Idd, de meeste meetings lopen stuk op of dankzij Blijdorp.quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Is dat blijdorp een soort onneembare vesting of zo? Een soort "We kunnen niet verder met ons leven als we niet eerst een geslaagde blijdorp-meet hebben gehad"?
Zodat jij als je van de leeuwen naar de tijgers loopt tegen die tijgers kunt zeggen: Game on!?quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:18 schreef SunChaser het volgende:
Zullen we EERST Blijdorp aandoen?Dan zien we wel verder
En?quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
O trouwens Hellendoorn ben ik al geweest
Of we kunnen naar Corfu!quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zodat jij als je van de leeuwen naar de tijgers loopt tegen die tijgers kunt zeggen: Game on!?
Daar wil jij graag naar toe hè?quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:24 schreef Duderinnetje het volgende:
Waarom gaan we niet gewoon naar de kroeg.
Nu moet je je opgeven en op het laatst afzeggen. Geldt ook voor de Hellendoornmeet, maar pas afzeggen als er geboekt is hoor.quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja maar ik vind dierentuinen eigenlijk gewoon best KUT. En nu?
Been there, done that!quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:25 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Of we kunnen naar Corfu!
Ja. Daarna wil ik best naar Blijdorpquote:Op woensdag 10 maart 2004 21:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Daar wil jij graag naar toe hè?
quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:26 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nu moet je je opgeven en op het laatst afzeggen. Geldt ook voor de Hellendoornmeet, maar pas afzeggen als er geboekt is hoor.
Eerst een stuk in je kraag en dan naar een dierentuin? Mm, zit wel wat in.quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja. Daarna wil ik best naar Blijdorp![]()
Niet over het hekje bij de krokodillen kletteren, maar voor de rest een prima optie lijkt mij.quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Eerst een stuk in je kraag en dan naar een dierentuin? Mm, zit wel wat in.
Daar kunnen ze niet foeballen.quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:29 schreef Lucille het volgende:
Of een lang weekend Malta
Is dat een probleem dan? Ik de dierentuin kenne ze ook nie foeballe.quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Daar kunnen ze niet foeballen.
Nou ja, kan juist leuk zijn bij de krokedillen. Misschien gaan Maerycke en Kbot ook mee nl.quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Niet over het hekje bij de krokodillen kletteren, maar voor de rest een prima optie lijkt mij.
Je kan wel in de dierentuin foeballen, het wordt daar alleen niet gedaan...quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:31 schreef Lucille het volgende:
[..]
Is dat een probleem dan? Ik de dierentuin kenne ze ook nie foeballe.
quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, kan juist leuk zijn bij de krokedillen. Misschien gaan Maerycke en Kbot ook mee nl.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |