:'( Dat meen je niet! :'(quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:31 schreef snakelady het volgende:
Ja mannen, het is erg maar vrouwen doen dat ook, hopenlijk ben je snel over de schok heen.
Ok het is een onaangename geur, het ruikt zeker niet naar rozen.quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:34 schreef john_bosh het volgende:
misschien omdat het een onaangename geur is
Dat is nog de beste verklaring.quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:35 schreef MelvinB het volgende:
Omdat wij mensen zijn. Mensen doen nou eenmaal moeilijk om de kleinste dingen.
*pftttt*
Hoezo een "goede" beschaving?quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:35 schreef Lod het volgende:
Een goede beschaving ontkent het bestaan van natuurlijke lichamelijke functies.
Maar waneer is dat gekomen? Wie heeft verzonnen van nu zijn wij een goede beschaving en scheten en boeren laten is vies.quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:35 schreef Lod het volgende:
Dat is ook wer zo ja, waarom is een boer gewoner dan een scheet, het zijn allebij gassne die uit het lichaam moeten, en een boer kan ook stinken.quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:38 schreef MelvinB het volgende:
Trouwens, hoe moeten anders je lichaamsgassen je lichaam uit? Laten zitten is ook niet goed op den duur. Kan alleen maar via de kont. Een boer lijkt gewoner te zijn dan een scheet.
Dus neuken doe jij niet.quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:35 schreef Lod het volgende:
Maar schaam je je omdat je naar de w.c. moet gaan om te plassen? ik neem aan van niet.quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:44 schreef Magistic het volgende:
Pissen is ook iets natuurlijks, maar dat doe je ook niet bij het eten....hopelijk
wat doet een vrouw zichzelf aan dan?quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:41 schreef Suphafly het volgende:
scheten.. hmm.. tis belachelijk.. maar meer te begrijpen dan alle belachelijke dingen die vrouwen zichzelf aandoen. die dingen zijn ook ooit verzonnen..
inderdaad, het wordt aangeleerd of je opgedrongen.quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:46 schreef ToT het volgende:
Nou, niet alleen mensen vinden het ranzig hoor. We hadden vroeger een hond die doodleuk een gigantisch meurende bout liet en dan zelf vol walging van de stank er vandoor ging.
Anyway, verder vraag ik het me inderdaad ook af. Niet alleen van boeren en scheten, maar ook dat gezeur over roos, sinaasappelhuid, kraaiepootjes, een glimmende neus, gespleten haarpunten, lichaamsgeurtjes enz enz enz. Ikzelf hou van een aantal van deze dingen ook absoluut niet, maar ik denk dat het voor 99% is aangeleerd dat het vies of lelijk is. Het wordt alleen maar erger door de media. Het schoonheidsideaal moet aan steeds strengere eisen voldoen. En reclame's maken het alleen maar erger. Hoe vaak hoor je niet "Eindelijk een oplossing voor...." of "Je hoeft je niet meer te schamen voor...." of "Je hoeft niet meer langer rond te lopen met..." terwijl je je niet eens bewust was dat het iets was waarvoor je je zou moeten schamen.
De ergste van allemaal blijf ik nog vinden: "Van roos naar mooi haar." Alsof het hebben van roos überhaupt ook maar IETS met het haar ZELF te maken heeft!
ik had het wel verwacht eigenlijk die puberale posts.quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:48 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb even de meest puberale posts verwijderd. Kunnen we even NORMAAL reageren kleutertjes?? Leuk onderwerp he??
Dat is ook zoiets raar ja.quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:49 schreef ToT het volgende:
Overigens: bij mannen wordt boeren en scheten vaak als normaal gezien, misschien wel een klein beetje ordinair, maar niet echt heel erg. Maar bij vrouwen is het meteen echt ongehoord ranzig en onvrouwelijk.
(Trouwens, wat je onderschrift betreft: in de middeleeuwen werden zo ook afgeslacht omdat ze dachten dat het heksen waren, en niet alleen zwarte katten, maar ook andere kleuren.)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |