quote:Op woensdag 10 maart 2004 16:16 schreef ikbengeweldig het volgende:
*topic aai*
ah, het spint al
IBG!quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:14 schreef ikbengeweldig het volgende:
Beavke!
Tech!
Discussieren over waanideen van veertigers?quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:15 schreef ikbengeweldig het volgende:
* ikbengeweldig wordt een beetje moe van al die veertigers die zich door zijn gay.nl profiel laten inspireren tot waaniedeen en daar vervolgens over willen discussieren
Beafquote:Op woensdag 10 maart 2004 17:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
IBG!
*aai*
Ha, jijbentgeweldig!quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:14 schreef ikbengeweldig het volgende:
Beavke!
Tech!
Haaai Techquote:Op woensdag 10 maart 2004 17:22 schreef tech het volgende:
[..]
Ha, jijbentgeweldig!
Tja, misschien dan iets toevoegen aan je tekst zoals "van opa's ben ik niet gediend" ?quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:15 schreef ikbengeweldig het volgende:
* ikbengeweldig wordt een beetje moe van al die veertigers die zich door zijn gay.nl profiel laten inspireren tot waaniedeen en daar vervolgens over willen discussieren
Haai Beau'tjequote:Op woensdag 10 maart 2004 17:23 schreef LeBeau het volgende:
Best grappig, aangezien mijn naam dus echt helemaal niet op Patrick lijkt.Vraag me af wie hem verzonnen heeft.
Ik herinner me niets.quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:26 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Haai Beau'tje
ik herinner me een discussie over namen en persoonlijkheden
Nee hoor, maar het ging over namen en karakters. Kennelijk vind iemand jou een Patrickquote:Op woensdag 10 maart 2004 17:45 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik herinner me niets.Is er tijdens die discussie misschien besloten dat ik Patrick heet? Want dan had ik toch liever iets leukers gehad hoor.
*Patrick over z'n bollebol aai*quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:23 schreef LeBeau het volgende:
![]()
Vandaag ben ik erachter gekomen dat ik volgens de Hogeschool Rotterdam Patrick heet.Dat was eerder al een keer voorgekomen toen ik iets gemaild kreeg voor een vak wat ik uiteindelijk niet eens hoefde te volgen, maar nu sta ik dus ook voor een assessment ingeroosterd as Patrick, en daar is dus weer iemand anders verantwoordelijk voor.
Best grappig, aangezien mijn naam dus echt helemaal niet op Patrick lijkt.Vraag me af wie hem verzonnen heeft.
Wil je er over discussieren?quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:15 schreef ikbengeweldig het volgende:
Dan heeft Pup pech.quote:Op woensdag 10 maart 2004 18:11 schreef Ang3l het volgende:Thuis!
Vest gekocht voor Pup
(maar nu wil ik 't zelf aan)
Pas op, straks zitten er knieën inquote:Op woensdag 10 maart 2004 18:11 schreef Ang3l het volgende:Thuis!
Vest gekocht voor Pup
(maar nu wil ik 't zelf aan)
Hoezee uw vege lijf heeft zich huiswaarts gekeerd en is in volle glorie aangekomen op de eindbestemming, de blauwe schimmel heeft haar werk gedaan, zoals veertien honden hun werk doen als ze bij de bakkerij staan te krassen om een dansje.quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:55 schreef Cybart het volgende:
en we zijn weer thuis![]()
Was dit de dag van Kugari of van Ken?quote:Op woensdag 10 maart 2004 18:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
Al met al, het was een leerzame en waardevolle ervaring.
Als jij zou weten wat ik wist, dan zag je het verband tussen die twee zaken. Dan wist je wat ik morgen ging doen, en dan wist je wat ik gisteren deed, maar je weet niet wat ik weet, dus weet je niet wat ik gisteren deed, en je weet niet wat ik morgen doe, waar ik mij een kleine driehonderd jaar geleden bevond en wat het verband is tussen blauwe schimmel en jouw vege lijf, en de lijven van nog heel wat andere vege persoonlijkhedenquote:Op woensdag 10 maart 2004 18:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik mis het verband tussen blauwe schimmel en mijn terugkerende vege lijf
Maar goed, ik mis wel vaker iets bij jou![]()
Ik weet ook iets wat jij niet weet: dat je gek bentquote:Op woensdag 10 maart 2004 18:30 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Als jij zou weten wat ik wist, dan zag je het verband tussen die twee zaken. Dan wist je wat ik morgen ging doen, en dan wist je wat ik gisteren deed, maar je weet niet wat ik weet, dus weet je niet wat ik gisteren deed, en je weet niet wat ik morgen doe, waar ik mij een kleine driehonderd jaar geleden bevond en wat het verband is tussen blauwe schimmel en jouw vege lijf, en de lijven van nog heel wat andere vege persoonlijkheden
Ik denk dat-ie dat al wel wistquote:Op woensdag 10 maart 2004 18:37 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet ook iets wat jij niet weet: dat je gek bent
Je weet het nooitquote:Op woensdag 10 maart 2004 18:41 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik dekn dat-ie dat al wel wist
Leugens! Ketterse leugens! Je gevorkte tong is als een giftig mes dat een incisie maakt tussen mijn ribben en mijn linkerlong lossnijdt en verwijdert!quote:Op woensdag 10 maart 2004 18:37 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet ook iets wat jij niet weet: dat je gek bent
Lenige tongquote:Op woensdag 10 maart 2004 18:46 schreef Kugari-Ken het volgende:
Leugens! Ketterse leugens! Je gevorkte tong is als een giftig mes dat een incisie maakt tussen mijn ribben en mijn linkerlong lossnijdt en verwijdert!
Je moest eens wetenquote:Op woensdag 10 maart 2004 18:47 schreef NathaN het volgende:
[..]
Lenige tong
Lucky Pup.quote:Op woensdag 10 maart 2004 18:50 schreef Ang3l het volgende:
Je moest eens weten
tongetje kan dubbelvouwen en ongeveer 360 graden rond
Doe mij zo'n tongquote:Op woensdag 10 maart 2004 18:47 schreef NathaN het volgende:
[..]
Lenige tong
Thuis!!!!! ow ik was al thuisquote:Op woensdag 10 maart 2004 17:55 schreef Cybart het volgende:
en we zijn weer thuis![]()
As onderdeel van jezelf? Of zeg maar tegenover je?quote:Op woensdag 10 maart 2004 18:53 schreef beaverhausen het volgende:
Doe mij zo'n tong
quote:Op woensdag 10 maart 2004 18:46 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Leugens! Ketterse leugens! Je gevorkte tong is als een giftig mes dat een incisie maakt tussen mijn ribben en mijn linkerlong lossnijdt en verwijdert!
Mag allebei.quote:Op woensdag 10 maart 2004 18:54 schreef NathaN het volgende:
[..]
As onderdeel van jezelf? Of zeg maar tegenover je?
Gezelligquote:Op woensdag 10 maart 2004 18:53 schreef wizarddragon het volgende:
Thuis!!!!! ow ik was al thuis
als ik me kut voel of moe ben hoef ik enkel het aisha filmpje weer eens te bekiijken waar je die link van had (de puistenkop die aisha playbackt op zijn mm-dekbed) en dan kan ik er weer de hele dag tegen.quote:Op woensdag 10 maart 2004 18:30 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Als jij zou weten wat ik wist, dan zag je het verband tussen die twee zaken. Dan wist je wat ik morgen ging doen, en dan wist je wat ik gisteren deed, maar je weet niet wat ik weet, dus weet je niet wat ik gisteren deed, en je weet niet wat ik morgen doe, waar ik mij een kleine driehonderd jaar geleden bevond en wat het verband is tussen blauwe schimmel en jouw vege lijf, en de lijven van nog heel wat andere vege persoonlijkheden
ERgh :S weer alle vooroordelen proberen te bevestigen?quote:Nieuwe NL speelfilm in de maak: GAY
quote:
Credited cast:
Josefine van Asdonk
Inge Ipenburg
Kelly(als pot)
Hugo Metsers III
Nada van Nie
Dean Rednick![]()
Maarten Spanjer
Serge-Henri Valcke![]()
Casper van Bohemen![]()
Hummie van de Tonnekreek![]()
Joris Van De Zande
Zullen we eerst wachten tot we weten waar die over gaat?quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:24 schreef WAik het volgende:
ERgh :S weer alle vooroordelen proberen te bevestigen?
Goedenavond, jongedamequote:Op woensdag 10 maart 2004 19:28 schreef Idril-2 het volgende:
*meldt*
Haj allemaal
Late reactie.quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:12 schreef tech het volgende:
JAAAA! Verbinding met internet via het bedrijfsnetwerk!
Wiz:
Weet je dat niet dan? Gecast dan is het verhaal toch bekend zou je denken...quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:29 schreef NathaN het volgende:
[..]
Zullen we eerst wachten tot we weten waar die over gaat?
try imdbquote:Op woensdag 10 maart 2004 19:43 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Weet je dat niet dan? Gecast dan is het verhaal toch bekend zou je denken...
Zoekt ook niet echt makkelijk met google
Nee, daar staat lekker veel informatie.quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:47 schreef WAik het volgende:
[..]
try imdb==> http://www.imdb.com/title/tt0393321/
wel over de acteurs en waar ze in hebben gespeeld. standaard soep/soap-castquote:Op woensdag 10 maart 2004 19:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee, daar staat lekker veel informatie.
Misschien dat diegene dan ook bij de Hogeschool werkt?quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:47 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Nee hoor, maar het ging over namen en karakters. Kennelijk vind iemand jou een Patrick
Hier ben je gewoon Beau hoor
quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:48 schreef beaverhausen het volgende:
Haai Patrick Beautje!
Whehehequote:Op woensdag 10 maart 2004 20:07 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Niks Patrick!
Noem jou toch ook geen... naja, iets anders.
Vind je??quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:33 schreef Cybart het volgende:
waarom is Nick Lachey zo lekker?![]()
quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:35 schreef wizarddragon het volgende:
Geil hoor![]()
Ik zie het probleem niet zoquote:Op woensdag 10 maart 2004 20:35 schreef Ang3l het volgende:
Wie
edit: o die ...![]()
Hij heeft een beetje een domme spierbundel uitstraling vind ik
dat wijf van hem die is domquote:Op woensdag 10 maart 2004 20:35 schreef Ang3l het volgende:
Wie
edit: o die ...![]()
Hij heeft een beetje een domme spierbundel uitstraling vind ik
ik zet hem op mijn "legaal neuken van een celebrity lijstje"quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:40 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
hmm cute, maar niet echt m'n ding.
http://www.city-data.com/city/Buffalo-Texas.htmlquote:Op woensdag 10 maart 2004 20:42 schreef Cybart het volgende:
(kip op zijn buffalo's dus, staat in amerika he)
Let wel even op in welk land je hem tegenkomtquote:Op woensdag 10 maart 2004 20:43 schreef Cybart het volgende:
ik zet hem op mijn "legaal neuken van een celebrity lijstje"
ja, dat is ook goed, het gaat om het ideequote:Op woensdag 10 maart 2004 20:47 schreef NathaN het volgende:
[..]
http://www.city-data.com/city/Buffalo-Texas.html
Stad, dus, Cybabe
hmmzz helaas hetero-film?quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga Orgazmo kijken![]()
Speelde hij niet in Breaker High ofzo??quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:47 schreef WAik het volgende:
hmm niet echt wat naar mijn zin...
als je het over acteurs hebt zou ik eerder voor ryan gosling gaan
http://images.google.nl/i(...)UTF-8&q=ryan+gosling of
http://www.imdb.com/name/nm0331516/
Klik eens op die onderste link?quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:49 schreef wizarddragon het volgende:
Speelde hij niet in Breaker High ofzo??
eensgelijksquote:Op woensdag 10 maart 2004 20:47 schreef WAik het volgende:
hmm niet echt wat naar mijn zin...
als je het over acteurs hebt zou ik eerder voor ryan gosling gaan
http://images.google.nl/i(...)UTF-8&q=ryan+gosling of
http://www.imdb.com/name/nm0331516/
Gewoon op je internationale lijstje zettenquote:Op woensdag 10 maart 2004 20:48 schreef NathaN het volgende:
[..]
Let wel even op in welk land je hem tegenkomt
Ja dus...hmm brunette staat hem beter.quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:49 schreef NathaN het volgende:
[..]
Klik eens op die onderste link?
*sugt*quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:50 schreef beaverhausen het volgende:
Gewoon op je internationale lijstje zetten
quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:50 schreef wizarddragon het volgende:
Ja dus...hmm brunette staat hem beter.
dat maakt voor het lijstje niet uit hoorquote:Op woensdag 10 maart 2004 20:51 schreef NathaN het volgende:
[..]
*sugt*
In sommige landen is homosex dus illegaal.
*dan maar expliciet zeg*
oeh jij kijkt dus ookquote:Op woensdag 10 maart 2004 20:33 schreef Cybart het volgende:
waarom is Nick Lachey zo lekker?![]()
remember the titans, the gay onequote:Op woensdag 10 maart 2004 20:49 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Speelde hij niet in Breaker High ofzo??
I doubt that will stand up in courtquote:Op woensdag 10 maart 2004 20:52 schreef Cybart het volgende:
dat maakt voor het lijstje niet uit hoor
vandaag ging ie zwemmenquote:Op woensdag 10 maart 2004 20:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
oeh jij kijkt dus ook
hmm ik heb niet zoveel met spierbundelsquote:Op woensdag 10 maart 2004 20:50 schreef Cybart het volgende:
[..]
eensgelijks
wat een schraal menneke
quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:42 schreef Cybart het volgende:
dat wijf van hem die is dom
prrrrrrquote:Op woensdag 10 maart 2004 20:53 schreef Cybart het volgende:
[..]
vandaag ging ie zwemmen![]()
mischien komt het omda'k zelf nie een spierbundel ben, maar een klein mennekequote:Op woensdag 10 maart 2004 20:53 schreef WAik het volgende:
[..]
hmm ik heb niet zoveel met spierbundels![]()
quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
prrrrrr
en je zag z'n tan-line (bruiningrandje)
quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:55 schreef Cybart het volgende:
[..]
mischien komt het omda'k zelf nie een spierbundel ben, maar een klein menneke
en dan is het lekker om tegen iemand aan te kruipen die lekker zijn grote armen om je heen kan slaan
quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:53 schreef Cybart het volgende:
[..]
vandaag ging ie zwemmen![]()
lolquote:Op woensdag 10 maart 2004 20:57 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik wil ook een Nick LaChey lichaam hebben, dan krijg je ieder potje opengedraaid, en ik denk dat ik de hele dag voor de spiegel zou staan en rondlopen, ook al is het min tien, zonder shirt aan.
quote:Antonie Kamerling toch niet in GAY
(10-03-2004, 19:32)
Antonie Kamerling speelt toch geen rol in de nieuwe Nederlandse speelfilm GAY. De 37-jarige ex-GTST-acteur en producent Tom Six kwamen er "financieel niet uit".
GAY is een tragikomisch verhaal over twee homoseksuele jongens: Pascal (Joris van de Sande) en zijn vriend Max (Hugo Metsers III). Samen vormen ze een decadent stel dat feilloos de weg kent in de Amsterdamse gayscene. Pascal is een ietwat arrogante soapacteur die niets liever wil dan een filmcarrière in Hollywood, Max een narcistische tv-producent die niet meer op de kleintjes hoeft te letten. Als Max een affaire krijgt met een Amerikaanse fotograaf loopt het mis.
De film, die ongeveer 100 minuten duurt, speelt zich af in Amsterdam. De afgelopen maand werden opnames gemaakt in onder meer Mister B, de April, de Soho en de Exit. Volgens de producent belicht GAY de homoscene op een positieve en eerlijke manier, zonder daarbij gebruik te maken van al te veel stereotypen. "Het wordt een film met een onderliggende, taboedoorbrekende missie."
de cast
Volgens producent Tom Six werden diverse bekende Nederlandse acteurs benaderd voor een rol in GAY, maar durfden ze het niet aan. Hij wil niet zeggen om welke acteurs het gaat. Naast Hugo Metsers III (GTST, Diamant) en Joris van de Sande (theaterstuk Familie) zijn er ook hoofdrollen weggelegd voor Nienke Brinkhuis (Swingers) en de Amerikaanse acteur annex fotomodel Dean Reynick.
Een aantal bekende Nederlanders vervullen een gastrol. Zo speelt Hummie van der Tonnekreek een journaliste en is Nada van Nie een juryvoorziter tijdens een auditie. Verder duikt Josefine van Asdonk op als tv-redacteur, Casper van Bohemen als de vriend van Nienke Brinkhuis, Kelly (Big Brother) is een lesbienne en Serge Henri Valcke speelt een dierenarts. De film verschijnt rond september in de Nederlandse bioscopen. [HPT]
(bron: Expreszo)
Moeite van het bekijken waard denk ikquote:Op woensdag 10 maart 2004 21:00 schreef NathaN het volgende:
[..]
ik val gewoon op jongens met een leuk koppie en een lekker lijfquote:Op woensdag 10 maart 2004 20:56 schreef WAik het volgende:
tja, zelf ben ik normaal postuur en val op alles behalve HUGE/te overdreven spiermassas
waarom geloof ik daar zo weinig vanquote:Volgens de producent belicht GAY de homoscene op een positieve en eerlijke manier, zonder daarbij gebruik te maken van al te veel stereotypen.
Wat toevallig..ik zat ook ff te googlen naar die Dean Reynick.quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:02 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik kan overigens geen enkele foto vinden van die "Dean Reynick"
Dan doe je t lekker stiekemquote:Op woensdag 10 maart 2004 20:51 schreef NathaN het volgende:
[..]
*sugt*
In sommige landen is homosex dus illegaal.
*dan maar expliciet zeg*
Omdat de gayscene een grote hoop van stereotypen is?quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:02 schreef Cybart het volgende:
[..]
waarom geloof ik daar zo weinig van
haaiquote:Op woensdag 10 maart 2004 21:00 schreef Vlarp het volgende:
En ik zeg weer hoi![]()
Omdat je wantrouwend bent?quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:02 schreef Cybart het volgende:
doh!quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:02 schreef NathaN het volgende:
[..]
ik val gewoon op jongens met een leuk koppie en een lekker lijf
jeps, including usquote:Op woensdag 10 maart 2004 21:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Omdat de gayscene een grote hoop van stereotypen is?
Omdat het een Nederlandse film is, en vrijwel iedere homo-film en serie gemaakt is met acteurs die stereotypen bevestigen en versterken.quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:02 schreef Cybart het volgende:
quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Eej Waik
sex is sowieso veel leuker als je het stiekem doetquote:Op woensdag 10 maart 2004 21:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan doe je t lekker stiekem
Ik gok dat Nederlanders best in staat zijn een redelijk natuurgetrouw beeld te presenteren van de gayscene. Alleen sja, het speelt wel in de Amsterdamse scene, die is toch al vreselijk..quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:04 schreef NathaN het volgende:
[..]
Omdat je wantrouwend bent?
Ik heb ook zo iets van eerst zien, dan geloven, overigens, maar sluit het niet bij voorbaat uit....
*meldt*quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Omdat de gayscene een grote hoop van stereotypen is?
met gordijn open is stoerderquote:Op woensdag 10 maart 2004 21:05 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
sex is sowieso veel leuker als je het stiekem doet
Heb jij volle maan gezienquote:Op woensdag 10 maart 2004 21:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Omdat het een Nederlandse film is, en vrijwel iedere homo-film en serie gemaakt is met acteurs die stereotypen bevestigen en versterken.
Het enige echt goede homo-moment in een nederlandse film zat in Volle Maan. En die film zoog stront door een rietje, en daar was het een wegwerp ontwikkeling, die meer inhoud en realisme gaf aan dat ene personage dan de hele cast.
Ik noem als tegenvoorbeeld zomaar een All Stars...quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
Omdat het een Nederlandse film is, en vrijwel iedere homo-film en serie gemaakt is met acteurs die stereotypen bevestigen en versterken.
Het enige echt goede homo-moment in een nederlandse film zat in Volle Maan. En die film zoog stront door een rietje, en daar was het een wegwerp ontwikkeling, die meer inhoud en realisme gaf aan dat ene personage dan de hele cast.
idd, welke scene? die hier in Enschede is nog wel te genieten, of in nijmegen of groningen, maar in westen.. toch veel onvriendelijker/vleselijker heb ik het idee. kan het mis hebben, maar ja.quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik gok dat Nederlanders best in staat zijn een redelijk natuurgetrouw beeld te presenteren van de gayscene. Alleen sja, het speelt wel in de Amsterdamse scene, die is toch al vreselijk..
Je hebt luxaflex?quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:07 schreef WAik het volgende:
met gordijn open is stoerder(nee, geen ervaring
)
die provinciale accenten in die film, zoo jammerquote:Op woensdag 10 maart 2004 21:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
I'm aware of thatquote:Op woensdag 10 maart 2004 21:05 schreef Cybart het volgende:
[..]
jeps, including us
Maakt in principe niet uit in welke "scene" je hem laat spelen. Het gaat om het verhaal, hoe er geacteerd en geregisseerd wordt. Nadeel is dat Nederland weinig eecht goede acteurs kent en regisseurs vaak moeite hebben stereotypen te omzeilen...quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:05 schreef Vlarp het volgende:
Ik gok dat Nederlanders best in staat zijn een redelijk natuurgetrouw beeld te presenteren van de gayscene. Alleen sja, het speelt wel in de Amsterdamse scene, die is toch al vreselijk..
nou, nee dank je zeg.quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:07 schreef WAik het volgende:
[..]
met gordijn open is stoerder(nee, geen ervaring
)
Wie niet?quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:07 schreef Cybart het volgende:
[..]
Heb jij volle maan gezien![]()
SILENCE!quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:07 schreef Cybart het volgende:
[..]
Heb jij volle maan gezien![]()
Ik...kheb wel een making of DVD van Volle Maanquote:Op woensdag 10 maart 2004 21:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wie niet?
lolquote:Op woensdag 10 maart 2004 21:08 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je hebt luxaflex?
stereotypen trekken kijkers...quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:10 schreef NathaN het volgende:
[..]
Maakt in principe niet uit in welke "scene" je hem laat spelen. Het gaat om het verhaal, hoe er geacteerd en geregisseerd wordt. Nadeel is dat Nederland weinig eecht goede acteurs kent en regisseurs vaak moeite hebben stereotypen te omzeilen...
je kwam er zelf meequote:Op woensdag 10 maart 2004 21:11 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
SILENCE!
Ik verveelde me en het was op Canal + en ik kon er verdomme niets aan doen! Vervloekt zijt gij voor het ontrafelen van mijn duistere geheim!
quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:11 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik...kheb wel een making of DVD van Volle Maan![]()
ligt eraan of het mannen zijn en of ze knap zijn ;-)quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:10 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
nou, nee dank je zeg.
En om te zien is dat al helemaal afschuwelijk.
wij hadden ooit overburen die daar een handje van hadden
zo is het mij ook overkomenquote:Op woensdag 10 maart 2004 21:11 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
SILENCE!
Ik verveelde me en het was op Canal + en ik kon er verdomme niets aan doen! Vervloekt zijt gij voor het ontrafelen van mijn duistere geheim!
Het geluid was oerslecht, het verhaal dwarrelde alle kanten op, acteren was voor de meesten iets dat ze blijkbaar voor de camera vergaten en het camerawerk was niet meer dan degelijk.quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:09 schreef ikbengeweldig het volgende:
die provinciale accenten in die film, zoo jammer
verder niet slecht voor een nederlandse film
Njargh!quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:12 schreef Cybart het volgende:
Je heet Repelsteeltje!
Onzin. Een goed product trekt net zo goed kijkers. Stereotypen zijn gewoon gemakszucht.quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:12 schreef Vlarp het volgende:
stereotypen trekken kijkers...
www.gay.nlquote:Op woensdag 10 maart 2004 21:14 schreef WAik het volgende:
bizar trouwens dat je in het fotoboek gebeuren geen bookmarks kan maken ofzo, dat je dus een homolijstje kan maken oid
Luxaflex zijn eccentriek?quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:11 schreef WAik het volgende:
lol
nee, ben niet excentriek aangelegd
Dat ook jaquote:Op woensdag 10 maart 2004 21:15 schreef NathaN het volgende:
[..]
Onzin. Een goed product trekt net zo goed kijkers. Stereotypen zijn gewoon gemakszucht.
nopequote:Op woensdag 10 maart 2004 21:16 schreef NathaN het volgende:
[..]
Luxaflex zijn eccentriek?
een lellijke vent en een dik wijfquote:Op woensdag 10 maart 2004 21:13 schreef WAik het volgende:
[..]
ligt eraan of het mannen zijn en of ze knap zijn ;-)![]()
moddersex dusquote:Op woensdag 10 maart 2004 21:18 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
een lellijke vent en een dik wijf
al lang en breed gevondenquote:
Doorschijnende gordijnen daarentegenquote:Op woensdag 10 maart 2004 21:18 schreef WAik het volgende:
[..]
nope
bron? link?quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:19 schreef WAik het volgende:
[..]
al lang en breed gevonden
Daar kun je ook profieltje maken en vriendjes enzo makenquote:Op woensdag 10 maart 2004 21:19 schreef WAik het volgende:
[..]
al lang en breed gevonden
Profiel?quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:20 schreef ikbengeweldig het volgende:
bron? link?
En we weten wat ibg voor de ramen heeft hangenquote:Op woensdag 10 maart 2004 21:19 schreef ikbengeweldig het volgende:
Doorschijnende gordijnen daarentegen
wat ik zegquote:Op woensdag 10 maart 2004 21:21 schreef NathaN het volgende:
[..]
Profiel?
Een mormoon komt in de porno-wereld terecht om zijn aanstaande bruiloft te kunnen betalen. Wat hij niet verwacht is dat zijn films een groot succes worden. Maar dat is niet alles samen met een van z'n nieuwe vrienden bestrijdt hij onrecht en misdaad niet alleen voor de camera's maar ook achter de camera's als Ogazmo.quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:18 schreef Ang3l het volgende:
Orgazmo is echt TE erg voor woorden .....
Vandaar dat ik 't ook niet gaproberen te omschrijven
quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:22 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
wat ik zeg
zien! zien! zien! hebbe! hebbe! hebbe! voele! voele! voele!
wtf...quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:22 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
wat ik zeg
zien! zien! zien! hebbe! hebbe! hebbe! voele! voele! voele!
ik laat ze deze week nog vervangen door dikke donkere gordijnenquote:Op woensdag 10 maart 2004 21:21 schreef NathaN het volgende:
[..]
En we weten wat ibg voor de ramen heeft hangen
nou, zal wel een hit zijn geweest danquote:Op woensdag 10 maart 2004 21:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Uber flauwe film trouwens.
Dat we een link naar je profiel willen zien hierquote:Op woensdag 10 maart 2004 21:23 schreef WAik het volgende:
[..]
wtf...![]()
Kijk je graag naar flauwe films ofzo.....Volle Maan, Orgazmo....wat nog meer??quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Een mormoon komt in de porno-wereld terecht om zijn aanstaande bruiloft te kunnen betalen. Wat hij niet verwacht is dat zijn films een groot succes worden. Maar dat is niet alles samen met een van z'n nieuwe vrienden bestrijdt hij onrecht en misdaad niet alleen voor de camera's maar ook achter de camera's als Ogazmo.
Z'n verloofde komt erachter en dan breekt de hel los, ze word ontvoerd door een slechte pornobaas en Orgazmo moet proberen zijn verloofde terug te krijgen.
see that wasn't so hard.
Uber flauwe film trouwens.
shut up shut up shut up SHUT UP!quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:25 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Kijk je graag naar flauwe films ofzo.....Volle Maan, Orgazmo....wat nog meer??
Kinkyquote:Op woensdag 10 maart 2004 21:24 schreef ikbengeweldig het volgende:
ik laat ze deze week nog vervangen door dikke donkere gordijnen
narfquote:Op woensdag 10 maart 2004 21:28 schreef Kugari-Ken het volgende:
POWER!!!
zo kan die wel weer kuggiequote:Op woensdag 10 maart 2004 21:28 schreef Kugari-Ken het volgende:
Knowledge is power!
POWER!!!
quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:31 schreef ikbengeweldig het volgende:
tsss
is 't niet passé?quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:33 schreef beaverhausen het volgende:
Door de tijd reizen is zooo 2003
Reis eens door het land, dan zie ik je wat vakerquote:Op woensdag 10 maart 2004 21:32 schreef Kugari-Ken het volgende:
jullie zijn gewoon jaloers omdat ik vandaag door de tijd ben gereisd
hmmmpf... breng ik jullie alleen maar van streekquote:Op woensdag 10 maart 2004 21:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat we een link naar je profiel willen zien hier
maar in 2006 is het weer helemaal in, zo in dat het retro isquote:Op woensdag 10 maart 2004 21:33 schreef beaverhausen het volgende:
passé is zoooo 2003...quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:34 schreef Vlarp het volgende:
is 't niet passé?
quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:28 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
shut up shut up shut up SHUT UP!
Ik kijk alleen naar hoogstaande intelligente films voor mijn plezier, ik kijk naar no-brain movies om... research te doen naar hoe ik het beste kan functioneren op mijn stageplaats. Door in de psyche van mongolen te kruipen leer ik mijn publiek beter te begrijpen.
Knowledge is power!
POWER!!!
quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:28 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
shut up shut up shut up SHUT UP!
Ik kijk alleen naar hoogstaande intelligente films voor mijn plezier, ik kijk naar no-brain movies om... research te doen naar hoe ik het beste kan functioneren op mijn stageplaats. Door in de psyche van mongolen te kruipen leer ik mijn publiek beter te begrijpen.
Knowledge is power!
POWER!!!
tsssquote:Op woensdag 10 maart 2004 21:33 schreef beaverhausen het volgende:
tssss, ik was laatst in 1923 en zelfs toen was het al uitquote:Op woensdag 10 maart 2004 21:54 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
tsss
't is zooooooo 1923
quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:55 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
tssss, ik was laatst in 1923 en zelfs toen was het al uit
quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:59 schreef NathaN het volgende:
toepasselijk moment om Chronologie van Jean Michel Jarre op te zetten
hmmz?quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:05 schreef ikbengeweldig het volgende:
hmmz
quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:06 schreef wizarddragon het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:07 schreef ikbengeweldig het volgende:
Doe je bestquote:Op woensdag 10 maart 2004 22:19 schreef WAik het volgende:
pfff ff ontopic weer ;-)
We hebben hier een topic?quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:19 schreef WAik het volgende:
pfff ff ontopic weer ;-)
woeiquote:Op woensdag 10 maart 2004 22:21 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Film afgelopen.
Ben er weer
sssst!quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:21 schreef LeBeau het volgende:
[..]
We hebben hier een topic?
ja smilies poepen blijkbaarquote:Op woensdag 10 maart 2004 22:21 schreef LeBeau het volgende:
[..]
We hebben hier een topic?
*LOL* Wat een enthousiasmequote:Op woensdag 10 maart 2004 22:22 schreef WAik het volgende:
[..]
woei![]()
hehequote:Op woensdag 10 maart 2004 22:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* Wat een enthousiasme
WAik is het 'smileys poepen' zat. Welke film heb je gekeken? Ik heb niet echt meegelezen.quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* Wat een enthousiasme
Maar ik ga je toch weer verlaten. De douche wacht op me. Dus tenzij je mee wilt gaan zal ik bij deze even vaarwel moeten zeggenquote:Op woensdag 10 maart 2004 22:24 schreef WAik het volgende:
[..]
hehe![]()
wat zeg jequote:Op woensdag 10 maart 2004 22:23 schreef WAik het volgende:
[..]
ja smilies poepen blijkbaar![]()
quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:26 schreef LeBeau het volgende:
[..]
WAik is het 'smileys poepen' zat. Welke film heb je gekeken? Ik heb niet echt meegelezen.
*join*quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ik ga je toch weer verlaten. De douche wacht op me. Dus tenzij je mee wilt gaan zal ik bij deze even vaarwel moeten zeggen
Ik zie een nieuwe carriere voor jou en Pup.quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Orgazmo
Ste; je voor: superheld met een wapen dat mensen orgasmes laat krijgen en een sidekick die mensen knockout mept met dildo's en ze vastketent met fluffy handboeien ...
*warm water opmaak*quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:27 schreef WAik het volgende:
*join*
quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:29 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik zie een nieuwe carriere voor jou en Pup.![]()
hmmm?quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:29 schreef NathaN het volgende:
[..]
*warm water opmaak*
*pakt hand waik*quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:27 schreef WAik het volgende:
[..]
*join*
tijgerstring roflquote:Op woensdag 10 maart 2004 22:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*mental picture*
Wat voor superhelden pakje heb ik dan?
Dan moet je in de boerderie ERG je best doen hoorquote:Op woensdag 10 maart 2004 22:29 schreef NathaN het volgende:
[..]
*warm water opmaak*
... ok, ik pas ....quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:31 schreef WAik het volgende:
[..]
tijgerstring rofl
what else bij homo's? ;-)
Laat dat maar aan mij en pup overquote:Op woensdag 10 maart 2004 22:31 schreef Ang3l het volgende:
Dan moet je in de boerderie ERG je best doen hoor
Ow Nathan..ow yeah yeah yeah ow...quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:08 schreef NathaN het volgende:
[..]
Die's niet thuisquote:Op woensdag 10 maart 2004 22:32 schreef NathaN het volgende:
[..]
Laat dat maar aan mij en pup over
mooi, ben ik ook geen fan vanquote:Op woensdag 10 maart 2004 22:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
... ok, ik pas ....
trustequote:Op woensdag 10 maart 2004 22:37 schreef Idril-2 het volgende:
Jong's en lurkers, ik ga slapen. Welterusten allemaal!
![]()
ha Yost, nou gelukkig dat jij er bent ander was het met met dit topic net zo afgelopen als met wijlen Albert Mol.quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:43 schreef XMN8R het volgende:
Goeiesmorregeeeees
Het is hier niet aan het insuffen toch? toch? nee toch?
ja, maar het duurde even... ik dacht dat je Albert Verlinde bedoeldequote:Op woensdag 10 maart 2004 22:49 schreef XMN8R het volgende:
meid! je kent Albert! toch wel?!
Beavke toch!quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:47 schreef beaverhausen het volgende:
albert?
Ow, Albert!
Gerdoquote:Op woensdag 10 maart 2004 22:54 schreef Gerdo het volgende:
Beaverdinges! En de rest! Hoi!.
Kleine update: ik ben ook geweldig!quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:55 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Gerdo
*schaam*quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:54 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Beavke toch!
ken je klassiekers
Gerdoow!quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:54 schreef Gerdo het volgende:
Beaverdinges! En de rest! Hoi!.
ow jeej, straks kan je weer gaan douchen!quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:55 schreef Ang3l het volgende:Back from the showers!
And puppy's back from his parents
cuddle-tiiiiiiiiiiiiiiime!
*verwerkt*quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:57 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Kleine update: ik ben ook geweldig!.
Tja, Albert Verlinde.... we zouden het gezellig houden toch?!quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ja, maar het duurde even... ik dacht dat je Albert Verlinde bedoelde
Ik ben op zoek naar bevestiging!quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:58 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
*verwerkt*
Weten we toch!
Gerdoo toch!quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:59 schreef Gerdo het volgende:
Kleine udate [2]: ik heb vandaag gesport en 2 stuks fruit en 2 broodjes shoarma met veel saus gegeten!.
sorryquote:Op woensdag 10 maart 2004 22:59 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Tja, Albert Verlinde.... we zouden het gezellig houden toch?! ::D
Geweldig, ik weet het!quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:00 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Gerdoo toch!
* XMN8R moet stiekum toch een beetje lachenquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:00 schreef Ang3l het volgende:
[me=Ang3l]'s tushy is verbrand[/me]
Kging vroeger altijd met boxershortje aan onder de zonnebank. Nu hebben we een nieuwe zonnebank en ga ik gewoon in natura d'r onder, maar mijn bibsje heeft natuurlijk nooit zon gezien
NIET LACHEN!!!!!!!!!
Dat artikel over het huishouden van Albert Verlinde en vriend zijn laatst in het Volkskrant, prachtig!quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:59 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Tja, Albert Verlinde.... we zouden het gezellig houden toch?!
Je ondertitel, wat doe je!quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:02 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Dat artikel over het huishouden van Albert Verlinde en vriend zijn laatst in het Volkskrant, prachtig!
Arme Angel!quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:00 schreef Ang3l het volgende:
* Ang3l 's tushy is verbrand
Kging vroeger altijd met boxershortje aan onder de zonnebank. Nu hebben we een nieuwe zonnebank en ga ik gewoon in natura d'r onder, maar mijn bibsje heeft natuurlijk nooit zon gezien
NIET LACHEN!!!!!!!!!
leuk hequote:Op woensdag 10 maart 2004 23:03 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Je ondertitel, wat doe je!.
quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:01 schreef XMN8R het volgende:
[..]
* XMN8R moet stiekum toch een beetje lachen
nouja, stiekum
Straks word blijf ik nog arrogant!quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:04 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
leuk he
*stiekem meelach*quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:01 schreef XMN8R het volgende:
[..]
* XMN8R moet stiekum toch een beetje lachen
nouja, stiekum
mag best een beetje Gerdoquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:05 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Straks word blijf ik nog arrogant!.
Hallo newbie!quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:07 schreef WAik het volgende:
hehe
wat een problemen allemaal met zo'n zonnebank
je moet er mee uitkijkenquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:07 schreef WAik het volgende:
hehe
wat een problemen allemaal met zo'n zonnebank
oeh! en dat vindt pup vást niet erg..quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:04 schreef Ang3l het volgende:
![]()
Nu mag er dus aftersun op![]()
Maar niet té? Alles waar "te" voor staat is niet goed zei m'n moeder altijd....quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:07 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
mag best een beetje Gerdo
thnx, hello back (oldie? ;-))quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:08 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Hallo newbie!.
Ga maar in de rij staan bij pupquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:09 schreef WAik het volgende:
maar ik kan straks aftersun op mijn hoofd gaan smeren, loop nu al dagen te kloten om mijn computer aan de gang te krijgen: twee beeldschermen continue aangapen zal ook wel burnen![]()
![]()
Zie je, ik zei het toch, dat wordt weer douchen!quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:08 schreef XMN8R het volgende:
[..]
oeh! en dat vindt pup vást niet erg..
*voorstel*quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:09 schreef WAik het volgende:
[..]
thnx, hello back (oldie? ;-))
IK EERST!quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:09 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ga maar in de rij staan bij pup
pup=gerdo?quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:09 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ga maar in de rij staan bij pup
wie z'n billen brand....quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
IK EERST!
Het is een zaak van leven en dood!!
lol, nou jij mag me dan ook wel insmeren hoor hahahahaquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
IK EERST!
quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:11 schreef WAik het volgende:
[..]
pup=gerdo?
hmmm
nee, van zitten of staanquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
IK EERST!
nee dit is pup:quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:11 schreef WAik het volgende:
[..]
pup=gerdo?
hmmm
hmmm doe anders (nog) maar niet: mijn gezicht staat op onweer vanweg die computerprobsquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:12 schreef WAik het volgende:
[..]
lol, nou jij mag me dan ook wel insmeren hoor hahahaha![]()
![]()
Neuh, just as beav said! Aangenaam!quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:09 schreef WAik het volgende:
[..]
thnx, hello back (oldie? ;-))
nee die blaren heb ik (nog) niet!quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
wie z'n billen brand....
quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:11 schreef WAik het volgende:
[..]
pup=gerdo?
hmmm
quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee die blaren heb ik (nog) niet!
Bedenk me net dat, evenals de achterkant, de voorkant natuurlijk ook nooit zon heeft gezien.
*spiekt*
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!!![]()
feliquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee dit is pup:
[afbeelding]
Pup = Angel's vriendje
hahaha, het is pup's geluksdag vandaag geloof ikquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:14 schreef Ang3l het volgende:
nee die blaren heb ik (nog) niet!
Bedenk me net dat, evenals de achterkant, de voorkant natuurlijk ook nooit zon heeft gezien.
*spiekt*
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!!![]()
*bitchslap*quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Goed topic dit
kerm... ik wil dit helemaal niet wetenquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*bitchslap*
Maar ik krijg tenminste aftersun nu, voor en achter
Ooooo Puuuuuuuuuupjeeeee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |