Al sinds ik echt geinteresseerd ben geraakt in films, vind ik het echt een magisch medium. Het raakt me, het brengt me in een andere wereld, het laat me genieten.
![]()
Jammer genoeg gebeurt dat niet bij elke film, maar er zitten erg goede tussen.
Anyway, telkens als ik films zie, denk ik erover hoe geweldig het zou zijn mee te werken aan zo'n grote productie, waarmee je miljoenen mensen van kan laten genieten. En wat leuk het me lijkt om gewoon in een hele groep zo'n product tot een goed einde te brengen. Zeker sinds ik de extra's van Lord of the Rings heb gekeken lijkt me meewerken aan een film gewoon echt helemaal
![]()
.
En al is het maar als kabeldrager, broodjesuitdeler of weet ik veel wat al niet meer, als ik maar gewoon mee kan werken eraan, als dagtaak. En dat allemaal natuurlijk in het mekka van de film, Hollywood.
![]()
Alleen nu de grote vraag natuurlijk.....Moet je hiervoor nog iets van een opleiding gedaan hebben? Of zou je gewoon naar L.A. kunnen vertrekken en daar gewoon gaan solliciteren zonder enige ervaring? Hoe gaat Amerika met buitenlanders om die er willen komen werken? Krijg je een normale kans?
En zo zullen er misschien nog wel meer vragen zijn, alleen kom ik er nu even niet op. Maar goed, iemand die ideeen heeft hierover?