Jaaaaaa eindelijk is het suikerbuikje te zienquote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:31 schreef Sugar het volgende:
Guys, sorry, ben ff aan het spammen! Maar hier zie je het misschien iets echter?
Thanks voor lieve reacties trouwens! Daardoor durf ik wel nu, hihi!
[afbeelding]
Nu weet ik trouwens ook hoe ik erbij kom, phluphy = kruising tussen fluffy en plomp.quote:Op maandag 15 maart 2004 19:16 schreef phluphy het volgende:
Oh grappig Merisse, ik heb echt geen idee hoe ik daar destijds op kwam. Ik vond die 2 x ph wel lekker irritant denk ik![]()
quote:Op maandag 15 maart 2004 19:27 schreef Merisse het volgende:
[..]
Nu weet ik trouwens ook hoe ik erbij kom, phluphy = kruising tussen fluffy en plomp.
No offense![]()
Het is bij mij ook echt van de laatste weken, daarvoor zat er wel een bobbel, maar had ik een trui aan, dan zag je er mooi niks vanquote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:01 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Goh ik had echt een kleine buik vergeleken bij sommige vrouwen hier met ongeveer 22 weken.
bij mij eigenlijk ook van de laatste weken.. Als ik nu bijvoorbeeld voorover leuk tegen het aanrecht (om het rolgordijn dicht te doen ofzo) dan voel ik echt iets stevigs, terwijl voorheen gewoon de blubber zich om het aanrecht heenvouwde zeg maarquote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:24 schreef pluisje het volgende:
[..]
Het is bij mij ook echt van de laatste weken, daarvoor zat er wel een bobbel, maar had ik een trui aan, dan zag je er mooi niks van![]()
Nu begint ie opeens een stuk steviger te worden, en echt vooruit te staan, en kan je er niet meer omheen. Maar nog win ik de "wie heeft de grootste buik=wedstrijd" absoluut niet, zelfs niet met mensen die minder ver zijn dan ik
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:18 schreef LadyS het volgende:
terwijl voorheen gewoon de blubber zich om het aanrecht heenvouwde zeg maar![]()
![]()
![]()
Hard en zwaar inderdaad, als ik nu loop voel ik echt dat ik een harde bobbel op mijn blaas heb hangen (practischquote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:18 schreef LadyS het volgende:
Peter zit ook steeds: "jemig, je buik wordt echt hard
met iets oprapen van de grond heb ik er last vanquote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:28 schreef pluisje het volgende:
[..]
Hard en zwaar inderdaad, als ik nu loop voel ik echt dat ik een harde bobbel op mijn blaas heb hangen (practisch) en soms zit ie echt klem als ik wil gaan zitten
ach.. Het ligt gewoon aan de interactie tussen picserver en ons netwerk (zakelijk). Alle fotoos (inclusief mijn eigen) die op picserver staan geven hier problemen... Waarom en hoezo weet ik verder ook nietquote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:28 schreef LadyS het volgende:
[..]
wat raarik kan hem wel gewoon zien.
nog een poging: misschien helpt het als ie kleiner is?
<a href="http://picserver.org/view_image.php/OR2129HK7J4X" target="_blank">[afbeelding]</a>
Wordt allemaal alleen nog maar erger hoorquote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:30 schreef LadyS het volgende:
met iets oprapen van de grond heb ik er last vanzit ik heel moeilijk op mijn hurken naar links/rechts te hangen op het op te kunnen pakken
Ik hoef niet te lopen om "last" te hebben van mijn blaas, want BabyS danst er dus wel eens open dan krijg ik aandrang en dan ga ik naar de wc en dan komen er 2 druppeltjes uit
![]()
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:38 schreef beefcake het volgende:
[..]
Wordt allemaal alleen nog maar erger hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |