Boulevard heeft niet alles uitgezonden iig.quote:RTL Boulevard-presentator Beau van Erven Dorens is gisteravond op het Boekenbal in gevecht geraakt met enkele mensen en vervolgens afgevoerd door de beveiling. Het Boekenbal is een jaarlijks terugkerend literair elitefeest waarin allerlei schrijvers en andere literaire figuren bij elkaar komen.
Alles is op de gevoelige plaat gelegd door de Amsterdamse televisiezender AT5 die de beelden inmiddels heeft uitgezonden.
Op de beelden is te zien dat een zeer beschonken Beauhammed Ali een woordenwisseling heeft met een student en deze vervolgens een paar tikken op zijn hoofd geeft. De beveiliging voerde Van Erven Dorens vervolgens onder luid protest van de presentator zelf af.
Beau schaamt zich diep voor het incident zo liet hij blijken in Boulevard en op AT5.
Jezus, anders lees je eerst even het hele verhaalquote:Op woensdag 10 maart 2004 19:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
wat een sukkel joh
je hebt al wel een status, ik bedoel je bent beroemd.
en dan ga je je zo gedragen
Nog niet.quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:24 schreef Fillipe het volgende:
iemand nog een link van het complete filmpje?
was een goede rake klap van Beau iddquote:ik vond die rechter vuistslag wel mooi
en wat is nu precies volgens jou het probleem aan mijn post?quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:24 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Jezus, anders lees je eerst even het hele verhaal![]()
Zucht, muts.
Ah jammer hier nog het verhaal van de affaire van GS :quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:25 schreef static het volgende:
[..]
Nog niet.
Mijn neef werkt bij AT5 maar die zit nu in India, anders had ik wel wat kunnen regelen denk ik.
De ongecensureerde versie ofzo.
Als je even het hele verhaal leest, wie oa begon e.d dan kwam je al snel tot de conclusie dat Beau niet begon en dat die gasten het uitlokten, dus is het niet zo vreemd dat Beau ze een pak slaag verkocht.quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:26 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
en wat is nu precies volgens jou het probleem aan mijn post?
Dat is al een heel ander verhaal.quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:27 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ah jammer hier nog het verhaal van de affaire van GS :
Het was weer reuze gezellig gisteravond tijdens het jaarlijks terugkerende elitefeestje, ook wel Boekenbal genaamd. Iedereen was er. Inclusief GeenStijl: de drank was immers gratis en dan zijn wij al snel van de partij. Hebben ons nog even vermaakt met de omhoog gevallen nietsnutten van het obscure blaadje Propria Cures, maar we besloten al snel met wat boekengroupies uit de wind te gaan staan. Beau van Erven Doorens, notabene een ex-Propria Cures vuller, schonk ondertussen nog maar eens een glas in. Enigszins aangeschoten (zeg maar gewoon bezopen) besloot hij zijn oude makkers, die door GeenStijl gefrustreerd waren achter gelaten, met een bezoekje te vereren. Wat er precies werd gezegd weten we niet, maar al snel was het hommeles. Na wat geduw en getrek tussen Beau en de wannabe schrijvertjes werd de RTL-coryfee gevloerd. Meneer kwam met zijn kop op een bloembak terecht en liep een forse snee op boven zijn rechter wenkbrauw. Beau, kwam zag en overwon, stond op en begon vervolgens in te hakken op alles wat bewoog. De in allerijl toegesnelde beveiliging wist de ontketende presentator uiteindelijk tegen zichzelf in bescherming te nemen en via een zijdeur af te voeren. Dit onder luid protest van Beau, die wij herhaaldelijk "Rot op man!" hoorden roepen. U begrijpt dat we Beau inmiddels in onze stijlloze harten hebben gesloten. En voor de heertjes van Propria Cures hebben wij maar één boodschap: De Tiefus! Vanavond wel even allemaal kijken naar RTL-Boulevard of de visagiste een beetje knap werk heeft afgeleverd...
dat zal best wel.quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:28 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Als je even het hele verhaal leest, wie oa begon e.d dan kwam je al snel tot de conclusie dat Beau niet begon en dat die gasten het uitlokten, dus is het niet zo vreemd dat Beau ze een pak slaag verkocht.
Dat is toch niet uit de openingspost op te maken, menneke.quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:28 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Als je even het hele verhaal leest, wie oa begon e.d dan kwam je al snel tot de conclusie dat Beau niet begon en dat die gasten het uitlokten, dus is het niet zo vreemd dat Beau ze een pak slaag verkocht.
In Boulevard hadden ze het over een glas dat hij tegen z'n kop kreeg.. da's toch net ff anders dan met je kop op een bloembak vallen.quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:27 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ah jammer hier nog het verhaal van de affaire van GS :
[lang verhaal van GS]
Nee tuurlijk niet joh, als 2 studentjes jou gaan irriteren en je gaan slaan met 'n glas blijf je uiteraard normaal doen. Hoe .... kan iemand zijn.quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dat zal best wel.
maar ik zag ook dat hij nogal beschonken was.
en al is er ruzie, dan hoef je niet terug te slaan en herrie te schoppen.
dus dat was gewoon even mijn mening
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |