Idd, de meeste meetings lopen stuk op of dankzij Blijdorp.quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Is dat blijdorp een soort onneembare vesting of zo? Een soort "We kunnen niet verder met ons leven als we niet eerst een geslaagde blijdorp-meet hebben gehad"?
Zodat jij als je van de leeuwen naar de tijgers loopt tegen die tijgers kunt zeggen: Game on!?quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:18 schreef SunChaser het volgende:
Zullen we EERST Blijdorp aandoen?Dan zien we wel verder
En?quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
O trouwens Hellendoorn ben ik al geweest
Of we kunnen naar Corfu!quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zodat jij als je van de leeuwen naar de tijgers loopt tegen die tijgers kunt zeggen: Game on!?
Daar wil jij graag naar toe hè?quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:24 schreef Duderinnetje het volgende:
Waarom gaan we niet gewoon naar de kroeg.
Nu moet je je opgeven en op het laatst afzeggen. Geldt ook voor de Hellendoornmeet, maar pas afzeggen als er geboekt is hoor.quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja maar ik vind dierentuinen eigenlijk gewoon best KUT. En nu?
Been there, done that!quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:25 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Of we kunnen naar Corfu!
Ja. Daarna wil ik best naar Blijdorpquote:Op woensdag 10 maart 2004 21:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Daar wil jij graag naar toe hè?
quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:26 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nu moet je je opgeven en op het laatst afzeggen. Geldt ook voor de Hellendoornmeet, maar pas afzeggen als er geboekt is hoor.
Eerst een stuk in je kraag en dan naar een dierentuin? Mm, zit wel wat in.quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja. Daarna wil ik best naar Blijdorp![]()
Niet over het hekje bij de krokodillen kletteren, maar voor de rest een prima optie lijkt mij.quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Eerst een stuk in je kraag en dan naar een dierentuin? Mm, zit wel wat in.
Daar kunnen ze niet foeballen.quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:29 schreef Lucille het volgende:
Of een lang weekend Malta
Is dat een probleem dan? Ik de dierentuin kenne ze ook nie foeballe.quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Daar kunnen ze niet foeballen.
Nou ja, kan juist leuk zijn bij de krokedillen. Misschien gaan Maerycke en Kbot ook mee nl.quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Niet over het hekje bij de krokodillen kletteren, maar voor de rest een prima optie lijkt mij.
Je kan wel in de dierentuin foeballen, het wordt daar alleen niet gedaan...quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:31 schreef Lucille het volgende:
[..]
Is dat een probleem dan? Ik de dierentuin kenne ze ook nie foeballe.
quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, kan juist leuk zijn bij de krokedillen. Misschien gaan Maerycke en Kbot ook mee nl.
Maerycke, weet je wel, en Kbot...quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Ik begrijp het niet helemaal, maar dat komt omdat ik nieuw ben misschien. Of gewoon uberhaupt traag van begrip. Never mind! Game on!quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maerycke, weet je wel, en Kbot...
Nou ja, moet ik hem uitleggen dan? Jij zegt eerst de kroeg, dan de dierentuin. Ik zeg mm misschien idd de juiste volgorde, stuk in je kraag en dan dieren zien in de dierentuin. Jij zegt weer alleen uitkijken bij de krokedillen dan, want anders kun je weleens in dat vijvertje van ze lazeren. En ik zeg nou als Maerycke en Kbot meegaan juist niet dus. Zo is het ongeveer. Zit het. Geloof ik. Dacht ik.quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet helemaal, maar dat komt omdat ik nieuw ben misschien. Of gewoon uberhaupt traag van begrip. Never mind! Game on!
Ga je ook mee moddersmeren dan?quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:41 schreef Loesje29 het volgende:
Ik boek dan vast, hoor.
Ik bedoel, dat die betalingen goed komen, daar vertrouw ik wel op ondertussen.![]()
Mag jij je broek aanhouden dan?quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:41 schreef pea4fun het volgende:
Ik wil een bubbelmeet!!!
Maar dan wel compleet met gekleurde klei in bilnaad, graag!quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:41 schreef pea4fun het volgende:
Ik wil een bubbelmeet!!!
Alleen als het moet, want je weet dat ik geen kans onbenut laat om die uit te trekkenquote:Op woensdag 10 maart 2004 21:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mag jij je broek aanhouden dan?
Maerycke zal je wel helpen, die heeft leidinggevende capaciteiten.quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:41 schreef Loesje29 het volgende:
Ik boek dan vast, hoor.
Ik bedoel, dat die betalingen goed komen, daar vertrouw ik wel op ondertussen.![]()
Vies, bah, ongewenst en bovendien schadelijk...quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:42 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
Maar dan wel compleet met gekleurde klei in bilnaad, graag!![]()
En wel je bikini aan he Pea.
Je wéét hoe sommigen over naakt denken!!!!!!!!!
Nee, okee, begrijp ik. Dan neem ik het fototoestel mee om je stiekem te fotograveren als jij je broek aanhoudt.quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:43 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Alleen als het moet, want je weet dat ik geen kans onbenut laat om die uit te trekken
Sommige mensen gaan zelfs naakt onder de douche, Loesje.quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:42 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
Maar dan wel compleet met gekleurde klei in bilnaad, graag!![]()
En wel je bikini aan he Pea.
Je wéét hoe sommigen over naakt denken!!!!!!!!!
Doe ik hetzelfde voor als jij hem uittrekt, want dat kan niet anders als functioneel bloot zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, okee, begrijp ik. Dan neem ik het fototoestel mee om je stiekem te fotograveren als jij je broek aanhoudt.
Ja.quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:44 schreef pea4fun het volgende:
Vies, bah, ongewenst en bovendien schadelijk...
Dank uquote:Op woensdag 10 maart 2004 21:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, moet ik hem uitleggen dan? Jij zegt eerst de kroeg, dan de dierentuin. Ik zeg mm misschien idd de juiste volgorde, stuk in je kraag en dan dieren zien in de dierentuin. Jij zegt weer alleen uitkijken bij de krokedillen dan, want anders kun je weleens in dat vijvertje van ze lazeren. En ik zeg nou als Maerycke en Kbot meegaan juist niet dus. Zo is het ongeveer. Zit het. Geloof ik. Dacht ik.
quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:23 schreef SunChaser het volgende:
Idd, de meeste meetings lopen stuk op of dankzij Blijdorp.
Beetje asymmetrisch, vind je niet?quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:46 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Doe ik hetzelfde voor als jij hem uittrekt, want dat kan niet anders als functioneel bloot zijn natuurlijk.
Heb jij nog geoefend met foto's maken? Anders doe ik het wel, heb de laatste tijd wel alleen maar bomen op de foto gezet, maar dat maakt verder weinig verschil....quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:47 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
Ja.
Alles om een nare sfeer te creëren. Enzo.
Neem jij je onderwatercamera mee of ik?
Btw zou jij ook niet eens een foto willen zien van Prupke met kleren aan?quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:46 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Doe ik hetzelfde voor als jij hem uittrekt, want dat kan niet anders als functioneel bloot zijn natuurlijk.
Ik weet niet of jij asymetrisch bent, heb je niet van nabij mogen bewonderen.quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Beetje asymmetrisch, vind je niet?
We nemen toch broodjes mee?quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:51 schreef Loesje29 het volgende:
Hadden we ergens niet nog een soort lijst met stemmen waar we gaan eten?
Waarom? Vrouwen in spijkerbroeken en truien zie ik al iedere dag.quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Btw zou jij ook niet eens een foto willen zien van Prupke met kleren aan?
Nou ik geloof bijna niet dat zij weleens kleren aanheeft nl.quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:54 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Waarom? Vrouwen in spijkerbroeken en truien zie ik al iedere dag.
Behalve als ze mee gaat meeten is dat ook niet van belang. Ze is nog geen dertig, dus ik denk niet dat ze interesse heeft om met ouwe-koeien-uit-de-sloot-halende-bejaarden mee te gaan.quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ik geloof bijna niet dat zij weleens kleren aanheeft nl.
Was zo maar een opmerking in zijn algemeen hoor. En ik dacht dat ze trouwens al iets van 33 was. Daarbij beschouw ik mezelf niet als bejaarde.quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:57 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Behalve als ze mee gaat meeten is dat ook niet van belang. Ze is nog geen dertig, dus ik denk niet dat ze interesse heeft om met ouwe-koeien-uit-de-sloot-halende-bejaarden mee te gaan.
Je bent zo oud als je je voelt. Bovendien heeft Blijdorp gratis rollatorsquote:Op woensdag 10 maart 2004 22:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Was zo maar een opmerking in zijn algemeen hoor. En ik dacht dat ze trouwens al iets van 33 was. Daarbij beschouw ik mezelf niet als bejaarde.
Hee, btw, nog een vraagje heb ik...quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:01 schreef Shark.Bait het volgende:
Moet ik nu Loesje29 vragen om een date bij Paddy's in Rotterdam waarna er een rel uitbreekt?
of is het nog te vroeg daarvoor?
Die je weer moet inleveren bij de krokedillen zeker.quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je bent zo oud als je je voelt. Bovendien heeft Blijdorp gratis rollators![]()
quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Zeg ik zie trouwens dat jij op 2 dagen na precies 10 jaar ouder bent dan ik zeg...quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
stel em maar in dat andere topic, dit gaat over een meetquote:Op woensdag 10 maart 2004 22:03 schreef Ryan3 het volgende:
Hee, btw, nog een vraagje heb ik...
Ja en dan krijg je je euro terug.quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die je weer moet inleveren bij de krokedillen zeker..
O, okee, even omschakelen dan, moment...quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:05 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
stel em maar in dat andere topic, dit gaat over een meet
Gratis koffer ook.quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja en dan krijg je je euro terug.
OUDER???quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zeg ik zie trouwens dat jij op 2 dagen na precies 10 jaar ouder bent dan ik zeg...
Ja, ouder ja. Is dat zo gek???quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
OUDER???
Ja dat is gek, want dan mag jij helemaal niet mee naar de meet!quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ouder ja. Is dat zo gek???.
Ik hang graag out met oudere mensen.quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja dat is gek, want dan mag jij helemaal niet mee naar de meet!![]()
Dan is het goed. Geriafilie, noemen ze dat. Maar dat is echt geen taboe meerquote:Op woensdag 10 maart 2004 22:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik hang graag out met oudere mensen.
Gerontofilie misschien? Geriatrie is de geneeskunde der oude mensen iig.quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dan is het goed. Geriafilie, noemen ze dat. Maar dat is echt geen taboe meer![]()
Ja dat zou best kunnen. Maar hoe dan ook: ik vind alles best.quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gerontofilie misschien? Geraitrie is de geneeskunde der oude mensen iig.
Bomen?quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:49 schreef pea4fun het volgende:
Heb jij nog geoefend met foto's maken? Anders doe ik het wel, heb de laatste tijd wel alleen maar bomen op de foto gezet, maar dat maakt verder weinig verschil....
Hoi Loesjequote:Op woensdag 10 maart 2004 22:22 schreef Loesje29 het volgende:
Bomen?
Nou ja... takken en vooral bossen genoeg onder water daar in dat bubbeloord, ben ik bang![]()
zwemkleding verplicht toch?quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:22 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
Bomen?
Nou ja... takken en vooral bossen genoeg onder water daar in dat bubbeloord, ben ik bang![]()
Bij sommigen is dat niet afdoendequote:Op woensdag 10 maart 2004 22:30 schreef pea4fun het volgende:
zwemkleding verplicht toch?
Haai!quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:26 schreef Shark.Bait het volgende:
Hoi Loesje
quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:53 schreef Loesje29 het volgende:
Haai!
Zeg! zit je nou alweer te datenquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
* Shark.Bait gaat achter L29 schuilen
Zullen we een drankje gaan drinken bij Paddy's?
bookmark: bewijs dat ik het iig dit jaar één keer gevraagd heb, kan niemand achteraf zeuren
Ik date niet met forummers.quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
bookmark: bewijs dat ik het iig dit jaar één keer gevraagd heb, kan niemand achteraf zeuren
O,quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:15 schreef Loesje29 het volgende:quote:Ik date niet met forummers.Op woensdag 10 maart 2004 23:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat hàd je kunnen weten![]()
Niet Loes?quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:15 schreef Loesje29 het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op woensdag 10 maart 2004 23:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
bookmark: bewijs dat ik het iig dit jaar één keer gevraagd heb, kan niemand achteraf zeuren</div></blockquote> Ik date niet met forummers.
1 maar?quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:22 schreef yvonne het volgende:
Hej Sun, ik heb nog een leuke roddel voor FOK!Radio
Meerderequote:Op woensdag 10 maart 2004 23:25 schreef SunChaser het volgende:
[..]
1 maar?
Jaaa met zijn allen naar de fok! studio en lekker relleh!quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:27 schreef pea4fun het volgende:
ow...30/40 meet op fokradio? Of gaan jullie gewoon offtopic?
Ik geloof nooit dat mensen er mentaal tegen kunnen als ik kom opdagenquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:29 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Jaaa met zijn allen naar de fok! studio en lekker relleh!
Als jij meegaat naar de dierentuin wil ik er ook wel bij zijn hoor.quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:30 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat mensen er mentaal tegen kunnen als ik kom opdagen
Jij gaat toch alleen in de organisatie en komt dan niet opdagen?quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:30 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dat is NU mijn streven.quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:19 schreef yvonne het volgende:
O,
dan zwijg ik maar ...
Weet waar je aan begintquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:40 schreef WebForce het volgende:
Mijn eerste meeting ooit
Mjah....quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:21 schreef Maerycke het volgende:
Niet Loes?
Ach, het kan botterquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:58 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
Mjah....
´Ik date wel met forummers maar niet met jou´ vond ik ook weer zo bot.
Tuurlijk welquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:30 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik volg een nieuw principe: van de 1000 die ik uit vraag, is er minimaal één die ja zegtquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:07 schreef pea4fun het volgende:
Zeg! zit je nou alweer te daten![]()
Correctie: * Shark.Bait doet altijd vruchteloze pogingen om een date te krijgen maar heeft nog minder suc6 dan een dooie--hier op fok danquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:08 schreef SunChaser het volgende:
Shark.Bait is altijd aan het daten.
Het is geen date, het is een mini-meet, gezelli in Rotterdam...wie weet komen we de hele fok! crew daar tegenquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:15 schreef Loesje29 het volgende:
Ik date niet met forummers.
Hmmm.. het deja-vu gevoel viert hoogtij in mijn breinquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:22 schreef yvonne het volgende:
Hej Sun, ik heb nog een leuke roddel voor FOK!Radio
Waarom zou jij je dit keer ineens anders voordoen dan?quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:58 schreef Loesje29 het volgende:
Mjah....
´Ik date wel met forummers maar niet met jou´ vond ik ook weer zo bot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |