten en wat mag ik àbsoluut niet missen? Ik ga morgen nl.

Modjes; please niet verhuizen naar Literatureluurs, iets te beperkt publiek daar. Dank.
Ik wil hem best hier laten staan TS, maar vanwege het wat "algemenere" publiek hier kun je misschien iets meer vertellen over Tefaf? Ik heb namelijk geen idee waar het over gaat
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_17633635
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ik wil hem best hier laten staan TS, maar vanwege het wat "alegemenere" publiek hier kun je misschien iets meer vertellen over Tefaf? Ik heb namelijk geen idee waar het over gaat
Het is een grote kunstbeurs in het MECC in Maastricht. .
Past misschien dan ook beter in K&L... euh... LIT heet dat tegenwoordig. . Alhoewel 'ie hier vast weer beter loopt.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_17633890
The European Fine Art Fair
Hier worden alle topstukken uit de kunstwereld naartoe gebracht die te koop zijn. Rembrandts, Monets, Renoirs, etc. Eigenlijk alleen betaalbaar voor the happy few!
Vorig jaar ben ik naar de preview geweest, fan-tas-tisch! Ik heb mijn ogen uitgekeken!
pi_17633936
Ah okee dank jullie wel Ik zou zeggen: Game on
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 10 maart 2004 @ 22:43:18 #9
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_17634157
De TEFAF is één van de grootste kunstbeurzen in Europa die elk jaar in Maart gehouden wordt in Maastricht. (tot en met 14 maart dit jaar)

Je kan het zien als een (duur) museum waar je alles nog kan kopen ook
Ze hebben tussen de 15.000 en 25.000 objecten met een totale waarde tussen de $500 miljoen en een miljard dollar, alles verspreid over een oppervlakte van zo'n 27.000 vierkante meter

Zo is er bijvoorbeeld dit beeldje van Rodin:

Of dit schilderij van Breughel:

En zo ongeveer alles er tussen in
Ik was van plan om te gaan maar dat komt volgend jaar wel .
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_17634328
Kan je altijd mooi auto's kijken bij de parkeerplaats daarzo. .
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')