Goede tips, bedankt! ga zo ff de playlist op de laptop klaarmaken (heb nu alle cd's uitgezocht die ik ga draaien (het zijn professionele pioneer cd draaitafels)quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:21 schreef Visitor.Q het volgende:
Waarom ga je DJ'en als je het niet kan
Maargoed, zuipen en feesten dus...
Zoek wat happy hardcore uit, dat is altijd leuk voor de twintigers (jeugd ding enzo) maar niet teveel, wordt irritant na verloop van tijd...
Eind van de avond K3, Frans Bauer enzo (met zaften erbij slaat dat wel aan denk ik), en het betere stampwerk (zoek eens op de qlimax livesets op clubcharts forum, en kijk daar naar wat titels in die sets)
Aan het begin zou ik het niet te gek maken, wat trance, hip hop RnB enzo... als er gesmoked wordt (:D) reggae erbij
Kijk een uurtje TMF, da's tegenwoordig hip ofzo
(britney spears - toxic, motorcycle - as the rush comes, MacZimms - l'annonce des couleurs, nishina - further closer, Xtm & Dj Chucky Presents Annia - Fly on the wings of love, the pitcher - pump it loud, Max B Grant - no good 2003, red hot chili peppers en zorg dat je het carnaval festival tune hebt van de efteling, blijft op de terugweg gegarandeerd in je hoofd hangen)
Dit is wat ik zomaar at random hier tegenkom, modern is het zeker niet maar dan zal je echt de huidige top40 moeten opzoeken.
ik weet hoe het werkt en uitbesteden kan niet, mn baas heeft daar geen geld voor. ie mot t moar leer'n zegt ie.. nouja ik heb vanmiddag test gedraaid en dat ging best aardig! en die ski hut cd's kan je zo doordraaien en dan wat afwisselen met goede trance en nederlandstalig, of een blokje 70's en 80's muziek, dat gaat wel luken hoor! We hebben een professionele rookmachine, programmeerbare disscoverlichting en een gigantisch speakers en subwoofers!quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:31 schreef DJ_Fritz het volgende:
Ik heb maar 1 goede tip: besteed het uit....tenzij je er een kutavond van wilt maken. Ik begrijp een beetje uit je OP dat je er eigenlijk bijna niets vanaf weet?
De andere tips zijn al gegeven. Gewoon een beetje TMF kijken, The Box, nieuwe muziek moet je toch wel een hoop van weten, zeker voor die jongeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |