abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 april 2002 @ 10:14:05 #226
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_3730741
* Quantarianth stijgt op en daar vliegt het drietal naar de zwarte plek.
pi_3757555
* Met Icarusje en Tamea veilig op zijn rug komt Quantarianth weer bij het kasteel van Lord Dreamer
pi_3757845
* Quantarianth laat de twee passagiers afstappen en vliegt naar de drakentoren om in de zon heerlijk te rusten.
"Drakes claim to be Dragons - until the Dragons show up"
  maandag 8 april 2002 @ 10:09:37 #229
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_3757874
* Lord Dreamer komt naar beneden en begroet de twee .

Zo... en zijn jullie wat wijzer geworden ???

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_3769454
Ja, magie werkt er in elk geval niet. En Icarusje had op die holtemeter gekeken, maar het was heel moeilijk om er laag bij te komen en we weten niet of we goed gemeten hebben. Volgens de meter leek er een hele grote holte te zitten namelijk.
pi_3769657
Ja, het zou dus maar zo kunnen dat er een groot gat zit, maar het kan ook zijn dat de meter te hoog hing en hij dus de lucht meette. Weet jij hoever dat ding van de oppervlakte gehouden moet worden?
Vliegen tot je er bij neer valt
  dinsdag 9 april 2002 @ 12:16:17 #232
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_3771537
Hmm als het goed is wat ik gehoord heb van de techneuten dat de meter al op 10 meter afstand door lucht een holle ruimte zou moeten herkennen en dat dan de holle ruimte zelfs 15 meter onder water of steen mag zitten.

Maar jullie hebben gemeten , dus als de meter aangeeft dat er een holle uimte is dan zal die er wel zijn. het zou dan een van de toegangsruimtes kunnen zijn tot het complex van de vroegere bewoners..

Wat is nu verder jullie bedoeling ?

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
pi_3771587
Ik weet het niet. Mijn magie is beperkt en werkt daar sowieso niet. Maar er moet wel iets gebeuren tegen dat spul dat zich maar uitbreid.
  dinsdag 9 april 2002 @ 21:25:40 #234
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_3777727
Hmmm Magie werkt dus niet.. En dat spul . dat zwart dat is half mechanisch , half organisch ??
Iets of iemand heeft dus een magie blokerings zooitje gemaakt wat zichzelf reproduceert.. Dat is vaag .....
  woensdag 10 april 2002 @ 00:22:45 #235
4177 Jojogirl
pi_3780567
Ja inderdaad. Want ik snap het nut ook niet, wat wil de maker hiermee bereiken. Als het tenminste al bewust door een persoon is gemaakt, want ook dat weten we niet, maar het is natuurlijk wel half mechanisch.

* Tamea komt er echt niet meer uit en heeft geen idee wat te doen.

Is er niet iemand die iets zou weten te maken tegen deze zooi?

[Dit bericht is gewijzigd door Jojogirl op 10-04-2002 10:32]

pi_3782957
Ok, dan zi er dus waarschijnlijk een gat waar dat vieze spul uit komt. Zou er dan ook neit iets onder zitten dat dat spul aanmaakt en wat we stop kunnen zetten. Dan zou het hele probleem ongeveer opgelost zijn.
pi_3783017
Als het echt halfmechanisch is moet het inderdaad gefabriceerd worden. Maar zouden we gewoon kunnen gaan graven? Het lijkt me nogal gevaarlijk, ook al heeft dat spul nog niemand kwaad gedaan.

* Tamea wil het wel proberen, maar niet in haar uppie.

woensdag 10 april 2002 @ 10:54:25 #238
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_3783104
* Lord Dreamer stelt Quantarianth beschikbaar en kan ook voor wat ondersteuning zorgen, ergens zwerver er nog manschappen rond die wel een handje toe willen steken. Of ik kan zelf wel meekomen als jullie dat willen.

Alleen heb ik eigenlijk weinig verstand van mechanische zaken.

pi_3783121
NAtuurlijk niet in je uppie Ik zal je in ieder geval wel helpen. Maar werkt graven wel, als het zich reproduceerd stroomt het weer vol. Lopen er geen opndergrondse gangen odner dit eiland ofzo? Zodat we niet door de smurrie hoeven en wel bij die machine kunnen komen. Als er een machine is dan he
  woensdag 10 april 2002 @ 11:08:18 #240
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_3783184
Hmm misschien dat je via de grotten bij het gangenstelsel kan komen ..
  woensdag 10 april 2002 @ 11:12:00 #241
4177 Jojogirl
pi_3783219
Zullen we dat dan maar eerst proberen?

* Tamea pakt vast haar spullen en vraagt hoeveel verkenners ze mee kunnen krijgen.

[Dit bericht is gewijzigd door Jojogirl op 10-04-2002 11:19]

pi_3785867
* De poort van het kastel gaat open en de Pretorian Guards komen naar binnen , ze verdwijnen in hun barakken om er na een paar uurtjes weer fris en schoon uit te komen. De officier loopt naar het gezelschap toe en salueerd voor Lord Dreamer

U had een nieuwe missie voor ons ?

* LD antwoord dat de Pretorian Guards mee gestuurd worden met de twee onderzoekers om hun te helpen met het vinden van eht antwoord op het zwarte goedjes mysterie.

Mooi ..

* De officier van dienst wendt zich tot de twee onderzoekers en stelt zich voor.

Ik ben Eric, Officier van dienst binnen de Pretorian Guards. Wat kunnen wij voor jullie doen.

die by the sword
pi_3789008
Hallo, ik ben Icarusje en dit is Tamea. We zijn van plan om via de grotten onder de vlakte te komen om daar een amchine uit te schakelen die vreemd zwart spul maakt. Ervanuit gaande dat die machine er is.
pi_3789339
Aha.. dat klinkt interressant, De grotten daar zijn wij zelf ook nog niet in geweest ..

* Eric vraagt één van z'n mannen om de kaart van het eiland en spreidt h'm uit op de grond.

Hmm Hier zitten wij * en wijst op de plek waar het kasteel staat en daar moeten we heen. de grotten een komplex van tunnels en gangen en doorgangen waar de helft ervan nog niet ontdekt is.
Dat klinkt spannend nietwaar. Maar ik denk als jullie nog iets willen weten dan kunnen jullie het vragen, anders kunnen we wel op weg gaan wat mij betreft.

De Pretorian Guards zijn geharde krijgers en luisteren strak naar hun leider. ze zijn maar met totaal 24 man. Inclusief Eric gaan er 6 Guards mee. Niet tevel en niet te weinig.

die by the sword
pi_3793737
Ik heb geen vragen meer, jij wel? * Icarusje schudt nee

Dan kunnen we wel gaan inderdaad.

* Met zijn achten verlaten ze het kasteel door de grote poort en lopen ze naar de De Grotten van Fok.

vrijdag 12 april 2002 @ 21:01:36 #246
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_3813593
* Sitethief komt aangelopen

WOW wat een kasteel , hier vind ik vast
wel wat ik nodig heb

Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
  vrijdag 12 april 2002 @ 21:34:02 #247
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_3813844
en hij loopt nar de poort toe
  zaterdag 13 april 2002 @ 10:26:11 #248
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_3817468
* De wachters op de muur zien de man naar de poort lopen en reageren gepast. Een wachter roept de man toe.

Halt ! Wie gaat daar.

zaterdag 13 april 2002 @ 20:16:30 #249
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_3822103
ik ben het maar , een reiziger onderweg
Ik zou graag jullie leider willen spreken
  zondag 14 april 2002 @ 11:32:29 #250
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_3826221
* De Poort gaat open, en de reiziger loopt naar binnen, Hij wordt vanaf de torens in de gaten gehouden door de boogschutters. Op de binnenplaats wordt hij ontvangen door Lord Dreamer, de kasteelheer.

Gegroet reiziger, wat brengt u tot mijn kasteel. Wat kunnen wij voor u betekenen.

zondag 14 april 2002 @ 22:01:54 #251
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_3831754
ik heb gemerkt dat het er op dit eiland niet altijd even vredig toegaat .
Ik zocht daarom naar iemand die me een beetje
kan leren vechten , zodat ik niet meer bang hoef te zijn dat zodra iemand blaast ik omval.

Zoud u iets voor mij kunnen beteken ?Naar ik zie is dit een machtig kasteel , maar de teken van verschillende gevechten zijn niet te verhulllen .
Toch heeft de bezetting van dit kasteel deze gevechten blijkbaar overleefd . Dat getuigd van een goed zelfverdedigingsvermogen .

Zoud u iets voor mij kunnen beteken ?

zondag 14 april 2002 @ 22:33:07 #252
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_3832283
Voor onderricht in vechtkunst zou ik u moeten verwijzen naar mijn wapenmeester die ook mijn troepen onderricht in de kunst van het vechten met handwapens.

Het feit dat wij overleven is gewoon door de strategische bouwwijze van dit kasteel en de vastberadenheid van zijn bewoners.

* Een bediende komt aanlopen en blijft wachten op instructies

Ik kan je door een van mijn mannen naar de wapenmeester laten brengen die je de vecht en overlevings strategiėn kan leren en er voor kan zorgen dat je in iedergeval de eerste de beste struikrover aankan.

zondag 14 april 2002 @ 22:58:12 #253
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_3832656
o graag , als dank daarvoor zou ik troepen wel willen uitrusten met de allerniuewste comunicatie-apparatuur
  dinsdag 16 april 2002 @ 22:38:20 #254
26706 Kjeldoran_Knights
We're not afraight to die
pi_3858060
* Een zware deur aan de zijkant van een van de bijgebouwen in het kasteel gaat open. Een groep vreemd uitzienden mensen komt er uit.

Ze zien er gevaarlijk uit, grote kromzwaarden hangen kruislings over hun rug, speren met weerhakige punten in hun handen. Schilden gemaakt van een soort metaal en huid aan hun arm en magische symbolen en tekens versieren hun gezichten en amuletten hangen om hun hals.

Ze zijn groot stevig gebouwd en oersterk. Vergis je niet, ze zijn snel en dodelijk. Het zijn de Kjeldoran Knights.

vanuit het ijskoude noorden van LD's vroegere rijk zijn ze mee gekomen, hebben hun krijgskunst tot een religie gemaakt en zijn onbevreest voor de dood. Ze zijn terug om hun heer bij te staan en zijn klaar voor elke strijd.

Een Strijdkreet galmt door het kasteel als zij hun stem laten horen. De wachters op muren sidderen even en zijn blij dat de Kjeldoran Knights aan hun kant staan.

Dan lopen ze naar het oefen terrein en demonstreren de kunst van de noordelijke vechtkunst

From the cold of the north we come.. Prepare to die...
  woensdag 17 april 2002 @ 19:34:27 #255
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_3868002
* Een brommerige oude wapenmeester komt uit de kwartieren en loopt naar de nieuweling toe.

Zow . U wilt lessen in wapentraining he ? Nou loopt u maar mee.

* Hij neemt de gast mee naar een oefenveld en geeft hem daar de eerste basis training in het vasthouden en het gebruiken van een standaard zwaard.

donderdag 18 april 2002 @ 09:57:46 #256
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_3873824
Zie verder in het volgende deel

Het Kasteel van Lord Dreamer Deel 3

donderdag 18 april 2002 @ 09:58:46 #257
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_3873831
quote:
Op donderdag 18 april 2002 09:57 schreef Lord Dreamer het volgende:
Zie verder in het volgende deel

Het Kasteel van Lord Dreamer Deel 3

Dit deel gaat p slot zei ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')