Daar gaat het hiet niet om.quote:Op woensdag 10 maart 2004 13:17 schreef wonko het volgende:
Onzin, als ik voor die 85 zou kunnen kiezen en ik deed het dan ging ik me helemaal te pletter zuipen, snuiven en slikken. Gewoon omdat ik dat lekker vind. En aangezien ik toch niet eerder overlijdt kan dat dan ook. Slaat dus helemaal nergens op. Autogordels? Wat zijn dat? Veels te hard rijden met drank op is ook weer een optie. Je gaat toch niet dood. Of zijn er ineens restricties en moet je volgens een bepaald stramien leven. Wat in mijn ogen geen leven is. Je lijkt dan wel een proefdier of een entiteit uit 1 of andere test.
ben jij onzeker van jezelf?quote:Op woensdag 10 maart 2004 13:59 schreef Bioslock het volgende:
Onzekerheid moet.
Niet met mijn way of lifequote:Op woensdag 10 maart 2004 14:01 schreef freud het volgende:
Zeker mensen van de gemiddelde fokleeftijd hebben grote kans de 100 te passeren.
Niet? Nou, dan kies ik zeker voor de onzekerheid. Gadver, leven met de zekerheid dat je dood gaat is al nix...laat staan leven met wanneer je doodgaat. Dat is helemaal nix.quote:Op woensdag 10 maart 2004 13:42 schreef Dubieusiteit het volgende:
[..]
Daar gaat het hiet niet om.
Je gaat niet dood, maar dit wil niet zeggen dat je niet van je 15e tot je 85e in coma kunt liggenquote:Op woensdag 10 maart 2004 13:17 schreef wonko het volgende:
Onzin, als ik voor die 85 zou kunnen kiezen en ik deed het dan ging ik me helemaal te pletter zuipen, snuiven en slikken. Gewoon omdat ik dat lekker vind. En aangezien ik toch niet eerder overlijdt kan dat dan ook. Slaat dus helemaal nergens op. Autogordels? Wat zijn dat? Veels te hard rijden met drank op is ook weer een optie. Je gaat toch niet dood. Of zijn er ineens restricties en moet je volgens een bepaald stramien leven. Wat in mijn ogen geen leven is. Je lijkt dan wel een proefdier of een entiteit uit 1 of andere test.
quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:23 schreef nikky het volgende:
hanget ervanaf.. zou ik nog gezond zijn dan tot mijn 85e? als die vraag niet beantwoord word dan zou ik onzekerheid willen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |