Dat is zo ja, maareh, het is juist dat studeren wat me de keel uithangt, dus universiteit ga ik al helemaaaaaal niet doen!quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:12 schreef Arjan321 het volgende:
je kan er mee naar de uni.. geloof ik
voor de meeste studies kom je met een goede propedeuse er gewoon op hoor..quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:13 schreef mamamiep het volgende:
Volgens mij kan je er niet meer mee dan doorstromen naar de Universiteit. Je moet echt je diploma hebben daarvoor.
quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:17 schreef jagermaster het volgende:
[..]
voor de meeste studies kom je met een goede propedeuse er gewoon op hoor..
Het zijn 2 aparte zinnenquote:Op woensdag 10 maart 2004 19:17 schreef jagermaster het volgende:
[..]
voor de meeste studies kom je met een goede propedeuse er gewoon op hoor..
niet met een HBO p hoor ....quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:29 schreef DABAMaster het volgende:
Met je p kan je naar de Uni... meer niet
Nee, niet altijd. Ik ben met mijn HBO P (technische natuurkunde) meteen toegelaten.quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:07 schreef devilish1980 het volgende:
niet met een HBO p hoor ....
dan heb je nog steeds een toelatingsexamen nodig...
Weheeeeel !!!!quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:07 schreef devilish1980 het volgende:
[..]
Ligt er aan welke opleiding, je kan niet met een P van SPW naar uni Wiskunde of zo, maar als de opleidingen een beetje aansluiten kan het zonder toelatingsexamen (toelatingsexamen was dacht ik toch ook pas als je 21 of ouder bent?)quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:07 schreef devilish1980 het volgende:
[..]
helemaal niksquote:Op woensdag 10 maart 2004 19:08 schreef Mackenzie het volgende:
Goed, ik ga stoppen met mijn opleiding Creatieve Therapie. Ik zit in het tweede jaar en moet nog even een toets halen, dan ben ik in het bezit van mijn propedeuse. Dat moet wel lukken.
Als ik gestopt ben, wil ik fulltime gaan werken. (ga me nou niet vertellen dat dit dom is, want het is dommer als je gedemotiveerd doorgaat met school en er alleen maar ongelukkig van wordt). Het liefste zou ik wel iets doen in de richting van mijn opleiding (denk aan activiteitenbegeleiding in een bejaardentehuis ofzo), maar ik denk dat je daarvoor toch in bezit moet zijn van een MBO diploma.
Om een lang verhaal kort te maken: Weet iemand wat mijn baan-mogelijkheden zijn als ik in het bezit ben van een propedeuse? Kan ik er uberhaupt iets mee, of moet ik erop rekenen dat ik bij de supermarkt kan gaan solliciteren (bij wijze van spreken)??
Alvast bedankt!
In dat geval kan je zo bij Burger King aan de slag.quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:14 schreef Mackenzie het volgende:
[..]
Dat is zo ja, maareh, het is juist dat studeren wat me de keel uithangt, dus universiteit ga ik al helemaaaaaal niet doen!
Tegen een hongerloon werken, nooit hogerop komen en weinig poen in je zak hebben vind je dus een acceptabele consequentie?quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:14 schreef Mackenzie het volgende:
Dat is zo ja, maareh, het is juist dat studeren wat me de keel uithangt, dus universiteit ga ik al helemaaaaaal niet doen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |