abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17624064
Vaak denk ik bij mezelf....goh ik wil weer eens een leuke vriendin. maar (bijna) alles wat ik zie rondlopen vind ik niets. Vind bijna alle vrouwtjes lelijk, maar soms zie ik dan een vrij mooi meisje maar die zie ik meestal in een flits, dus niet versierbaar ofzo. hoe kan dat nou? heb een 8 maand geleden voor het laatst een relatie gehad van bijna een jaar. en sinds toen ben ik nooit meer iemand tegen gekomen waar ik van dacht: 'goh met jou zou ik wel een beschuitje willen eten' (op dus een heel bijzonder geval na) ik ben dus ook heel kieskeurig, maar daardoor lijkt het als of ik haar maar niet tegen kom...en als ik dan wel iemand tegen kom dan is ze of te arrogant of te dit of te dat....hebben jullie daar ook soms last van? en zo ja...wat kun je er het beste mee doen?
(mijn voorkeur gaat trouwens naar donkere meiden omdat ik dat gewoon mooi vind, maar het lijkt er op dat daardoor alles moeilijker wordt)
  woensdag 10 maart 2004 @ 15:47:34 #2
50166 Heli0s
Semper Idem
pi_17624135
Misschien vergelijk je ze in je gedachten nog met je ex? Daar heb ik namelijk soms wel eens last van.
It is said that power corrupts, but actually it's more true that power attracts the corruptible. The sane are usually attracted by other things than power.
David Brin (1950 - )
pi_17624243
Ik ben precies hetzelfde!
  woensdag 10 maart 2004 @ 15:52:27 #4
78308 Taxi
Op slicks, geen voorrijkosten.
pi_17624247
Potv!.. Achter die computer vandaan en de kroeg in! Vort!

Hoe is 't trouwens met je 'Mojo'? (de Hyundai)
Er zijn mensen die mij platvloers vinden... Die moeten niet zo zeiken!
Taxiracing weblog
  woensdag 10 maart 2004 @ 16:28:02 #5
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_17625059
Kan zijn...ik ken het fenomeen uit eigen ervaring. Maar bedenk: Hoe gelukkig ben je als je genoegen neemt met iemand waar je niet 100% voor wilt gaan? Zo'n relatie heeft natuurlijk weinig kans van slagen, en zal niet lang duren denk ik...
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  woensdag 10 maart 2004 @ 16:34:48 #6
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_17625241
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 16:28 schreef Shark.Bait het volgende:
Kan zijn...ik ken het fenomeen uit eigen ervaring. Maar bedenk: Hoe gelukkig ben je als je genoegen neemt met iemand waar je niet 100% voor wilt gaan? Zo'n relatie heeft natuurlijk weinig kans van slagen, en zal niet lang duren denk ik...
netjes gezegd knakker
pi_17625284
Ik heb precies hetzelfde, ik ga dan ook alleen maar voor de hoofdprijs ......
  woensdag 10 maart 2004 @ 16:40:25 #8
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_17625357
Als je lang genoeg alleen bent, vervagen je eisen vanzelf.

Ik ook altijd: ze mag niet roken, ze moet superknap zijn, slank zijn, niet gelovig, slim, aardig, etc. etc.

Nu ga ik vrijdag voor de 2e keer uit met een meisje dat rookt. Had ik dus echt NOOIT gedacht, maarja als je iemand leert kennen die echt helemaal het einde voor je is, dan zie je zulk soort dingen ECHT wel over het hoofd.
pi_17625820
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 16:36 schreef dave_jay het volgende:
Ik heb precies hetzelfde, ik ga dan ook alleen maar voor de hoofdprijs ......
En op een dag win je gewoon de jackpot en vind je iemand die het in alle opzichten helemaal is. Geduld is een schone zaak.
  woensdag 10 maart 2004 @ 17:01:52 #10
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_17625861
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 16:40 schreef ConQuestador het volgende:
Als je lang genoeg alleen bent, vervagen je eisen vanzelf.
Bij de één misschien eerder dan bij de ander. Er is ook de factor dat je sommige eisen laat varen (water bij de wijn)--waar je later spijt van kan krijgen...

Maar kijk uit dat je niet verliefd bent op het verliefd zijn. Zodra de verliefdheid weg is zal de relatie of het onderspit delven, of er zijn 2 ongelukkige mensen op de wereld bij....
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_17626066
ohww dat heb ik ook....en ik vind het echt heel vervelend want daardoor ben je dus best lang 'alleen' omdat je gewoon niet echt iemand kan vinden die precies goed is.
En dan zitten vriendinnen altijd wel zo van jaa je moet niet zulke hoge eisen stellen, maar uh TSJA dat doe ik gewoon...het is niet zo dat ik opeens denk: oke nu ga ik minder kieskeurig zijn heh, kon het maar
Listen clearly now
Hello, can you hear me now?
  woensdag 10 maart 2004 @ 17:22:09 #12
66325 Sann_e
Vliegende Koe
pi_17626372
hmmm... misschien moet je het eens niet zoeken in het uiterlijk maar in het karakter
rasechte trut
  woensdag 10 maart 2004 @ 19:57:58 #13
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_17629557
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 17:01 schreef Shark.Bait het volgende:
Maar kijk uit dat je niet verliefd bent op het verliefd zijn. Zodra de verliefdheid weg is zal de relatie of het onderspit delven, of er zijn 2 ongelukkige mensen op de wereld bij....
Dat had ik de vorige keer dat ik verliefd was op iemand: ik vond haar te dik, maarja dat zag ik door de ogen, ze was te jong, maar dat gaf ook niet zoveel. Ze kon niet zoenen maarja, dat kwam ook nog wel.

Nu ik verliefd ben op een meisje dat het voor mij helemaal is (op roken na dan) denk ik indd wel: hoe lang zou dat ooit geduurd hebben als 't wat was geworden.
pi_17630992
We zijn eng gelijk aan elkaar
Het lijkt wel mn eigen topic
Lambo of Rekt
pi_17631173
Wat nou TE kieskeurig, je wordt verliefd of je wordt het niet en de een wordt het wat sneller dan de ander. Doe je niks aan, je komt wel weer eens een keer een geschikt meisje tegen..
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_17631292
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 20:59 schreef nozem het volgende:
Wat nou TE kieskeurig, je wordt verliefd of je wordt het niet en de een wordt het wat sneller dan de ander. Doe je niks aan, je komt wel weer eens een keer een geschikt meisje tegen..
Onzin, als ik mijn ex nooit had gehad, had ik er al op 10tallen verliefd geworden.. anderen.
Lambo of Rekt
pi_17631416
hmm ik ben ook veel te kieskeurig.. de meisjes die ik leuk vind zijn altijd die onkrijgbare populaire meisjes, en degenen die mij leuk vinden wil ikniet op de een of andere manier.. ik leg de lat onbewust te hoog ofzo
pi_17632347
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 21:02 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Onzin, als ik mijn ex nooit had gehad, had ik er al op 10tallen verliefd geworden.. anderen.
Dan wordt het tijd om die ex uit je hoofd te zetten, elk meisje is weer anders.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_17632571
mja zoiets heb ik ook...
ik heb één keer een crush gehad op een bepaald meisje... en echt een flinke crush zeg maar.
Nadat duidelijk werd dat dat niks werd zie ik eigenlijk gewoon niks meer in andere meisjes.
pi_17632986
Mja, ik denk dat wanneer het op liefde aankomt 'te kieskeurig' niet echt bestaat. De een heeft een heel brede smaak, de ander heeft weer een heel duidelijk beeld van hoe de persoon moet zijn. Zolang je maar gelukkig bent met de keuze die je maakt, zit het wel goed,.Als je gaat denken dat je misschien te kieskeurig bent (of niet), ga je je vergelijken met anderen, en maak je misschien keuzes voor jezelf waar je later spijt van hebt.

Zo heb ik een redelijk brede smaak wat betreft vrouwen. Ik heb niet een bepaald type waar ik voor val (of bepaalde eisen), maar bekijk dit echt per geval. Als iemand me aanspreekt... mooi! Verder heb ik ook geen zin in (lange) relaties enzo (ik word niet zo erg snel verliefd), maar als ik die vrouw tref waarmee ik dat wel wil, dan doe ik dat gewoon. Dit zijn echt keuzes die ik voor mezelf heb gemaakt een lange tijd terug en ik voel me er happy bij.

Bottom line... Wees jezelf, doe wat je zelf wilt, en maak de keuzes waar jij je goed bij voelt. Dan krijg je later (hopelijk) nooit spijt.
pi_17635453
klinkt bekend!
  woensdag 10 maart 2004 @ 23:54:21 #22
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_17635887
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 15:44 schreef Apekoek het volgende:
Vaak denk ik bij mezelf....goh ik wil weer eens een leuke vriendin. maar (bijna) alles wat ik zie rondlopen vind ik niets. Vind bijna alle vrouwtjes lelijk, maar soms zie ik dan een vrij mooi meisje maar die zie ik meestal in een flits, dus niet versierbaar ofzo. hoe kan dat nou? heb een 8 maand geleden voor het laatst een relatie gehad van bijna een jaar. en sinds toen ben ik nooit meer iemand tegen gekomen waar ik van dacht: 'goh met jou zou ik wel een beschuitje willen eten' (op dus een heel bijzonder geval na) ik ben dus ook heel kieskeurig, maar daardoor lijkt het als of ik haar maar niet tegen kom...en als ik dan wel iemand tegen kom dan is ze of te arrogant of te dit of te dat....hebben jullie daar ook soms last van? en zo ja...wat kun je er het beste mee doen?
(mijn voorkeur gaat trouwens naar donkere meiden omdat ik dat gewoon mooi vind, maar het lijkt er op dat daardoor alles moeilijker wordt)
Ach liever te kieskeurig zijn dan met ieder meisje in bed duiken he
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_17639498
Nooit genoegen nemen met vind ik! (tenzij je echt heel erg geil bent)

Kieskeurigheid is heel erg goed, dat heet natuurlijke selectie. Ik heb hetzelfde 'probleem' met blondjes. Ik val er soms op, maar niet zo erg als op meiden met donker haar. Ik merk dan ook vaak dak een onderverdeling maak in a,b,c-meisjes. B en C Meisjes zijn er voor me in overvloed, maar A zeer weinig. Als je dus op het punt bent dat je B en C meisjes wel een beetje gezien hebt na wat relaties, hou je alleen A meisjes over en die groep is nogal klein. Vandaar je vermeende kieskeurigheid.

[ Bericht 39% gewijzigd door Tranceptor op 11-03-2004 10:25:34 ]
pi_17639753
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 17:00 schreef LaPluche het volgende:

[..]

En op een dag win je gewoon de jackpot en vind je iemand die het in alle opzichten helemaal is. Geduld is een schone zaak.
En eens zullen pasen en pinksteren op 1 dag vallen
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_17639920
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 10:33 schreef Aardwetenschapper het volgende:

[..]

En eens zullen pasen en pinksteren op 1 dag vallen
Een optimist is een slecht geinformeerde pessimist

Misschien kom je je A-meisje wel helemaal niet tegen, kan ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: