Meid, het is wat!quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dat zal best wel.
maar ik zag ook dat hij nogal beschonken was.
en al is er ruzie, dan hoef je niet terug te slaan en herrie te schoppen.
dus dat was gewoon even mijn mening
Je bent bekend met het feit dat Beau vroeger bij het ASC/AVSV zat? En dus zo'n beetje de personificatie van een bal is?quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:56 schreef milagro het volgende:
[..]
Meid, het is wat!
Beschonken nog wel!
Beau
Ik had hem graag nog een hardere knal uit zien delen..
Ballen moet je slaan, daar zijn ze voor tenslotte
Ja en wie kreeg er gisteravond klappen als eerste?quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:06 schreef tong80 het volgende:
Beau was zelf de grootste bal van Nederland.
Nee, joh dat wist ik niet, vertel!quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:05 schreef xootje het volgende:
[..]
Je bent bekend met het feit dat Beau vroeger bij het ASC/AVSV zat? En dus zo'n beetje de personificatie van een bal is?
Je hebt hem nooit op Talk Radio gehoord destijds?quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:13 schreef Isabeau het volgende:Beau
is nu helemaal mijn held!
Ik dacht dat het een beetje een watje was, maar hij kan wèl lekker bezopen raken en hij kan prima rammen! Go Beau Go!
Nee, ze is biquote:Op woensdag 10 maart 2004 22:19 schreef tong80 het volgende:
Spigt is een lesbienne.
Wat zegt dat over Beau ?
quote:Beau deur uitgezet bij Boekenbal.
Beau van Erven Dorens is dinsdagnacht door beveiligers de Stadsschouwburg uitgezet nadat hij was betrokken bij een vechtpartij op het Boekenbal.
De presentator kreeg ruzie tijdens een gesprek met twee studenten. Het ging van kwaad tot erger, toen Van Erven Dorens een glas tegen zijn hoofd kreeg ging hij 'over de rooie' en gaf een student een paar flinke klappen.
De Amsterdammer schaamt zich een dag later diep voor de affaire. "Een genante vertoning. Ik had een borrel op en die studenten waren BN'ers aan het pesten." De klappen zijn te zien in het AT5-programma Kort Amsterdams.
Het waren redacteuren van Propria Cures, een vrij bekend Amsterdams studentenblad annex kweekvijver...waarschijnlijk waren ze gewoon uitgenodigd.quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:41 schreef jeroenisblij het volgende:
wel redelijk knap van die balletjes dat ze op dat ze
-op dat feest binnen komen
-met bn'ers aan de praat raken
-mensen dermate kunnen beinvloeden dat zelfs een bn'er klappen wil uitdelen.
vlotte babbel die gasten, erg benieuwd waar ze het over gehad hebben.
Vindi lullo's? Ben je niet een beetje in de war? Vindi's komen uit Groningen, deze eikeltjes gewoon uit Amsterdam...quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:42 schreef Chooselife het volgende:
vlotte babbel die gasten?.. whahahahahahahaha
vindi lullo's
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |