abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1262628
Barbaar, het is geen Schaduwloper, dus luister en leer.
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
  maandag 23 juli 2001 @ 21:15:24 #52
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_1262630
De zwaarhand vergeeft de barbaar (het is tenslotte een barbaar )

Het zijn moeilijke tijden, iedereen is gespannen.

To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  maandag 23 juli 2001 @ 21:20:27 #53
8515 galadriel
Ik denk van ook!
pi_1262653
* Galadriel voelt dat ze wordt opgetild door twee sterke handen..
Van wie ze zijn kan ze niet zien, ze is te moe om haar ogen open te doen

Enkele ogenblikken later ligt ze op een bank, ze probeert haar ogen open te doen, dit keer lukt het wel,
als ze om zich heen kijkt ziet ze de contouren van een mooie kamer: aan de ene kant van de kamer ziet ze een brandend vuur in de open haard
aan de andere kant is een groot raam, met zware gordijnen ervoor...

Dat zijn alle indrukken die Galadriel op dat moment in zich op kan nemen, want het volgende moment valt ze in een diepe, onrustige slaap

maandag 23 juli 2001 @ 21:21:03 #54
8890 spookvrouw
altijd geestig
pi_1262655
* spookvrouw zit lekker bij het haardvuur een boek te lezen. In haar achterhoofd speelt nog steeds het verhaal van Wilgje, die nu in de logeerkamer ligt te slapen, vermoeid van alle emoties

Plotsklaps draait Spookvrouw haar hoofd een stukje. Het lijkt net of ze geroepen wordt.

* spookvrouw luistert nog eens goed en staat vast op

* spookvrouw slaat haar nieuwe cape om en loopt naar buiten na een briefje te hebben neergelegd op het tafeltje voor Pluisje en Wilgje

Lieve Pluisje en Wilgje,
ik heb een onrustig gevoel over mij gekregen. Ik heb een telepathische oproep opgevangen uit het kasteel, het is echter onduidelijk wie het is geweest. Ik ben naar het kasteel toe om bij Lord Dreamer te kijken

* spookvrouw haast zich door de lucht naar het kasteel toe. Het enige dat van haar waarneembaar is, is de schittering van haar cape

hofleverancier van sterretjes :)
  maandag 23 juli 2001 @ 21:21:15 #55
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_1262656
* Lord Dreamer zucht zacht en denkt na ...

Hmmm vreemde zaken voor dit kleine eiland, maar wat nu ? en Atrimar jij lijkt er over gehoord te hebben? wat denk je er van ?

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_1262668
ff offtopic

ik ga hier verder onder de naam
zwaarhand

was eerst appelsientje

rad des tijds
pi_1262673
* Atrimar kijkt LD vermoeid aan.

Ik denk dat de zwaardhand de waarheid spreekt. Ik heb geen zin in een tweede Manetheren, dus wij moeten beter voorbereid aan de slag gaan lijkt me.

Ik vraag me alleen af hoe een zwaardhand zo lang kan overleven als zijn Aes Sedai dood of te ver weg is. De binding die zij aangaan is iets heel aparts. Anders dan mijn eigen bindingen in ieder geval.

* Atrimar slaat zijn ogen neer en zucht.

Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
  maandag 23 juli 2001 @ 21:27:18 #58
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_1262697
Dat zal hij zo wel vertellen, bindingen waar heb je het over ?? wat zijn dat die bindingen.

* Een bediende komt binnen en verteld van de vluchtelinge in de kleine zaal, LD zegt dat ze welkom is en zal later met haar spreken, de bediende gaat weer

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
pi_1262716
* Atrimar kijkt naar LD en vertelt.

Zwaardhanden en Aes Sedai gaan een binding aan ... die er voor zorgt dat de zwaardhand sneller hersteld van verwondingen en dergelijke, en beiden kunnen schaduwgebroed voelen aankomen. Het heeft iets met de Magie die Ene Kracht heet te maken, ik weet er ook niet alles van. Wat de Aes Sedai er mee wint is mij niet helemaal duidelijk, behalve dat ze een erg sterke verdediger heeft.

En mijn eigen bindingen zijn niet iets van de Kracht ... die zijn anders, en schijnbaar ouder.

maandag 23 juli 2001 @ 21:33:16 #60
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_1262723
Zwaardhanden en Aes Sedai gaan een binding aan ... die hmmm aha... en jou bindingen ? wat voor binding heb je en met wat ???
Want een normale smid ben je niet en ook niet zo'n aes sedai schoothondje
pi_1262729
* Atrimar grijst.

De laatste die een zwaardhand een schoothondje noemde die leefde net lang genoeg om zijn eigen huid te zien drogen Magier.

Mijn eigen bindingen? * Atrimar slaakt een gepijnigde zucht.

Mijn gele ogen zijn je nooit opgevallen zeker?

pi_1262740
"Dat is maar goed ook" denkt de Zwaardhand

In normale tijden, worden mannen die de ene kracht kunnen geleiden gestild....echter zijn dit geen normale tijden.

Aes Sadai, die verbonden is met mij.
is gevangen genomen door de duistervrienden.

De ene kracht kan ik nu ook geleiden, echter ik voel dat hier meer magie aanwezig is

Het rad draait zoals het draait

Nogmaals vraag ik om u hulp!!!! de tijd dringt

komt allen met mij me..

rad des tijds
pi_1262761
Ho even zwaardhand ... niets overhaasten.

Waarheen?

maandag 23 juli 2001 @ 21:43:32 #64
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_1262767
ja je ogen .. vreemd .. wolf ??

voor onze gaidin .. ik verlaat deze vesting niet zo gauw ..dit is een vrij sterk bolwerk en heeft al wat doorstaan, dus vertel eens wat je precies bedoeld

maandag 23 juli 2001 @ 21:45:32 #65
8890 spookvrouw
altijd geestig
pi_1262777
* spookvrouw komt bij het kasteel aan en glijdt de bibliotheek binnen.

Via de bibliotheek gaat ze naar de zaal waar Lord Dreamer zou moeten zijn.

* spookvrouw doet de deur open en ziet meerdere mensen aanwezig. Het is duidelijk dat ze stoort en Lord Dreamer met dringender zaken bezig is.

* spookvrouw trekt zich terug en gaat op de gang staan luisteren waar de eventuele hulp nodig zou zijn

Al draaiende met haar hoofd loopt Spookvrouw richting die prachtige slaapkamer waar Galadriel in bed ligt. Mmm, bekende omgeving

* spookvrouw ziet dat Galadriel ligt te slapen en gaat op het voeteneind zitten. Spookvrouw kijkt eens goed naar Galadriel en denkt dat deze vrouwe alleen maar sterk vermoeid is door de lange reis die zij gemaakt heeft

* spookvrouw legt een briefje neer voor Lord Dreamer op het tafeltje buiten de kamer

Beste Lord Dreamer,

uw onverwachte gaste is alleen maar oververmoeid.
Laat haar maar slapen zolang ze dat nodig heeft. Daarna zal zij zich een stuk beter voelen.

Gezien uw drukke bezigheden ben ik zo vrij om naar uw bibliotheek terug te keren en daar een paar uur te verblijven. Mocht u in de tussentijd toch nog even tijd hebben, dan weet u dat ik daar ben.

Met vriendelijke groet,

Spookvrouw

hofleverancier van sterretjes :)
pi_1262826
LD (als ik u zo mag aanspreken)

ik weet niet of dit kasteel is opgewassen tegen het geweld.
Artimar jij weet hoe errug de Trolloks zijn. en je weet ook dat sommige duistervrienden zich niet tegen laten houden door muren.

We moeten het kwaad uitroeien tot aan de wortel

[Dit bericht is gewijzigd door Zwaardhand op 23-07-2001 22:52]

rad des tijds
pi_1262861
Het ging over mijn ogen zwaardhand

En uitroeien tot aan de wortel? tot aan welke grens? ZOals de Witmantels dat plegen te doen? Of net zolang tot we niets meer verschillen van diegenen die we opjagen?

Ik kwam hier om dat te ontvluchtten.

pi_1262888
Langzaam kijkt de Zwaarhand in de ogen van
Artimar.....en ziet idd dat de ogen geel zijn

"ben jij de gene die met de wolven kan praten ?"

rad des tijds
  maandag 23 juli 2001 @ 22:06:09 #69
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_1262894
* Lord Dreamer kijkt de gaidin aan ..
hmmm wat wilt u nu precies .. waar wilt u heen .. u beseft wat u vraagt van ons ?
pi_1262919
First things first zwaardhand.

* Atrimar gaat gemakkelijker zitten en luisterd naar LD

maandag 23 juli 2001 @ 22:28:11 #71
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_1263056
U bevind zich in mijn kasteel , en u verwacht dat ik dit allemaal op geeft ? en m'n mensen wat moet daarvan terrecht komen.

Komt u eens met een logische verklaring waardoor we genoodzaakt zijn mee te komen. trouwens u heeft het over het gevaar Drakenrijders, maar u meet uzelf de naam van een drakenrijder aan en u bezit een draak.

Legt u dat eens uit ? ..

pi_1263165
deze draak was ook ooit eens van een drakenrijder, ik heb slechts de eer om er op te vliegen

deze drakenrijder was de enige die niet samen met de andere in opstand kwamen.

de verklaring lijkt me logisch
neem uw wapen op en strijd samen met mij tegen het Duister.

wacht.....

Langzaam werd een soort spiegel zichtbaar....
Zie en kijk toe wat er gebeurt als we niks doen.

Langzaam werd het beeld duidelijker
De aarde was woest en ledig
zelfs het kleinste dier had niet de kans gehad om te overleven, weer flitste er beelden voorbij van mensen die gemarteld werden, dat niemand gespaard bleef.

Met een diepe zucht zie de zwaardhand: "red alles, neem uw zwaard en schild op, we moeten de levenssteen halen en hier brengen, we moeten hem verdedigen, voor het duistere hem het te pakken krijgt"

en toen viel de zwaarhand op de grond, vermoeid.

rad des tijds
pi_1263178
Voor we beslissen ga ik de slaap der rechtvaardigen slapen
  dinsdag 24 juli 2001 @ 08:55:52 #74
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_1265306
ehm... hallo
doei
  dinsdag 24 juli 2001 @ 12:24:24 #75
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_1266069
* Lord Dreamer ziet z'n kasteelvrouwe

Haai , ohhh je kwam je spulletjes ophalen ??
briefje gelezen .. tja het spijt me , maar het ging gewoon niet.

* Lord Dreamer wenst haar verder veel succes, en gaat weer verder, LD laat een bediende sturen naar de nieuwe bakkerij om te kijken of het wel goed gaat.

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Dreamer op 24-07-2001 12:33]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')