netjes gezegd knakkerquote:Op woensdag 10 maart 2004 16:28 schreef Shark.Bait het volgende:
Kan zijn...ik ken het fenomeen uit eigen ervaring. Maar bedenk: Hoe gelukkig ben je als je genoegen neemt met iemand waar je niet 100% voor wilt gaan? Zo'n relatie heeft natuurlijk weinig kans van slagen, en zal niet lang duren denk ik...
En op een dag win je gewoon de jackpot en vind je iemand die het in alle opzichten helemaal is. Geduld is een schone zaak.quote:Op woensdag 10 maart 2004 16:36 schreef dave_jay het volgende:
Ik heb precies hetzelfde, ik ga dan ook alleen maar voor de hoofdprijs......
Bij de één misschien eerder dan bij de ander. Er is ook de factor dat je sommige eisen laat varen (water bij de wijn)--waar je later spijt van kan krijgen...quote:Op woensdag 10 maart 2004 16:40 schreef ConQuestador het volgende:
Als je lang genoeg alleen bent, vervagen je eisen vanzelf.
Dat had ik de vorige keer dat ik verliefd was op iemand: ik vond haar te dik, maarja dat zag ik door de ogen, ze was te jong, maar dat gaf ook niet zoveel. Ze kon niet zoenenquote:Op woensdag 10 maart 2004 17:01 schreef Shark.Bait het volgende:
Maar kijk uit dat je niet verliefd bent op het verliefd zijn. Zodra de verliefdheid weg is zal de relatie of het onderspit delven, of er zijn 2 ongelukkige mensen op de wereld bij....
Onzin, als ik mijn ex nooit had gehad, had ik er al op 10tallen verliefd geworden.. anderen.quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:59 schreef nozem het volgende:
Wat nou TE kieskeurig, je wordt verliefd of je wordt het niet en de een wordt het wat sneller dan de ander. Doe je niks aan, je komt wel weer eens een keer een geschikt meisje tegen..
Dan wordt het tijd om die ex uit je hoofd te zetten, elk meisje is weer anders.quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Onzin, als ik mijn ex nooit had gehad, had ik er al op 10tallen verliefd geworden.. anderen.
Ach liever te kieskeurig zijn dan met ieder meisje in bed duiken hequote:Op woensdag 10 maart 2004 15:44 schreef Apekoek het volgende:
Vaak denk ik bij mezelf....goh ik wil weer eens een leuke vriendin. maar (bijna) alles wat ik zie rondlopen vind ik niets. Vind bijna alle vrouwtjes lelijk, maar soms zie ik dan een vrij mooi meisje maar die zie ik meestal in een flits, dus niet versierbaar ofzo. hoe kan dat nou? heb een 8 maand geleden voor het laatst een relatie gehad van bijna een jaar. en sinds toen ben ik nooit meer iemand tegen gekomen waar ik van dacht: 'goh met jou zou ik wel een beschuitje willen eten' (op dus een heel bijzonder geval na) ik ben dus ook heel kieskeurig, maar daardoor lijkt het als of ik haar maar niet tegen kom...en als ik dan wel iemand tegen kom dan is ze of te arrogant of te dit of te dat....hebben jullie daar ook soms last van? en zo ja...wat kun je er het beste mee doen?
(mijn voorkeur gaat trouwens naar donkere meiden omdat ik dat gewoon mooi vind, maar het lijkt er op dat daardoor alles moeilijker wordt)
En eens zullen pasen en pinksteren op 1 dag vallenquote:Op woensdag 10 maart 2004 17:00 schreef LaPluche het volgende:
[..]
En op een dag win je gewoon de jackpot en vind je iemand die het in alle opzichten helemaal is. Geduld is een schone zaak.
Een optimist is een slecht geinformeerde pessimistquote:Op donderdag 11 maart 2004 10:33 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
En eens zullen pasen en pinksteren op 1 dag vallen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |